Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Lukihäiriöitä

Aloittaja Brutto, tammikuu 09, 2019, 15:02:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vatupassi

au-pairit panamassa tv ohjelma=aupairit panemassa uusi sarja!

:D

ROOSTER

Asensin tietokoneelle ohjelmapäivityksiä, näyttöön tuli teksti: Asennetaan uusia ongelmia

Tarkemman tutustumisen jälkeen selvisi, että siinä lukikin: Asennetaan uusia ohjelmia
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

Ikea tiedottaa: tee tarpeet mökkipaikkakunnalle

p.o. tilaa kesätarpeet mökkipaikkakunnalle

Vatupassi

Impi "Oppia hollywoodista= Imi oppia Hollywoodista

;D

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

kertsi

Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

ROOSTER

LainaaToimitusjohtajuudesta juopunut joensuulainen Jarmo Heikkinen, 59, kasvatti yrityksensä autotallista 730 ihmistä työllistäväksi yritysryppääksi

tai sitten

Lainaus käyttäjältä: https://www.karjalainen.fi/maakunta/pian-60-vuotta-t%C3%A4ytt%C3%A4v%C3%A4ll%C3%A4-jarmo-heikkisell%C3%A4-on-nyt-730-alaista-ja-takana-tiukka-kev%C3%A4t-vaimoni-maritakin-sanoi-etten-ole-aiemmin-n%C3%A4in-kiukkuinen-ollutkaanToimitusjohtajuudesta luopunut joensuulainen Jarmo Heikkinen, 59, kasvatti yrityksensä autotallista 730 ihmistä työllistäväksi yritysryppääksi
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Kopek

Valokuvaamista Nikon kameralla:

Mikä meri­otus taltioitui Nikon kameraan Kokkolan edustalla?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008927828.html

Hayabusa

^Näin canonistina minäkin ihmettelen Nikonin erinomaisuutta outojen olioiden tallentajana.  ;)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hayabusa

Saares: "Toope pantava peppuun"!

eiku  :o

Lainaus käyttäjältä: Saares - heinäkuu 06, 2022, 17:20:52
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 05, 2022, 21:16:38
Ei Venäjä uusiudu, se tsaaristuu.
Tuo jäte on naapurimme! Siksi NATO:oon ja heti.
Toivo pantava Pepponeen!
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Ohhoh

LainaaOrpo nöyryytti ja pilkkasi nuorta Jussia julmasti koko luokan edessä 37 vuotta sitten – nyt hän on tähti, joka tunnetaan jopa toisella puolella maailmaa

Eiku

Lainaus käyttäjältä: https://www.is.fi/musiikki/art-2000008929168.htmlOpo nöyryytti ja pilkkasi nuorta Jussia julmasti koko luokan edessä 37 vuotta sitten – nyt hän on tähti, joka tunnetaan jopa toisella puolella maailmaa

Ja tällaista jälkea sai koulukiusaaminen aikaan



Älkää hyvät ihmiset kiusatko lapsia!
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Pikaisesti luettuna luulin, että on aukaistu uusi aiheketju: Minun reumatismini

Se olikin:  Minun rasismini
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Vatupassi

-tietokoneellani teksti, tätä tiedostomuotoa ei tueta: ihan kun minä nyt siitä jotain rahallista korvausta odottaisin?
::) :o

Vatupassi

Mancester United tähti seurankiertueella = Mancester United -tähti Seurakunnassa kiertueella!

;D

MrKAT

Tämä ei ole oikeastaan minun vaan IS:n vika, joka vaikuttaa tahalliselta klikkiotsikolta.

Vahva järkytys valtasi Savonlinnan
kirkkoherran kuolonkolarin jälkeen
– seurakunta järjestää suru­hartauden

- https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008976125.html

Vasta klikattua huomasin että haastateltiin elossa olevaa kirkkoherraa, joka järkyttynyt.

Alku olisi pitänyt olla esim.
Vahva järkytys valtasi kirkkoherran
Savonlinnan kuolonkolarin jälkeen

Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)