Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Huumoria

Aloittaja MrKAT, tammikuu 02, 2019, 23:39:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Magdaleena



Tälle voi nauraa niin miehet kuin naisetkin!

Jollain tietokonekurssilla opettaja oli jakanut aikuiset osallistujat kahteen ryhmään, miehet ja naiset ja antanut niille tehtäväksi määritellä, kumpaa sukupuolte tietokone on. Vastaus piti antaa neljällä perusteella.
Kyllä on ollut skarppeja osallistujia :D


https://www.youtube.com/watch?v=lFptlmGCOVI
"Live from the heart of yourself. Seek to be whole, not perfect." - Oprah Winfrey

Hippi

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️


a4

Pienin kokonaisluku jota ei voi nimetä vähemmällä kuin kolmellakymmenelläkolmella tavulla.

Renttu

Mitä tilattiin, ja mitä saatiin.

Onneksi olkoon, turkulaiset! Kuvassa on 5,5 miljoonaa euroa maksanut funikulaari, kelpaa sillä tehdä nousua. Neuvostoaikaista, panssaroitua nakkikojua tai etäisesti kaivosvaunua muistuttava hökötys nostaa Turun takaisin maailmankartalle. Eiffel-tornikin vapisee!

Hippi

Heh, luulin tuota Rentun vitsiä ensin vitsiksi, eli kuvat ei asiasta liitetty yhteen, mutta ei.  Totta se oli:

Turun rinnehissi eli funikulaari maksoi tuplasti suunnitellun ja näyttää aivan erilaiselta kuin luvattiin - internet räjähti riemuun

Kaikkeen sitä rahaa rittääkin, mutta ilmeisesti tuo on nyt on niin viimeisen päälle hiottua käyttötaidetta, että siitä sopiikin maksaa  ::)

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hippi


Maailman hiihtopomot järjestävät jättikokouksen Pattayalla – suomalaispamppu ärähti ihmettelyyn: "Missä ne pitäisi sitten järjestää?"

Eikö ole mielestäsi hieman kyseenalaista järjestää kv. hiihtoliiton kokouksia tällaisissa aurinkolomakohteissa, joilla ei ole hiihdon kanssa mitään tekemistä?

– Missä ne pitäisi sitten järjestää? Uusitalo ärähti ykskantaan napakan vastakysymyksen.



Niinpä niin, nuo hiitopomojen kokoukset on sattuneet ennenkin suuriin "hiihtokeskusksiin".

Meksikoon:


Kreikan rannikkoalueelle:
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Renttu

Hippi,

Hyvä että tarjosit muillekin lisäinfoa tuosta jännittävästä 5,5 miljoonan euron kiskoihmeestä.

Mutta koiruli juoksemassa tien yli (Tshernobyl, 1995).

Toope

#38
Arvo Pohja kysyy: Sotilaita ja niitä toisia?:
https://i.postimg.cc/zD9r9G8P/safe-country.jpg
Angela Merkel ja suku:
https://i.postimg.cc/htcHBJwM/angela-merkel.jpg

Muisto Keijo Kullervo

Muutama vuosi sitten...

Sanotaan, että unia nähdään vaikka niitä ei aamulla muistaisikaan tai heti herättyä...
No! Hyvin harvoin näen unia joita muistaisin herättyäni... Kertoilen valveilla valvetarinoita enkä tiedä ihan varmaan mistä ne tulevat, mutta vuosien varrelta yksi tarina on jäänyt mieleeni jonka nyt kerron.
"Olin hiomonkuorimolla valvomossa kun pomon kuullen aloin veistää juttua joka pulppusi kuin lähteestä ihan tuosta vain:
Olin mukamas nähnyt unta että olin rahapajassa töissä ja olin koneella joka teki viisikymppisiä... Ajastaan homma alkoi maistua puulta ja kerroin pomolleni että tarvitsisin työn jossa olisi enemmän vaihtelua...
Pomo sanoi:
- Tulepas mukaani niin näytän Sinulle uuden paikan... Vei minut koneen ääreen joka teki satasia sanoen:
- No! Tässä Sinulle vaihtelua, mutta en voi vaikuttaa palkkaasi... Ne määräytyvät työehtoneuvottelujen pohjalta."
K.K.
PS. Juttuni tuntui miellyttävän pomoani kun sain muutaman päivän kuluttua tietää, että olin saanut kuorimonhoitajan vakanssin kontolleni... Sillä tavalla kuin Niilo Tarvajärvi olisi sen sanonut... niin...Ja tarina on siitä ajasta kun 'markka' olio vielä Suomen valuuttaa...
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

MrKAT

#40
(Oli tositarina joka oli tarkoitettu tilapäiseksi.)

Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Juha


–  Sorry. Täällä on mainostaminen kielletty.
–  Miksi?
–  Ei tarpeen. Ihan turhaa.
–  Aijaa. On näköjään joku onnistunut, eikä tällaista enää tarvita.
–  Tä? Ei tarvita. Siitä samaa mieltä.
–  Okei. Yksimielisyydessä on kiva elää.
–  Aivan varmasti on.

Muisto Keijo Kullervo

Hyvä kun ns. ajan kulumista mitataan.
Ei olisi työtätekevälle mieluista jos - vaikka olisi tehnyt ylitöitä - saisi vain tuntitaksan.
Onneksi Kaukaalla - UPM - on otettu kellokortit käyttöön. Ei voi vedota edes siihen, että:
Pari kolme poikasta kehui siitä että kenenkä isä olisi nopein.
Ensimmäinen poika:
- Minun Isäni on niin nopea, että jos heittää parvekkeelta tennispalon alas, kerkeää alhaalta ottamaan samaisesta pallosta kopin.
Toinen poika:
- Minun Isäni on niin nopea, että juostessaan Kaivannon ympäri, kerkeää ottaa housun takamuksistaan kiinni.
Kolmas poika:
- Ei tuo vielä mitään ole. Minun Isäni on niin nopea, että kun pääsee 14.00 töistä pois, on kotona jo 13.30
(Tuon jutun kuultuaan Kaukkaan herrat järkkäsivät kellokortit joka osastolle).
Yllä kuultua eläkeläisenä.
Muisto Keijo Kullervo
PS. Vuorotyössä on tietojeni mukaan tapana, että töihin tullaan puoli tuntia aikaisemmin jotta voidaan vaihtaa kuulumiset vuorossa olevasta tilanteesta...
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

a4

Firmalla on hauska nimi ja mainontansa sangen ajankohtaista:




Sepe

^Stubbin omistama firma?