Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Lukihäiriöitä

Aloittaja Brutto, tammikuu 09, 2019, 15:02:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ROOSTER

LainaaJoukko tutkijoita salaisesta Alfred Wegener -instituutista on löytänyt antarktisen lauttajäätikön alta peräti 77 merenpohjan eliötä.

pitiolla

LainaaJoukko tutkijoita saksalaisesta Alfred Wegener -instituutista on löytänyt antarktisen lauttajäätikön alta peräti 77 merenpohjan eliötä.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

LainaaMitä koordinaatistoille pitäisi tehdä?

Eikun...

LainaaMitä koronadenialisteille pitäisi tehdä?

https://kantapaikka.net/index.php/topic,2141.msg119352.html#msg119352
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 06, 2022, 12:38:54
LainaaMitä koordinaatistoille pitäisi tehdä?

Eikun...

LainaaMitä koronadenialisteille pitäisi tehdä?

https://kantapaikka.net/index.php/topic,2141.msg119352.html#msg119352
Ignorointi ei ongelmaa poista.

Hippi

^
Ei poista ei! Ongelma kulkee jokaiseen ketjuun perässä  >:(
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Vatupassi

-lehmihoitajien palkat(lomittajat)"

-nyt leimahti hoitajien palkoista riita

:o

Vatupassi

helsinginuutiset,

väärien luedud:

-kaupungin valokuvaajat taltioivat arkista helsinkiä

-kaupungin valokuvaajat kuvaavat  arkista mitätöintiä helsingissä!

- ;) :D

Hippi

Aamuväsyneinen silmin vilkaisin viimeisten viestien listaa ja ihmettelin, että pitikö tuosta nyt ihan oikeasti oma ketju tehdä:

Tiekoneketju

Voitte itse arvailla, mitä siinä oikeasti luki :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hippi

Lähinnä väsyneiden aivojoen putkilukemista lukea kaikki yhteen niin, että kaksi jälkimmäistä otsikkoa olisivat ikään kuin seurausta ensimmäisestä :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lahteilta-arvio-lauri-markkasen-huilin-pituudesta/8340192#gs.myasvoLähteiltä arvio Lauri Markkasen huulen pituudesta

No huhhhuh

LainaaLähteiltä arvio Lauri Markkasen huilin pituudesta

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

MrKAT

Olin kylillä hiukka väsynyt ja nälkäinen, söin sokerisen wienerin joka vaikuttaa näkööni (toivottavasti ei aivoihin):
Kaupassa myrkyllisesti purkin kyljessä:
" OAT
  Lyijy"
-Täh? Palaan katsomaan tarkemmin ja oikeasti:
  OAT
    LY

YLEn teksti-tv:n loputtomassa nimilistassa aluevaaleihin valittuja, väsyneenä luen hassuja nimiä kuten:
"Petturi Orpo"   -Häh?
oikeasti tietysti Petteri Orpo.
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hayabusa

^Kyllä se on ihan oikeasti Petturi Urpo
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lumileopardi-kuoli-koronaan-yhdysvalloissa/8328602#gs.noq62gLumileopardi kuoli kotonaan Yhdysvalloissa

vai

LainaaLumileopardi kuoli koronaan Yhdysvalloissa
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

MrKAT

Kotivinkki-lehti lehtitelineessä, 1 otsake:
  Tee itse!
  Talven törröttäjä tissit

oikeasti oli:
  Talven törröttäjät kranssiksi.
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Vatupassi

Kalsari ketju ja tyrävyöt rytkymään tämän sivuston lukuvirheitä?

:) ;)