Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Lukihäiriöitä

Aloittaja Brutto, tammikuu 09, 2019, 15:02:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vatupassi

au-pairit panamassa tv ohjelma=aupairit panemassa uusi sarja!

:D

ROOSTER

Asensin tietokoneelle ohjelmapäivityksiä, näyttöön tuli teksti: Asennetaan uusia ongelmia

Tarkemman tutustumisen jälkeen selvisi, että siinä lukikin: Asennetaan uusia ohjelmia
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

Ikea tiedottaa: tee tarpeet mökkipaikkakunnalle

p.o. tilaa kesätarpeet mökkipaikkakunnalle

Vatupassi

Impi "Oppia hollywoodista= Imi oppia Hollywoodista

;D

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

kertsi

Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

ROOSTER

LainaaToimitusjohtajuudesta juopunut joensuulainen Jarmo Heikkinen, 59, kasvatti yrityksensä autotallista 730 ihmistä työllistäväksi yritysryppääksi

tai sitten

Lainaus käyttäjältä: https://www.karjalainen.fi/maakunta/pian-60-vuotta-t%C3%A4ytt%C3%A4v%C3%A4ll%C3%A4-jarmo-heikkisell%C3%A4-on-nyt-730-alaista-ja-takana-tiukka-kev%C3%A4t-vaimoni-maritakin-sanoi-etten-ole-aiemmin-n%C3%A4in-kiukkuinen-ollutkaanToimitusjohtajuudesta luopunut joensuulainen Jarmo Heikkinen, 59, kasvatti yrityksensä autotallista 730 ihmistä työllistäväksi yritysryppääksi
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Kopek

Valokuvaamista Nikon kameralla:

Mikä meri­otus taltioitui Nikon kameraan Kokkolan edustalla?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008927828.html

Hayabusa

^Näin canonistina minäkin ihmettelen Nikonin erinomaisuutta outojen olioiden tallentajana.  ;)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hayabusa

Saares: "Toope pantava peppuun"!

eiku  :o

Lainaus käyttäjältä: Saares - heinäkuu 06, 2022, 17:20:52
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 05, 2022, 21:16:38
Ei Venäjä uusiudu, se tsaaristuu.
Tuo jäte on naapurimme! Siksi NATO:oon ja heti.
Toivo pantava Pepponeen!
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Ohhoh

LainaaOrpo nöyryytti ja pilkkasi nuorta Jussia julmasti koko luokan edessä 37 vuotta sitten – nyt hän on tähti, joka tunnetaan jopa toisella puolella maailmaa

Eiku

Lainaus käyttäjältä: https://www.is.fi/musiikki/art-2000008929168.htmlOpo nöyryytti ja pilkkasi nuorta Jussia julmasti koko luokan edessä 37 vuotta sitten – nyt hän on tähti, joka tunnetaan jopa toisella puolella maailmaa

Ja tällaista jälkea sai koulukiusaaminen aikaan



Älkää hyvät ihmiset kiusatko lapsia!
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Pikaisesti luettuna luulin, että on aukaistu uusi aiheketju: Minun reumatismini

Se olikin:  Minun rasismini
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Vatupassi

-tietokoneellani teksti, tätä tiedostomuotoa ei tueta: ihan kun minä nyt siitä jotain rahallista korvausta odottaisin?
::) :o

Vatupassi

Mancester United tähti seurankiertueella = Mancester United -tähti Seurakunnassa kiertueella!

;D

MrKAT

Tämä ei ole oikeastaan minun vaan IS:n vika, joka vaikuttaa tahalliselta klikkiotsikolta.

Vahva järkytys valtasi Savonlinnan
kirkkoherran kuolonkolarin jälkeen
– seurakunta järjestää suru­hartauden

- https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008976125.html

Vasta klikattua huomasin että haastateltiin elossa olevaa kirkkoherraa, joka järkyttynyt.

Alku olisi pitänyt olla esim.
Vahva järkytys valtasi kirkkoherran
Savonlinnan kuolonkolarin jälkeen

"Voi poikaseni, niin vähällä tiedolla leikkaajat ja potkijat luulevat hallitsevansa maailmaansa" - Kaarle Suuri somea seurattuaan
Suureen typeryyteen tarvitaan toopemaisen tyhmiä (moderoitavia) persuja.