Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Lukihäiriöitä

Aloittaja Brutto, tammikuu 09, 2019, 15:02:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Vatupassi



Tietokone ehdottelee mulle jatkuvasti, pitääkö olla huolissaan tuolissaan??+

:P ::) :o

Juha


Sen jälkeen X ajautui huumekokeiluun, mistä hän nousi onnekseen voittajana.

Sen jälkeen X ajautui huumekuiluun, mistä hän nousi onnekseen voittajana.

kertsi

Freudilainen virheluku, kun olin juuri kaipauksella ajatellut erästä rakasta edesmennyttä perheenjäsentäni, juodessani aamukahvia hänen antamastaan lempimukistani.

"Suru ja masennus".
Oli "Suu ja seuraus" (Mehiläisen mainos).
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Juha


MrKAT

Bidenin virkaanastujais-uutisetko edeltä vaikutti mutta luin otsikon ensin:
"Räjähtäviä organismeja".

Oikeasti oli:
"Räjähtäviä orgasmeja" – australialainen Juliet paljasti metodinsa netissä, testaa itse!
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Juha

#260

Karl:n Marssi, ja Olavi Virran ajautuminen, nykäisi viime päivinä, Matinkin refluksoimaan.

Karl Marx ja ajatustensa virta, nykypäivään reflektoituna

Vatupassi

-suomalainen pilkunnussinta jatkuu kunnissa = pieni kunta hakee olympia isännyyttä#"

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 27, 2021, 15:12:34
[nips] Pikalatausasema [naps]

Mä olen lukenut tässä jo muutaman päivän onnistuneesti latausaseman ja pikalatausaseman lautasasemaksi ja pikalautasasemaksi ja melkein jo löin vetoa dementian puolesta, kun mitään autoihin liittyviä assosiaatiota ei lautasasemista mieleen juolahtanut.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Vatupassi

-sarjassamme parhaat lukuvirheet:

-Palanderin vaimo sanoi saaneensa avioliiton kuristettua kasaan?

-siinä luki siis hänen saaneensa kursittua avioliitto kasaan!
:o

Juha


Pekka Poudalta hylkäävä nelosennuste, täksi viikoksi –– lähtee hiihtolomavikojen päänumeroksi  :o

Pekka Poudalta hyytävä sääennuste täksi viikoksi – tältä näyttää hiihtolomaviikkojen sää

Vatupassi

#265
-välikysymys leikkauksista? =väli-lihan leikkaamisesta kysymys?
:o

Toope

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - tammikuu 28, 2021, 11:33:05
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 27, 2021, 15:12:34
[nips] Pikalatausasema [naps]

Mä olen lukenut tässä jo muutaman päivän onnistuneesti latausaseman ja pikalatausaseman lautasasemaksi ja pikalautasasemaksi ja melkein jo löin vetoa dementian puolesta, kun mitään autoihin liittyviä assosiaatiota ei lautasasemista mieleen juolahtanut.
Voi se olla alkavaa alsh..., tarkoitan alxhei..., siis alkavaa alzcr-tautiakin, kun ei aina löydä oikeita näppäimiä tai sanoja.
Noilla saksalais- ja juutalaisperäisilä lääkäreillä tulisi olla helpompia sukunimiä.

ROOSTER


Pandemia-ajan haasteet parisuhteille tulevat montaa reittä pitkin, sanoo myös psykologi ja psykoterapeutti Krista Koivula.

Lainaus käyttäjältä: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000007807182.htmlPandemia-ajan haasteet parisuhteille tulevat montaa reittiä pitkin, sanoo myös psykologi ja psykoterapeutti Krista Koivula.

Uskon, että molemmat väitteet pitävät paikkansa, joten sillä lailla ajateltuna kyseessä ei ole tavallinen lukihäiriö, vaan alitajunnan tuottama konseptin laajentuma.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Juha

#268

Lintu rassaa korkealla ja matalalla valtavasti –– saivarteleva kanarukka toteutti kaikkien vil­lie­läin­ten sairastumisen ja lopettamisen

Lintuinfluenssaa jo Korkeasaaressa asti – sairastunut kanahaukka aiheutti kaikkien vil­lie­läin­sai­raa­lan lintujen lopettamisen


Tee testi: miten aivan hullusti voitkaan?

Tee testi: miten aivosi voivat?

MrKAT

Luin : "The Johnson & Johnson #COVID19 vaccine looks terrible."    (.. kauhealle/hirvittävälle)
Oikeasti: The Johnson & Johnson #COVID19 vaccine looks terrific.    (..loistavalle/mahtavalle)

(Infektiotautien lääkäri ja tiedemies kommentoi uusia J+J-rokote-tutkimustuloksia joita FDA on julkaissut USA:ssa).
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!