Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Lukihäiriöitä

Aloittaja Brutto, tammikuu 09, 2019, 15:02:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

kertsi

Facebookissa pelmahti sponsoroitu mainos:

Kirkko ja kaupunki
Sponsoroitu  ·
Viski pääsiäispöytään! Kananmuna 🥚on keittiön ihmeaines, joka symboloi uutta elämää 🐣. Mämmikourat -podcastissa keskustelun lomassa syntyy melkeinpä vahingossa uusi pääsiäisherkku. Kuuntele

(Olikin: vinkki)
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Vatupassi

lukuvirheet, Yksiö pullollaan ideoita luki mainoksessa= Yksilö pullollaan ideoita!
;D

ROOSTER

Aira, 80-vuotta, kertoo avoimesti:

Lainaa– Suunnitelmani oli alasti alkaa kasvattaa parvekkeella kukkia ja kasveja, Riiali kertoo.

tai sitten

Lainaus käyttäjältä: https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4561789– Suunnitelmani oli alusta asti alkaa kasvattaa parvekkeella kukkia ja kasveja, Riiali kertoo.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

kertsi

Nato ja jäykkyys. (Oikeesti Nato ja -jäsenyys .)
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000008767447.htmlTyttären äiti Rosey Edeh kilpaili 400 metrin aidoissa olympialaisissa 1988, 1992 ja 1996.

Ensimmäisellä lukukerralla hämmensi, mitä oikeastaan ovat aidot olympialaiset?

Sitten mä hokasin, että hänhän kilpaili aitajuoksussa olumppiakisoissa.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Vähän herätti ihmetystä

Lainaus käyttäjältä: urogallus - huhtikuu 29, 2022, 11:28:49
Ruununraakki ei päässyt/joutunut Vietnamiin.

Luin ensimmäisen sanan muodossa: Ruunaraakki  ;D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Socru on oma itsensä:
Lainaus käyttäjältä: Socrates - huhtikuu 22, 2022, 14:03:30
Lainaus käyttäjältä: Toope - huhtikuu 20, 2022, 21:39:45
Puhuuko "Socrates" tuosta homomeisselimetsästyssarjasta?

Jo vain! Siihen jää koukkuun. Pistetään pienimunainen "kisastudio" pystyyn, kun ei tuolla rintamalla oikein saada mitään aikaiseksi.

...ähh, siinä lukikin pienimuotoinen.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Ensin hiukan ihmettelin,

Lainaa
... näkemäni videon mukaan tyyppi huusi "väisty pois luotani Saatana" useita kertoja kun poliisit häntä tulittivat.

nooh ei sentään Suomessa.

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 01, 2022, 20:10:31
... näkemäni videon mukaan tyyppi huusi "väisty pois luotani Saatana" useita kertoja kun poliisit häntä taltuttivat.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Tiedän kyllä, että Linuxissa on tuonniminen komento, mutta jostakin syystä luin ensin:

Lainaa
Kopioin jonkin supo apt - tekstin ja lätkäisen sen ruudulle ja katson, mitä tapahtuu.

pitää olla

Lainaus käyttäjältä: Kopek - toukokuu 05, 2022, 09:39:46
Kopioin jonkin sudo apt - tekstin ja lätkäisen sen ruudulle ja katson, mitä tapahtuu.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Lainaa
Kaheleilta alkaa Canes Bruins -ottelu.

tai ehkä sittenkin...

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - toukokuu 07, 2022, 00:15:18
Kahelta alkaa Canes Bruins -ottelu.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

LainaaTaiteilija Katariina Suuri maalasi hiljattain Suomen pääministeri Sanna Marinista taulun. Taulu sai nimekseen Mother Marin.

Tuli kaksikin lukihäiriötä samaan lauseeseen. Oikeasti siinä lukee:

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/031b30bd-1129-47b1-8ed2-997c602e6a84Taitelija Katariina Souri maalasi hiljattain Suomen pääministeri Sanna Marinista taulun. Taulu sai nimekseen Mother Marin.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Jaska näytti kirjoittaneen:

LainaaHuhtikuun rukousvaikuttavuustilasto on julkaistu.

mutta se taisikin olla:

Lainaus käyttäjältä: https://kantapaikka.net/index.php/topic,1138.msg134094.html#msg134094Huhtikuun rokotusvaikuttavuustilasto on julkaistu.

Siinä olisi jollekin hyvä tutkimuskohde: Rukousten vaikuttavuus rokotusten tehoihin länsimaisessa demokratiassa, pakanallisesta näkökulmasta tarkasteltuna.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

LainaaUlkoministerit keskustelevat esimerkiksi Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan, Suomen jättimäisestä Nato-hakemuksesta, Euroopan turvallisuudesta sekä Suomen ja Yhdysvaltojen kahdenvälisistä suhteista.

Vai pitääkö sanoa että,

Lainaus käyttäjältä: https://www.karjalainen.fi/kotimaa/ulkoministeri-haavisto-tapaa-yhdysvaltain-ulkoministeri-blinkeninUlkoministerit keskustelevat esimerkiksi Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan, Suomen jättämästä Nato-hakemuksesta, Euroopan turvallisuudesta sekä Suomen ja Yhdysvaltojen kahdenvälisistä suhteista.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4a0d99c7-b25d-4867-b72a-95e563e4da2cMarin kommentoi välejään Niinistöön Ulkopolitiikka-lehdessä: "Ihmisinä tulemme hyvin toimeen"
Pääministeri Sanna Marin (sd) kertoo Ulkopolitiikka-lehden haastattelussa muun muassa väleistään pääministeriin ja yksityiselämänsä päätymisestä julkisuuteen.

Pää oli mennä solmuun. Toivottavasti korjaavat. Lukeeko toimituspäällikkö tai vastaava juttuja ennen julkaisua, tai edes sen jälkeen?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS