Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Filmaattiset filmit eli ehtoisat elävät kuvat

Aloittaja Norma Bates, tammikuu 02, 2019, 23:36:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 10 Vieraat katselee tätä aihetta.

a4

#225
Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - heinäkuu 17, 2019, 11:27:52
Halle Berry olisi ollut mielenkiintoinen valinta 007:ksi. Hänhän on ollut Bond-tyttönä, joten sitä kautta olisi saatu hauska roolitus. Mutta brittien ykkösagentin on oltava britti! Sen verran rasismia maailman pitää sietää.  ;)
Halle Berry voisi palata Bond-naisena takaisin.
Brittityyli pukee Bondia joten ehdotan pääosaan tyylikästä leidiä Thandie Newton, heti kun hän vapautuu Westworld3:n kuvauksista.



Hayabusa

Teeman länkkärisarjassa on huomenna luvassa Seitsemän samuraita - eiku Seitsemän rohkeaa miestä. Sama tarina, mutta siirrettynä villiin länteen. Molemmat ovat oikein hyviä. Pitää varmaan kaivaa jostain tequila-pullo ja sombrero tunnelman takia.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Toope

Thandie Newton oli Mission:Impossible 2:ssa uskomattoman pökkelö näyttelijä yrittäessään esittää vamppia, joka hurmaa Ethania.
Hänen näyttelynsä loi minulle myötähäpeää uskomattomalla klisheisyydellään (kulmien alta katselullaan ja vienolla hymyllään). Heikko näyttelijä.

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Norma Bates

Kumma kun Tripodien ajasta ei ole väkrätty elokuvaa? Joku animaatio vissiin, mutta olikohan se niin että stoori jäi kesken.

Maanmeren tarinat pilattiin muistaakseni Japanissa. Jotkut ihmiset tuntuvat saavan välittömän henkisen erektion kun mainitaan Japani, mutta minä en näe mitään hyvää siinä että kirjojen juoni mössättiin täysin.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - heinäkuu 21, 2019, 13:46:48
Uusi terminaattori vaikuttaa lupaavalta.
Onko siellä siis tulossa joku translesbomustavammainen robotti, vai mikä on uusi pahis?

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 21, 2019, 14:45:35
Kumma kun Tripodien ajasta ei ole väkrätty elokuvaa? Joku animaatio vissiin, mutta olikohan se niin että stoori jäi kesken.
Ei ole minulle tuttu, mutta ihmettelen, ettei Chtulhu-mytologiasta ole vieläkään tehty Hollywood-leffaa, koska sopisi niin hyvin. Lovecraftin varhaisista ajatuksista saisi vaikka TV-sarjan.

Norma Bates

Triffidien kapinasta voisi myös tehdä jotain, parempaa. En ole ihan varma oliko siitä joku vanha filkka olemassa, mutta muistikuvani mukaan yksi vanhempi (olisiko ollut 80-luvulta?) tv-sarja oli ihan kohtalainen. Mutta joku uudempi tv-sarja taisi olla paska, kun ei jäänyt mitään muistikuvaa.

Kaikkea muutakin kierrätetään vaikka hyrymykke, joten vanhoja SciFi-klassikoita voisi kyllä filmatisoida, ekan kerran tai uudemman kerran.

Toope

Muistan painajaisteni kautta tuon Triffidien kapinan, joten kuten. Olin aika pieni ja sain jostain syystä valvoa klo 21 jälkeen...?

Renttu

Leffatriviana sellainen hauska pläjäys, että Ison Arskan ei aikoinaan annettu itse dubata terminaattorin rooliaan Saksan ja Itävallan markkinoille. Tämä johtui siitä, että äidinkieltään puhuvien korviin Arskan aksentti on aivan liian maalainen - sama, kuin Suomessa terminaattorin kaltainen synkkä tappokone puhuisikin vahvaa savon murretta! Minä kyllä katsoisin senkin, ja nauraisin samalla makeasti.

-:)lauri

Katsoin uusimman Star Wars -elokuvan The Godfather. Varmaan huonoin Star Wars -elokuva. Ei ollu millenium falconia, kuoleman tähteä taikka imperiumin iskujoukkoja.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

-:)lauri

Ei mitenkään. Eikö se käynyt ilmi alkuperäisestä viestistäni?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.