Kirjoittaja Aihe: Informaation vääristely  (Luettu 13291 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Toope

• Kantapeikko
Vs: Informaation vääristely
« Vastaus #481 : Lokakuu 03, 2019, 20:35:24 »
Hassua muuten, että nykyvihervasemmisto diggaa Sorosin kaltaista, kun vain 10 vuotta sitten marssivat hänenkaltaisiaan vastaan verissäpäin talousglobalismin vastaisissa mielenosoituksissaan.
Soroshan tuli tunnetuksi pörssi- ja valuuttakeinottelijana, joka ahneuksissaan heilutti jopa pienten valtioiden talouksia tienatessaan miljardeja. 10 vuotta sitten "edistykselliset" julistivat häntä alimpaan helvettiin, nyt on Greta Thunbergin kaveri, jota kannatetaan.

V...u, mitä lampaita ihmiset ovat. Haluavat profeettoja kykenemättä näkemään poliittista hyväksikäyttöä, jota Soros:n kaltaiset tekevät häiriintyneen teinitytön nimissä...! >:(

Poissa MrKAT

• Kantapeikko
  • "Musta se on älykäs!"
« Vastaus #482 : Lokakuu 04, 2019, 01:58:39 »
Li Andersson twiittasi:

Äärioikeisto, maahanmuuttovastaiset jne (ja persuin suosikkilehti MV:kin) levittivät väärennettyä twiittiä:

Suht pian, ainakin samana päivänä, Jani tajuttuaan viestin feikiksi poisti sen.
Myöhemmin tuo Jani "itki" että perhana kun twiittejä väärennellään että pitääkö sitä ihan ruveta tarkistamaan!
Joo pitäis joka kerta jos menee jakelemaan! Ylläri ylläri!
Lisää värillisiä maahanmuuttajia Suomeen! - toivoo Ulla Appelsin ja Kai Mykkänen ;D

Poissa Muisto Keijo Kullervo

• Vakiojäsen
  • **
  • Päivieni kertomaa...
    • Keijo Kullervon kotisivu
« Vastaus #483 : Lokakuu 04, 2019, 08:30:12 »
Katsotaanpa nyt tänään välikysymyksen antia, niin nähdään missä mennään.
Minulla on sellainen tuntuma, että välikysymyksen laatijan 'tahto' saada lisää työllisyyttä on häipynyt syksyn mittaan totaalisesti.
Mutta mikäpä minä olen sanomaan kun olen kristillisdemokraattien rivijäsen...
Kunhan vaan polemisoin syntynyttä tilannetta
Muisto Keijo Kullervo
PS. Muistaakseni nykyisen hallituksen tahtotila on talousnäkymien mukainen.
"Tie, Totuus ja Elämä."

Poissa Vihervasemmisto

• Kantapeikko
  • Hänen pyhyytensä inkognito-tilassa
« Vastaus #484 : Lokakuu 13, 2019, 14:49:59 »
Yle antaa valheellisesti kuvan, että Turkin kurdialueille kohdistaneen hyökkäyksen vuoksi siviilit olisivat joutuneet mukamas pakenemaan kotoaan ja olisi mukamas pulaa ruuasta: https://yle.fi/uutiset/3-11018197?origin=rss

Kysykää vaikka palstan maahanmuuttokriitikoilta, niin he kouluja käymättä ja luotettavia uutisia lukematta tietävät, että todellisuudessahan yksikään siviili ei pakenisi noissa olosuhteissa vaan jokainen lapsiaan ajatteleva vastuullinen vanhempi jäisi perheineen puolustamaan yhteiskuntaansa ja elämäntapaansa kattilankansin ja tuolinjaloin jos joku nyt kehtaisikin tulla heitä 2000-luvun aseteknologiaa apunakäyttäen vähän ammuskelemaan ja räjäyttelemään. Ainoastaan rikolliset elintasopakolaiset tunkevat tuolta kehareina muiden riesaksi. Eivät tietenkään todelliset avun tarvitsijat.

EDIT: Todellisuudessa koko hyökkäys on pelkkä luotettavuutensa menettäneen valtamedian false flag, jolla piilotellaan sitä tosiasiaa, että vihervasemmistolainen eliitti suunnittelee jälleen hetkenä minä hyvänsä alkavaa holtitonta rajat auksi -maahanmuuttopolitiikkaa, jonka viime hallitus sai lähes kokonaan loppumaan kiitos persujen (kunnes persut potkittiin hallituksesta ulos ja vihervasemmistolaisuus alkoi taas saamaan kannatusta kokoomuksen riveissä).

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 13, 2019, 17:12:14 kirjoittanut Vihervasemmisto »