Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Fiilikset ja päivän mietteet

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 18:17:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: HayaBot - toukokuu 24, 2024, 12:04:33
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 24, 2024, 10:41:40Jotkut tykkää että sääntöjä noudatetaan silloinkin kun ei merkitse sitä eikä tätä tekikö niin vai noin. Eli esim. ei saa mennä punaisilla valoilla tien yli, vaikka on keskiyö eikä autoja mailla halmeilla. Noin jäykkä en itse ole.

En ylitä tietä punaisilla, jos näköpiirissä on P - siis pikkulapsia.  ;)
Huonoa esimerkkiä tulee välttää, vaikka muuten perseilisi.

En minäkään lasten nähden. Keskiyöllä näiden toki soisi olevan höyhensaarilla.

Hippi

Huh, teinpä taas jotain, mitä en ole koskaan ennen tehnyt. Vähän jännitti kyllä ja olin vähällä soittaa Arhinmäen avuksi tai ainakin neuvomaan. Päätin selvitä hommasta kuitenkin yksin.

Lähdin toteuttamaan aikaisemmin suunnittelemaani maalaushommaa, kun sää vaikutti sopivan tyyneltä. Valitsin vielä suojaisan ja syrjäisen paikan pihasta, että siihen ei tulisi yleisöä. Pohjamaali onnistui hyvin ja odottelin sen kuivumista. Sen jälkeen valkoinen maali, mutta tölkin ohjeen mukaan toimien en saanut purkkia toimimaan. Siihen tuli yksi naapuri turisemaan ja luulin häneltä saavani apua (ent. huoltomies), mutta hän sanoi tölkin jämähtäneen ja ohje oli "vie takaisin ja pyydä uusi".

Ihmettelin kuvallista ohjetta uudelleen ja sitten tajusin, että olin yhden kuvan tajunnut väärin. Kun olin suojarenkaan poistanut, niin tölkki toimi. Samassa alkoi hiukan tuullakin. Joka tapauksessa sain pöydän maalattua. Vaikka itse kehunkin, niin ihan hyvältä se nyt näyttää, kun pinta on kiiltävän valkoinen. Pari pientä untuvaista hitua tuuli siihen ehti lennättää, mutta en niitä alkanut nyppiä pois, kun nyppimisestä olisi jäänyt vain pahemmat jäljet. Saa sitten nähdä, minkä aikaa tuo tekohengitys antaa lisäikää pöydälle.

Taas ollaan yhtä kokemusta rikkaampia :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

Just tuli postiluukusta lappu, että  minunkin taloyhtiössäni parveketupakointi on kielletty ja määräys astuu voimaan heti.

En ole kyllä mitään tupakansavua havainnut ja vaikka havaitsisin, niin ihan turhaa tämmöset niuhottamiset.
Kävelevä kremppakertymä

kertsi

Että osaa vaan olla niin vetämätön olo. Siitä huolimatta - ihme ja kumma - sain tilattua hammaslääkäriajan, joka on jo puoli vuotta pitänyt tilata (tai oikeastaan jo kauan ennen sitäkin). Mulla menee melkein hermo näissä ajanvarauksissa, varsinkin, jos ei voi nettisivujen kautta tilata, kun jouduin kysymään kaksi kysymystä. Olen kauhian ylpiä itsestäni, kun sain aikaiseksi.

Tämän päiväinen vetämätön olo on pahempi kuin eilinen vetämätön olo. Olin unenpöpperössä ottanut CPAP-maskin pois päältä, ja sitten nukahdellut vielä pariin otteeseen, ja joka kerta meinannut tukehtua uniapneaan. On aika inha tunne, kun näkee unta, ettei saa happea, eli meinaa kuolla. Sellainen jää päivän pohjavireeksi helposti. Unta sain ehkä 4-5 tuntia maksimissaan, mikä on kyllä parempi kuin joinakin muina öinä.

Nyt pitäisi jaksaa kokata myöhäistä lounasta, viilentää loput ruoat, ja sitten lähteä kauppaan.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Toope

Pitää mennä röihin maanantaina 8am. Ihan kivaa tosin, kun tuhlasin 1000 euroa viikon lomalla... :'( Ostoksiin, en edes juuri ryypännyt.

Toope

Lainaus käyttäjältä: kertsi - toukokuu 24, 2024, 14:46:21...Tämän päiväinen vetämätön olo on pahempi kuin eilinen vetämätön olo. Olin unenpöpperössä ottanut CPAP-maskin pois päältä, ja sitten nukahdellut vielä pariin otteeseen, ja joka kerta meinannut tukehtua uniapneaan...
Tuo kuulostaa normaalia vakavammmalta hengitysongelmalta... Toivottavasti apua löytyy. :)

Toope

Lainaus käyttäjältä: Socrates - toukokuu 24, 2024, 13:30:36Just tuli postiluukusta lappu, että  minunkin taloyhtiössäni parveketupakointi on kielletty ja määräys astuu voimaan heti.

En ole kyllä mitään tupakansavua havainnut ja vaikka havaitsisin, niin ihan turhaa tämmöset niuhottamiset.
Itse en (tupakoija olen) kieltäisi, koska ei tästä suurta ongelmaa naapureille ole.

ROOSTER

Päivä alkoi kovin huonosti, sain tiedon lähiomaisen kuolemasta.

Raskautta näissä lisää se, että on yleensä kantajan roolissa. Se jotenkin estää luonnollista  suremista. Pitää olla henkisesti turhan reipas. Kropassakin on välillä ilmennyt kaikenlaisia ihme kipuja jotka tekevät jostain kehon osasta joksikin aikaa kuormitusta sietämättömän, sellaisen kohtauksen saaminen kesken toimen olisi järkytys.

Ikävä kyllä, näihin alkaa jo tulla rutiinia mukaan. Kaiken lisäksi, iso määrä sukulaisia ja tuttuja on ikäänkuin "jonossa" odottamassa. Tilaisuuksia siis tulee riittämään. Se  on raskasta sikälikin, että isommissa väenkokouksissa en ole parhaimmillani.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Kopek

Kurja homma, mutta sellaista tämä touhu on.

Jotenkin on vain porskuteltava eteenpäin.

Kun oma vuoro tulee, toivoisin sen tapahtuvan yllättäen ja pikaisesti eikä niin, että lähiporukka on kuolinvuoteen ääressä itkeskelemässä. Nice'n Easy. Useimmilla vain on huonompi tuuri eli kohtaloksi koituu se suuremman riesan tie, vai miten se "Tuntemattomassa sotilaassa" sanottiin.

kertsi

Otan osaa, ROOSTER. Etähalit täältä.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️