Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Huumoria

Aloittaja MrKAT, tammikuu 02, 2019, 23:39:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Norma Bates


a4

#91
^ siis mitä?  :o
Kyseessä lienee ennakoiva tekstinsyöttö kännykässä, yhdistettynä ajamisen aikana tekstailuun?

Uutisella humoristinen kuvateksti, vaikka se ei ole itse uutista naurettavampi:
Kuvan suolakiteet eivät liity juttuun
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4530105/An+sukupuolentutkimuksen+laitoksella+New+Age+seremonia++suolakiteilla+karkotettiin+negatiivista+energiaa

MrKAT

Kun persut on joillekin pakkomielle... 
Mustan huumorin puolelle menee, mutta repesin allaolevista kommenteista.

Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - maaliskuu 24, 2019, 10:31:53
Lainaus käyttäjältä: Jaska - maaliskuu 24, 2019, 01:02:15

On helppoa olla viisas. Ajattele vain jotain tyhmää sanottavaksi ja sitten jätä sanomatta se.


Kuten monet elämänviisaudet, tämäkin on valtavan hyvä ajatus, mutta miltei mahdoton toteuttaa.
Mutta se huumori ja sarkasmi/ironia on parasta lääkettä autoritaarisia ihmisiä ja heidän ajatusmallejaan kohtaan.


Renttu

#95


Toope

#97

Jaska

Jokaisen persun terveydenhoito ja koulutus on jo tämän 18 ikävuoteen mennessä tullut maksamaan yhteiskunnalle noin 200 000 euroa. Koska äänestyskäyttäytymisen perusteella persuksi tunnustautuu noin puoli miljoonaa suomalaista, tämä tarkoittaa, että persut ovat tulleet maksamaan Suomelle vähintään 100 miljardia euroa. Tämän maksamme me, tavalliset rehelliset suomalaiset veronmaksajat. Tämän summan olisi voinut paremmin käyttää valtiovelan maksuun.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Jaska - huhtikuu 14, 2019, 11:31:48
Jokaisen persun terveydenhoito ja koulutus on jo tämän 18 ikävuoteen mennessä tullut maksamaan yhteiskunnalle noin 200 000 euroa. Koska äänestyskäyttäytymisen perusteella persuksi tunnustautuu noin puoli miljoonaa suomalaista, tämä tarkoittaa, että persut ovat tulleet maksamaan Suomelle vähintään 100 miljardia euroa. Tämän maksamme me, tavalliset rehelliset suomalaiset veronmaksajat. Tämän summan olisi voinut paremmin käyttää valtiovelan maksuun.
Persut maksavat nuo lääkärikulut itse, vihervasurit maksattavat yhteiskunnalla.

mikainen

Lainaus käyttäjältä: Toope - huhtikuu 15, 2019, 23:27:52
Lainaus käyttäjältä: Jaska - huhtikuu 14, 2019, 11:31:48
Jokaisen persun terveydenhoito ja koulutus on jo tämän 18 ikävuoteen mennessä tullut maksamaan yhteiskunnalle noin 200 000 euroa. Koska äänestyskäyttäytymisen perusteella persuksi tunnustautuu noin puoli miljoonaa suomalaista, tämä tarkoittaa, että persut ovat tulleet maksamaan Suomelle vähintään 100 miljardia euroa. Tämän maksamme me, tavalliset rehelliset suomalaiset veronmaksajat. Tämän summan olisi voinut paremmin käyttää valtiovelan maksuun.
Persut maksavat nuo lääkärikulut itse, vihervasurit maksattavat yhteiskunnalla.

Persut myös käyvät yksityiskouluja.

Lasketaanko minut vihervassariksi kun ääneni meni vihreälle ehdokkaalle, mutta varasin juuri ajan yksityiselle hammaslääkärille? Vaikea dilemma.

Sepe

Minä laskisin typeräksi.

mikainen

Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 16, 2019, 09:47:36
Minä laskisin typeräksi.

Ehkä olisi järkevänä ihmisenä pitänyt antaa ääni miehelle joka on haaveillut homojen päähänampumisesta.

Sepe

Minä olin varma että äänestit naista.

ROOSTER

The best things in life are free. And so are the worst things.

It is the stuff in between that are expensive!

-Jim Davis

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS