Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Presidentti Trump

Aloittaja Sepe, tammikuu 10, 2019, 09:54:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Socrates - tammikuu 23, 2023, 19:20:20
Trump -Biden 46% - 41%:

www.breitbart.com/politics/2023/01/22/poll-trump-takes-clear-lead-over-biden/
Tuossa on pointti.
Tosin en usko Bidenin pyrkivän jatkokaudelle, koska dementia on jo niin ilmiselvää. Kuka nostetaan tilalle? Kamala Harris ei se ole, koska häntä inhoavat jo demokraatitkin. Demojen pitää nostaa uusia ehdokkaita tilalle.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - tammikuu 26, 2023, 00:59:50
A-studiossa kristilliskonservatiivinen Markku Ruotsila oli yllättävän Trump-kriittinen.
R. arvosteli (epäsuorasti) Trumpin käytöstä ja Trumpia ei tarvita enää ja
kristillinen oikeisto, maltillisten republikaanien lisäksi, on alkanut ottaa hajurakoa Trumpiin.
Pencen ehdokkuus saattaa vetää kristilliset joukkoonsa pois Trumpilta, alussa ainakin.
(Onko Ruotsila itse kristilliskonservatiivina myös samanlainen hajuraon ottaja?)

Ruotsila esiintyi vähän ristiriitaisesti. Toisaalta sanoi noin, mutta myöhemmin, että Trump on republikaanipuolueen jättiläinen ja muut kääpiöitä ja ovat suurissa vaikeuksissa, jos asettuvat esivaalissa häntä vastaan.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Hayabusa

^Trump on erittäin suosittu trumpistien keskuudessa. Sen ryhmän ulkopuolella hän on ehdoton ei. Trumpistit ovat vähemmistönä yhdysvaltalaisissa äänestäjissä. Eli Trump saattaisi voittaa republikaanien esivaalit, mutta häviäisi presidentinvaalit. Ei ihme, että puoluejohto kärsii isosta oranssista päänsärystä.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Socrates

^ Noinhan se menee, mutta jos deSantis suostuisi Trumpin varapresidenttiehdokkaaksi, voitto olisi ihan mahdollinen ja ainakin Bideniä tai Harrisia vastaan jopa todennäköinen.

Jostain luin, että Kalifornian kuvernööri Gavin Newsom olisi kieltäytynyt ehdokkuudesta. Jos pitää paikkansa, niin heikentää demokraattien pakkaa.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hayabusa

^Ainesta Suomen pääministeriksi!  ;D

Mikähän siinä on, että maa kuin maa johtajan höpistessä päättömiä vaalikarja hurraa?
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Tuubissa olen pariakin kanavaa seuraillut ja sillä juuri on noita Trumpin pitämiä puheita ja haastatteluja näytetty ja niille virnuiltu. Välillä olen ollut tuskastunut, kun en ole saanut selvää Trumpin puheista ja niiden tekstitys menee sen verran nopeasti, ettei niistäkään aina ole ollut apua. Olen osan siitä laittanut huonon kielitaitoni piikkiin, mutta nyt oli hyvin lohduttavaa nähdä tuo oikein kirjoitettuna, että ei siinä ole mitään päätä eikä häntää, kuten ei monissa muissakaan äijän höpinöissä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

MTG oli tavannut Trumpin tilaisuuden yhteydessä ja sanoi, että Trump on aivan loistavassa iskussa. High energy!!
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

-:)lauri

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009477651.html

Trump avaa tänä iltana klo 23.45 Suomen aikaan vaalikampanjansa ja Ilta-Sanomat tarjoaa sen suorana.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri


https://www.youtube.com/watch?v=3kNDVx0oKmk

Siellä lyödään porukkaa lämpöiseksi mm. Adelella Trumpin kampanjassa. Noinkohan on pyydetty Adelelta lupa luukuttaa hittejään magakamppiksessa.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Socrates

Tämän päivän Hesarissa juttu, että vastoin kaikkia odotuksia Trump on repinyt lisää eroa deSantisiin gallupeissa.

Kuten Saska Saarikoski toteaa, Trump on kriisitilanteissa terästä. Aivan mahdottomissa tilanteissa pystyy jotenkin ihmeellisesti nousemaan jaloilleen.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Socrates - maaliskuu 30, 2023, 11:02:38
Tämän päivän Hesarissa juttu, että vastoin kaikkia odotuksia Trump on repinyt lisää eroa deSantisiin gallupeissa.

Kuten Saska Saarikoski toteaa, Trump on kriisitilanteissa terästä. Aivan mahdottomissa tilanteissa pystyy jotenkin ihmeellisesti nousemaan jaloilleen.

Saisikohan Donald Trump lopetettua Ukrainan sodan nopeahkosti?

Nykyinen presidentti lietsoo koko maailmaa sodan kurimukseen - oletan...

Muisto
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

ROOSTER

Trump on pidätetty, ensimmäisenä Yhdysvaltain presidenttinä, ja saanut niskaansa 34 syytettä.

Trump puolustaa itseään:

Lainaus käyttäjältä: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009497600.html...syyttäjästä Alvin Braggista."Eläin", Trump on kirjoittanut sosiaalisessa mediassa Braggista NBC-kanavan mukaan.

Juttua käsittelevää tuomaria Juan Merchania hän on puolestaan kutsunut "Trump-vihaajaksi".

Jollain lailla tuntuu, että tiedonvälitys on aina ratkaisevassa roolissa. Yhdysvalloissa siksi, että asioita paisutellaan eikä mitään jätetä esiin kaivamatta ja Venäjällä siksi että totuutta peitellään.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Onko tämä nyt jokin 27:s yritys saada Trump tuomittua jostakin? Nyt yritetään maksua seksikumppanille syyksi. Bill Clinton (joka pääsi pälkähästä) on hyvin hiljaa...  ;D
Koska vaikuttaa siltä, ettei laki ole aina sama...

Jaska


Ei kai Trumpia siitä syytetä, että on maksanut aikuisviihdetähtiä olemaan hiljaa harrastamastaan seksistä vaan että on kirjannut sadattuhannet taalat liikekirjanpitoon harhaanjohtavasti. Taisi siinä tulla vaalirahoitussäädöksiakin rikotuksi.