Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Presidentti Trump

Aloittaja Sepe, tammikuu 10, 2019, 09:54:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Melodious Oaf

Lainaus käyttäjältä: Socrates - heinäkuu 24, 2024, 09:08:23Ketkä te? Kpr on ihan oma keksintöni enkä ymmärrä miten se liittyy Yhdysvaltain yliopistojen ilmapiiriin.

Seuraavan kerran kun sinulla on pari tuntia luppoaikaa mene vaikka metsään kävelylle ja ota kpr kielesi päälle.

Makustele sitä, helli sitä. Toistele sitä mielessäsi, sano hiljaa kuiskaamalla. Olet älykäs ja myös jonkin verran luova ihminen niin lopulta sisäistät sen merkityksen.

Minultakin vei aikaa ymmärtää miten mullistava termi kpr on.

Olin taannoin kirjoittamassa tähän pitkää ja ehkä vähän turhaakin vastausta, mutta lähdin sitten lopulta foorumilla sekoilun sijaan metsäilemään :P

Mut toihan oli hersyvän lyyristä tekstiä, ja hienosti kääntyi Socrateksella mun Trump yms.- kiukuttelu kpr:n ylistyslauluksi.

Kai tosta tematiikasta periaatteessa vois jatkaa mut en mä taida tällä erää jaksaa / viitsiä siihen palata.

Vastaan sen sijaan tälleen muuten vaan sillä tasolla, että ihan hauska viesti Socratekselta

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: a4 - heinäkuu 24, 2024, 07:44:30^
Kyynisenä veikkaan että Trump käyttää tuossa populistina ja bisnesmiehenä mainostoimistoillekin tuttua ankkuroimiskikkaa retorisena aseena kiinnittää mielikuvat turvapaikanhakijoista mielisairaisiin.
Toki väheksymättä Trumpin yleissivistyksen tasoa.  ;D

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - heinäkuu 24, 2024, 09:09:27Kuinka moni nykypäivänä tietää tuon "asylumin" vanhan merkityksen? Siinä tietysti olisi hyvä mahdollisuus rajaosavaltiolle yksinkertaisesti passittaa asylumia hokevat hullujen huoneisiin. Tai no, sitähän texasilaiset ovat tehneetkin kuskatessaan turviksia New Yorkiin, Washingtoniin ja muihin pohjoisen demokraattikaupunkeihin.  ;D

En tiedä näkyykö kuva, mutta siinä Trumpin argumentti tosiaan on, että mamut tulisivat mielisairaaloista.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

a4

Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - elokuu 06, 2024, 19:08:58En tiedä näkyykö kuva, mutta siinä Trumpin argumentti tosiaan on, että mamut tulisivat mielisairaaloista.

Trump ja argumentti samassa lauseessa nauratti.

-:)lauri

Jos olette ihmetelleet, miksi Trump pitää meteliä, kuinka maahanmuutajilla on luottokortit, se johtuu siitä, että Trump ei tiedä sanan "visa" tarkoittavan luottokortin lisäksi myös lupaa tulla maahan.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - heinäkuu 24, 2024, 09:09:27Kuinka moni nykypäivänä tietää tuon "asylumin" vanhan merkityksen? Siinä tietysti olisi hyvä mahdollisuus rajaosavaltiolle yksinkertaisesti passittaa asylumia hokevat hullujen huoneisiin. Tai no, sitähän texasilaiset ovat tehneetkin kuskatessaan turviksia New Yorkiin, Washingtoniin ja muihin pohjoisen demokraattikaupunkeihin.  ;D
Martha's Vineyard oli hyvä esimerkki. Nuo demokraatit kannattivat laittomien siirtolaisten tuloa, kunnes tulivat heidän alueelleen! ::)
He karkoittivat nuo!

MrKAT

Anti-Trumpilainen vaalimainosvideo: https://x.com/Bricktop_NAFO/status/1823919494256816257
(Koomikko Kivi vitsaili että olisivatkohan ottaneet mallia SDP-Rinne bussimainoksesta).

"Even if you don't believe in COVID, COVID believes in YOU." - N. J. Gallegos

Socrates

Hankkikaa salarakas ja laadukas strap-on.

Socrates

Lewandowski oli yksi avainhenkilöistä aikaansaamassa 2016 ihmettä vaikkei ollutkaan kampanjatiimiin vetäjänä loppuun saakka.

Reince Priebus organisoi viime hetkellä  kampanjatoimistoja vaa'ankieliosavaltioihin. Bannon ja Lewandowski olivat likaisen työn tekijöitä ja sellaista kaivataan nyt kipeästi.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Socrates - elokuu 16, 2024, 08:04:02Hyviä uutisia, Corey Lewandowski tekee comebackin Trumpin kampanjatiimiin:

www.nytimes.com/2024/08/15/us/politics/corey-lewandowski-joins-trump-campaign.html

Voi olla hyvä asia, koska Trumpilla on poliittisia aiheita, kuten laiton maahanmuutto, talous, energiakysymykset ja inflaatio, joilla Harrisin bideneconomics saatetaan sirkusmalliin.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - elokuu 16, 2024, 08:04:02Hyviä uutisia, Corey Lewandowski tekee comebackin Trumpin kampanjatiimiin:

www.nytimes.com/2024/08/15/us/politics/corey-lewandowski-joins-trump-campaign.html

Ja onhan minulla Coreyn kirjoittama kirjakin

Hippi

No nyt on uutta kampanjatavaraa myynnissä taas. Tuossa Luke Beasley alustaa hiukan pitkästi ennen kuin näyttää Trumpin uuden videon, jossa mainostaa upeita keräilykortteja? Niitä kai ne olit, jos oikein ymmärsin. Vähän muutakin tuossa nyt on Luke koonnut pätkään.

https://www.youtube.com/watch?v=8_iCZ_bZOUg
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Trump ja Harris kohtaavat ABC:n haastattelussa, odotan tuota. Harris joutuu puhumaan ilman käsikirjoitusta (muiden kirjoittamaa)... :-*

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 28, 2024, 16:43:17Trump ja Harris kohtaavat ABC:n haastattelussa, odotan tuota. Harris joutuu puhumaan ilman käsikirjoitusta (muiden kirjoittamaa)... :-*

This is very bad. They are bad people, very bad people. Harris is a bad person. A very bad person. I am a good person, very good person. Not a bad person. Kim is a very good person. Putin is a genius. Harris is a dumb person. A very dumb person. I am very intelligent person, a genius. ...

Pääsisinköhän minä Donaldin puheenkirjoittajaksi?

Yleinen mielipide on aina väärässä.

"Yhteiskunta hyötyy traumatisoituneista huippuosaajista, ..."
Valtteri Lindholm

"Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmässä arvossa pitää materiaa. Ainoa, mitä mä en myy, on mun sielu." Cecil Hagelstam

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 28, 2024, 19:32:20Edelleen toistan sitä, ...

Niinhän sinä teet. Taas, taas ja taas. Ilmeisesti et osaa itse ajatella, toistat vain sinulle annettuja lauseita, välillä sekoittaen niitä puppugeneraattorissasi. Olet huono ihminen, erittäin huono ihminen. Kansakunnan vihollinen, erittäin paha vihollinen. Minä taas olen hyvä ihminen, erittäin hyvä ihminen - kaikista paras.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

"Yhteiskunta hyötyy traumatisoituneista huippuosaajista, ..."
Valtteri Lindholm

"Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmässä arvossa pitää materiaa. Ainoa, mitä mä en myy, on mun sielu." Cecil Hagelstam

Socrates

Uusin Trump-lippikseni. Näytän sitä Ristolle, jos törmätään uimahallilla