Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Sukupuoleen kohdistuva halveksunta

Aloittaja Norma Bates, maaliskuu 07, 2020, 10:06:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Naiset äänestävät ehkä useammin tunneperäisesti, siksi vihervasemmistoa. Miehille tekninen ja myös rationaalinen yhteiskunta on lähempänä sydäntä.

a4

#31
Lainaus käyttäjältä: MrKAT - maaliskuu 08, 2020, 00:01:00
Oijoijoi mitä ei-länkkärimäistä (aasialaistyylistä tms) naishalveksunta-kulttuuria edustaakaan tämä...



Ettei vain hän olisi se joku persujen aatospajan laskutikkutähti? Hyi hävetköön! Tai muuttakoon Intiaan tai Venäjälle...
Heh. Yli puolet eli suuri osa naisista ja suuri osa miehistä on naismaisia ajattelijoita. Oikeat miehet ajattelevat kuten miehet.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Yksikään_todellinen_skotti
Ja melkein puolet naisista ajattelee kuin oikeat miehet.  ;D

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Eläimen kokoinen möhkäle - maaliskuu 07, 2020, 15:17:39


Turha pyristellä luonnonllista järjestystä vastaan.

Jos uskoo näkymättömiin/mielikuvitusolentoihin, tuohon ylimmäksi voi toki sijoittaa ihan mitä tahansa. Vaikka Kuut-Huumin tai Belsebuubin.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 07, 2020, 22:31:25
Närkästyn siitä, kun naistarvikkeita mainostetaan vain naisille, hiusvärejä ja meikkejäkin.
Kertokaa minulle lisää ideoita, joista voisin sukupuoleni perusteella närkästyä.

Laita meteli päälle siitä ettei sinulle markkinoida siteitä ja tamponeja.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 08, 2020, 01:33:26
Naiset äänestävät ehkä useammin tunneperäisesti, siksi vihervasemmistoa. Miehille tekninen ja myös rationaalinen yhteiskunta on lähempänä sydäntä.

Järkevää olisi järkätä sellainen yhteiskunta että kaikilla on edes siedettävä olla, silloin köyhälistö ei ala mm. varastelemaan niin kärkkäästi rikkaiston hyvää. Ahneus ja oman voiton ajaminen ovat pitkälti tunteisiin perustuvia, koska ajatellaan vain omaa napaa tässä ja nyt.

MrKAT

#35
Ruotsin "YLE" ja Britannian BBC juhlistivat naistenpäivää tämmösellä englantilaisen oppilaiden yhdessä taideryhmän kanssa tekemällä jättikuvalla jonka oppilaat olivat valinneet aiheeksi:





"Voi poikaseni, niin vähällä tiedolla leikkaajat ja potkijat luulevat hallitsevansa maailmaansa" - Kaarle Suuri somea seurattuaan
Suureen typeryyteen tarvitaan toopemaisen tyhmiä (moderoitavia) persuja.

Hippi

^
Nyt en ymmärrä mitä sukupuoleen kohdistuvaa halveksuntaa noissa kuvissa on?
Olenko minä foorumin ainoa tyhmä ja ymmärtämätön? Vai eikö kuvaa oliai saanut jostain syystä maahan tehdä vai mikä siinä on?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 09, 2020, 13:48:19
^
Nyt en ymmärrä mitä sukupuoleen kohdistuvaa halveksuntaa noissa kuvissa on?
Olenko minä foorumin ainoa tyhmä ja ymmärtämätön? Vai eikö kuvaa oliai saanut jostain syystä maahan tehdä vai mikä siinä on?

Kaippa MrKAT olettaa että jokunenkin tyyppi alkaisi täällä repiä pelihousujaan ja saisi raiviksen kyseisen tytön naaman nähdessään. Onko se sitten naiseen kohdistuvaa halveksuntaa, en minä tiedä. Enkä tiedä sitäkään että onko tämä tyttö yläpuolella kaiken arvostelun koska sattuu oleman Asperger, eli jos hän sanoo jotain, niin ei saa mussuttaa ettei halveksu vammaisia.

Tällä kertaa tytöttely ei liene halveksuntaa, koska ikänsä puolesta hän mielestäni lienee tyttö.  :P

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 09, 2020, 14:17:39

Tällä kertaa tytöttely ei liene halveksuntaa, koska ikänsä puolesta hän mielestäni lienee tyttö.  :P

Puhumattakaan kehitysasteestaan.

Edelleenkin koko ilmastoihmetyttö-ilmiö on mielestäni tympeä, enkä halua ruokkia sitä sen enempää.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 09, 2020, 13:48:19
^
Nyt en ymmärrä mitä sukupuoleen kohdistuvaa halveksuntaa noissa kuvissa on?
Olenko minä foorumin ainoa tyhmä ja ymmärtämätön? Vai eikö kuvaa oliai saanut jostain syystä maahan tehdä vai mikä siinä on?
Tuollainen henkilöpalvonta on väärin. Vaikuttaa stalinistiselta. Gretasta tulee epäjumala, se on väärin!!

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 11, 2020, 20:28:07
Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 09, 2020, 13:48:19
^
Nyt en ymmärrä mitä sukupuoleen kohdistuvaa halveksuntaa noissa kuvissa on?
Olenko minä foorumin ainoa tyhmä ja ymmärtämätön? Vai eikö kuvaa oliai saanut jostain syystä maahan tehdä vai mikä siinä on?
Tuollainen henkilöpalvonta on väärin. Vaikuttaa stalinistiselta. Gretasta tulee epäjumala, se on väärin!!

En tiedä onko hän oikeasti saanut mitään merkittävää aikaan, itse ainakin arvostan enemmän esim. jonkinlaisia teknisiä innovaatioita näperteleviä ihmisiä joiden keksinnöt voisivat auttaa luontoa ja ihmiskuntaa.

Mutta tällaista tämä on että sitä vaan on kaikenlaista veivikaulaa vinkumassa radiossa joiden levyjä ostetaan platinakultasmaragrimääriä, tosi-tv-tähtösiä, yhden ilmeen näyttelijöitä yms. joihin ihmiset hullaantuvat kuin päättömät kanat. Kai siihen karvapäägalleriaan joku ilmastoasioista kiukuttelevakin mahtuu.

Norma Bates

https://www.bbc.com/news/world-asia-51705199

Kakkoskohdan perusteella kiinalaismiehet ovat hoksanneet että nyt on hyvä aika laittaa akkaa turpaan kun karanteenin vuoksi se ei pääse karkuun.