Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Huumoria

Aloittaja MrKAT, tammikuu 02, 2019, 23:39:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.



Juha


Maailman kirjat sekaistettu, karkki pelastettu

– Google lienee niin pätevä, että sen on melkein toteutettava tilttailunsa itse, että pysyisi jollain tapaa terveiden kirjoilla.
– Mainiloista on menty, askel jos toinenkin, toiseen e-suuntaan.
– Juu. Ja sympatiaa herättää, samalla.

MrKAT


(SK:n poliittisia paljastuksia)
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Aave

"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Hippi

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Aave

Mitä demoni sanoi papille?
- "Tule pois siitä lapsesta".
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Toope

Lainaus käyttäjältä: Aave - joulukuu 20, 2020, 04:55:02
Mitä demoni sanoi papille?
- "Tule pois siitä lapsesta".
Mikko Kuustonen kävi raflan vessassa ja huomasi tekstin seinällä: "Demoni tulee pian"...
(Jos pitää selittää, Kuustosella on taustaa kristillisestä musiikista.).

Juha


–  Koronarokotetta Venäjällä kehitellyt tutkija putosi 14. kerroksesta ja kuoli
–  KGB antoi potkut, CIAn päätöksellä. Työllisyystilasto ei tästä tosin, käänny laskevaksi.
–  Onnea, onnen kantamoisessakin, juu.

MrKAT

Ville Ranta iskee taas:

Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Norma Bates

^ Tuo nyt jotenkuten menettelee, taikka tulee neutraali tunne. Mutta en erikoisemmin ilahtunut Rannan "huumorista" kun hän muistaakseni kesällä oli taiteillut sellaisen kuvan jossa ihmiset viettävät iloisina jotain kekkeriä ulkona keskenään, ja puskan takana höyryää vihainen maskinkäyttäjä joka toivoo että koronan toinen aalto tulee ja lopettaa moisen ilonpidon.

Itsekin toivoin että korona olisi vaan kadonnut hokkuspokkus kesän aikana, mutta eivät ne jotka uumoilivat sen palaavan syksyllä oikeasti tahtoneet silkkaa vittumaisuuttaan että se palaa. Missä kulki pessimismin ja realismin raja, kenpä olisi sen tiennyt. Mutta en huvitu kun jotakuta joka ajattelee turvallisuutta pilkataan pahansuovaksi ihmiseksi.

Toope

Lainaa8:00 Tein lumiukon.
8:10 Feministi saapui paikalle ja kysyi miksi en tehnyt luminaista.
8:15 Joten tein myös luminaisen.
8:17 Feministinaapurini valitti luminaisen pulleista rinnoista ja väitti, että pidän luminaista objektina.
8:20 Lähistöllä asuva homopari kiukustui ja heidän mielestään kaksi lumiukkoa olisi ollut parempi.
8:22 Ohikulkenut transihminen kysyi, miksen voinut tehdä vain lumihenkilöä irtonaisilla osilla.
8:25 Kadun päässä asuvat vegaanit valittivat porkkananenästä, koska porkkana on ruokaa eikä niillä pidä koristella lumiveistoksia.
8:28 Minua kutsutaan rasistiksi, koska lumipariskunta on valkoinen.
8:31 Kadun toisella puolella asuva muslimiherra vaatii, että luminainen tulee verhota burqaan.
8:40 Poliisit saapuivat kertomaan, että joku on suuttunut ja kokee itsensä loukatuksi.
8:42 Feministinaapuri valittaa uudelleen, että luminaisen luuta täytyy poistaa, koska se viittaa stereotyyppisesti naisen rooliin.
8:43 Tasa-arvoministeri saapuu ja uhkaa vankeusrangaistuksella.
8:45 YLE:n uutistoimitus ilmaantuu paikalle ja haluaa tietää, näenkö eron lumiukoilla ja luminaisilla. Vastaan: "Snowballs", jolloin minua kutsutaan seksistiseksi.
9:00 Olen uutisissa epäiltynä terrorismista, rasismista ja homofobiasta.
9:10 Minulta kysytään, onko minulla rikoskumppaneita ja eläinsuojelu huostaanottaa koirani.
Tällaisessa maailmassa me elämme ja yhä pahemmaksi menee.
Ja minä halusin vain tehdä lumiukon... että niih s*tana

Norma Bates

^ Paitsi että islam ei hyväksy ihmistä esittäviä teoksia... Jolloinka pari islamistia olisi käynyt räjäyttämässä lumiukon.


Muisto Keijo Kullervo

Toistettuna tämä on parempi:

Huumoria...
Lukioiden opiskelijoille:
Näin Joulun kunniaksi kysymys pitkästä matematiikasta:
Jos lasketaan 1+2+3+4 Jne... äärettömään saakka, onko kysymyksessä ns. 'pitkä matematiikka'?
Kysyvä ei tieltä eksy...
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000