Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Nyt on kysyttävää

Aloittaja MrKAT, tammikuu 09, 2019, 18:40:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kertsi

Se sydänleikkaus tosiaankin tuossa dokkarissa vähän särähti korvaan. Ja tosiaankin, saako tuollaisia lihaksia aikaiseksi pelkällä treenillä, vaikea uskoa.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

ROOSTER

Kun olen seurannut puolen vuosisataa ihmisiä, niin olen havainnut, että toisten lihasmassa kasvaa huomattavasti herkemmin kuin toisten. Se lienee osittain perinnöllistä kuten luontainen nopeuskin tai taipumus lihoamiseen.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Socrates

Lainaus käyttäjältä: kertsi - kesäkuu 14, 2022, 22:11:17
Se sydänleikkaus tosiaankin tuossa dokkarissa vähän särähti korvaan. Ja tosiaankin, saako tuollaisia lihaksia aikaiseksi pelkällä treenillä, vaikea uskoa.

Ei saa ainakaan yläkroppaan, jalathan Arskalla olivat nykyajan mittapuulla aika kanankoivet.

Mutta Rooster oikeassa siinä, että hyvin suuria luontaisiakin eroja on. Ammattilaisbodaus kuitenkin perustuu steroideihin.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

kertsi

Kutsutko Socru harrastustasi bodaukseksi, vai miksikä? Silloin kun kävin salilla ahkerasti, en mielestäni harrastanut bodausta, vaan lihaskuntoharjoittelua (ja fysiojumppaa), salilla käyntiä, tjst., ja olin vähän hölmistynyt sukulaiseni kuvauksessa, jossa hän kertoi että harrastan bodausta. Omasta mielestäni bodaukseen kuuluu peilin edessä keikistely, lihasten esittelyn harjoittelua yms. omalta kannaltani epäolennaista.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Socrates

Harrastin jotain bodauksen tapaista 90-luvulla, mutta eihän minulle isoja lihaksia tule,  vaikka asuisin salilla. Näytin suunnilleen hiihtäjältä. Ainakin silloin isot pojat käyttivät aika avoimesti mömmöjä.

Silloisetkin vaatimattomat voimatasot ovat hiipuneet, koska paikat ei kestä raskaita perusliikkeitä, mutta jotain ylläpitävää niitäkin olen yrittänyt tehdä parempina päivinä.

Muuten teen salilla enemmän jippoja ja kikkakolmosia: kahvakuulaa, omankehonpainojumppaa, vastuskuminauhoilla yms. Melkein voi sanoa, että vuoteen ei kahta samanlaista treeniä mahdu.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Hippi

Olen muutaman kerran katsonut televisiosta noita "kakkukunkku" -henkisiä ohjelmia. Nyt on menossa Huikeat kakkutaiturit niminen ohjelma. Yhteistä noille on, että leivotaan ulkomuodoltaan hyvin erikoisia kakkuja. En muista, että noissa makuun olisi panostettu mitenkään, vaan kyse on enemmänkin vain kakun ulkoinen olemus. Viimeksi näkemässäni tehtiin syntymäpäiväsankarille tämän suosikkijalkapallojoukkueen kotikentän pääkatsomon pienoismalli.

Veistokset tehdään kakkutaikinasta ja erilaisista täytteistä ja kuorrutteista. Ohjelmissa niitä kyllä syödään, mutta ihmettelen voiko ne olla hyviä ja maukkaita. Nimittäin ne kakkutaikina pohjat näyttävät todella tukevilta ja tiiviiltä ja voisin helposti ne kuvitella kesäterassin lattialaatoiksi. Mitään kostuketta noihin ei voi laittaa, ettei rakenne pehmene eikä ne näytä leikatessakaan antavan yhtään periksi, vaan korkeastakin kakusta saa leikattua ohuen kiilan muotoisen palan ja vielä sen saa ehjänä lautaselle.

Onko joku täällä olevista joskus maistanut tuollaista veistoksellista erikoiskakkua?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

^
Ajatus on ollut tilata tuollainen ulkonäköön satsattu kakku. Noilta https://www.frangipani.fi/ löytyy kotiinkuljetus ainakin design-kakuille.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

^
No, nyt äkkiä sanoista teoksi ja tilaamaan, niin saadaan sitten arvostelu, mille se maistuu.
Olisiko joku NHL-joukkueen kotihallin pienoismalli tilpehööreineen kiva juttu?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

^
Noi on niin isoja, että pitäisi keksiä joku alibi, jotta voisi pyytää kavereita pöytään ilman, että todellinen tehtävä - designkakun syönti - paljastuisi.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 22, 2022, 17:14:08Mitään kostuketta noihin ei voi laittaa, ettei rakenne pehmene eikä ne näytä leikatessakaan antavan yhtään periksi, vaan korkeastakin kakusta saa leikattua ohuen kiilan muotoisen palan ja vielä sen saa ehjänä lautaselle.

Kuulostaa kyllä epäilyttävältä. Aivan kuin Runebergin tortuissakin, täytekakuissa kostutus on se, mikä erottaa maistuvan muista. Mansikkamehulla kostutettu kakku on lempparini. Runebergissä taas pitää olla punssia niin että ihan tirskuu.

Kuivakakuista taas tiikerikakku on parhaimmistoa.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Kukahan asiantuntija tähän kysymykseen osaisi vastata?

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Kopek

Miksi Sanna Marinin selfieistä on kirjoitettu niin monta viestiä kuin on kirjoitettu?

-:)lauri

^
En tiedä, mutta veikkaan, että ulkonäkökeskeisellä kulttuurillamme on tekemistä asian kanssa.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

TSS

Lainaus käyttäjältä: Kopek - kesäkuu 25, 2022, 18:33:58
Miksi Sanna Marinin selfieistä on kirjoitettu niin monta viestiä kuin on kirjoitettu?

Sehän selviää vain lukemalla ketjua! Viimeisimpänä aihe on poikinut keskustelua vapaan tahdon luonteesta, ja Niinistönkin belfie on noussut esiin.