Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Huumoria

Aloittaja MrKAT, tammikuu 02, 2019, 23:39:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 13, 2024, 19:37:39Mahdanko olla taas aika väsynyt, kun tämä nauratti :D
Yksi päivä töistä tullessani tuli Sokoksen ruokarobotti vastaan, se sellainen telaketjuilla liikkuva kuljetusalusta. Joo. Kun pääsin bussipysäkille, robotti tuli perässäni. Luulin ensin, että on sama ja kääntynyt minua seuraamaan, mutta ilmeisesti oli eri robotti. Oli jo hoitanut toimituksensa? Hetken päästä bussipysäkillä tuli toisesta suunnasta vielä kolmas robotti. Tavallaan ihailen...

Mutta noinhan se Terminatorkin alkoi. Nuo kolme ruokalähetysrobottia havainnoivat minut aivan tarkkaan ja kykenisivät tekemään jopa 3d-droneiskun minua vastaan, jos taustalla olisi joku "evil"-firma...

Hieman pelottavat nuo.

MrKAT

Eiku aaton aamuna kauppaan, tuote lahjapakettiin ja kuusen alle illan aukaisuhetkeä oottaan...
"Kännissä mouhonnut Tomi Immonen teki toisenkin järkyttävän virheen – Tämän takia persu uhriutuu ja syyttää muita" - Sanna Ukkola IL 16.1.25

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

MrKAT

Mitä Anna Magdalena Bach sanoi miehelleen,
kun he menivät vilkkaalle joulutorille?
- Johann, nyt on markkinat.
"Kännissä mouhonnut Tomi Immonen teki toisenkin järkyttävän virheen – Tämän takia persu uhriutuu ja syyttää muita" - Sanna Ukkola IL 16.1.25

MrKAT

Mulla ois vitsi tyypistä jolla on ADHD,
mut kissanpennut on kyl söpöjä tiätsä
oon aatellu perustaa bändin oho jäiks
toi siivous nyt kesken hei mis mun puhelin onkaan

MrKAT

Tulkintavaikeuksia.

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

MrKAT

MrKAT

Jokohan tässä alkaa haista pahasti ihmisten nokkaan kun pesin vaatteet ja peseydyin viimeksi viime vuonna. Ei nuo oo vielä huomaattanna.

MrKAT

Höh?

Mihinkäs mä tään pökäleeni sit laitan?

Xantippa

Iski kissaihmisen naurusuoneen:

Kuvassa voi olla teksti
T: Xante

MrKAT

Vampire science.

Hippi

En tiedä, miten totta tämä juttu on. Tuli vastaan FB:ssa ja tuli mieleen, että sopivasti sattui osumaan juuri päivän polttavaan aiheeseen lentämisen ja juopottelun yhdistämiseen. Ei kyllä persuja tainnut olla mukana, kun ei viinakset loppuneet ja ihan iloista porukkaa näyttää olleen :)

The Helsinki-Toronto flight was loaded with 400 passengers and only 200 lunches. The airline made a mistake and the crew was in a difficult situation. However, an intelligent flight attendant has come up with an idea. About 30 minutes after take-off, she announced:
"Ladies and gentlemen, I don't know how this happened, but we have 400 passengers on board and only 200 lunches!" "Anyone who is kind enough to give up food for someone else will receive a free unlimited amount of wine throughout the flight."
Her next announcement was made 6 hours later: "Ladies and Gentlemen, if anyone wants to change their mind, we still have 200 lunches available!"
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

MrKAT

‪Doktor Happo Matti    (humoristi Blueskystä)
Poika ehdotti sisustustekstitarroja