Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Uskontoperäiset idioottimaisuudet

Aloittaja Norma Bates, tammikuu 11, 2019, 20:34:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

a4

Häiriintyneisyydestä puhuminen myös transsukupuolisuudesta puhuttaessa alkaa olemaan jo vanhaa tietoa:
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201806192201023337

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 13, 2020, 20:21:19
Lainaus käyttäjältä: Kansan syvät rivit - tammikuu 12, 2020, 05:53:38
Miksi sinä kuitenkin sitten vaadit, että lääkärit eivät suorittaisi sukupuolen korjausleikkauksia jos et mukamas vaadi lääkäreitä toimimaan tietyllä tavalla? Huomaatko kaksinaamaisuutesi?
Olen puhunut siitä, ettei tuollainen kirurginen toiminta ole välttämättä hyvää "lääkettä" ihmisille, joilla on häiriintynyt näkemys sukupuolestaan. Toivoisin pikemminkin aivoihin kohdistuvia hoitokeinoja, kuin raakoja ja brutaaleja sukupuolielinten kastraatioleikkauksia ihmisille. Nuo ovat peruuttamattomia operaatioita. Huolestuttavaa on se, että niitä toteutetaan jopa varsin nuorille ihmisille, joilla ei välttämättä ole vielä kehittynyt käsitystä ihmisyydestään. Noita leikkauksia ei pitäisi tehdä.
Minä kai siten olen tässä jotenkin epähumaani?

Mikä olikaan se ikä, jolloin sinä hiffasit olevasi miespuolinen? Jota ennen sinulle ei vielä ollut syntynyt käsitystä "ihmisyydestäsi"? 18-vuotiaanako? Minkä takia sinut silti oli ok siihen saakka kasvattaa poikana ja jo synnytyksen yhteydessä nimetä pojaksi?

-:)lauri

#227
Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 13, 2020, 20:21:19
Lainaus käyttäjältä: Kansan syvät rivit - tammikuu 12, 2020, 05:53:38
Miksi sinä kuitenkin sitten vaadit, että lääkärit eivät suorittaisi sukupuolen korjausleikkauksia jos et mukamas vaadi lääkäreitä toimimaan tietyllä tavalla? Huomaatko kaksinaamaisuutesi?
Olen puhunut siitä, ettei tuollainen kirurginen toiminta ole välttämättä hyvää "lääkettä" ihmisille, joilla on häiriintynyt näkemys sukupuolestaan. Toivoisin pikemminkin aivoihin kohdistuvia hoitokeinoja, kuin raakoja ja brutaaleja sukupuolielinten kastraatioleikkauksia ihmisille. Nuo ovat peruuttamattomia operaatioita. Huolestuttavaa on se, että niitä toteutetaan jopa varsin nuorille ihmisille, joilla ei välttämättä ole vielä kehittynyt käsitystä ihmisyydestään. Noita leikkauksia ei pitäisi tehdä.
Minä kai siten olen tässä jotenkin epähumaani?

Vastaatko kysymykseeni? Miksi kuitenkin vaadit lääkäreitä toimimaan tietyllä tavalla? Miksi sinä vaadit muilta asioita, joita et pysty itsekään noudattamaan?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Lainaus käyttäjältä: a4 - tammikuu 14, 2020, 07:47:47
Häiriintyneisyydestä puhuminen myös transsukupuolisuudesta puhuttaessa alkaa olemaan jo vanhaa tietoa:
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201806192201023337
Hienoa, poliittisesti määritellään terveysasioita. Kuten meilläkin.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Kansan syvät rivit - tammikuu 15, 2020, 06:20:17
Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 13, 2020, 20:21:19
Lainaus käyttäjältä: Kansan syvät rivit - tammikuu 12, 2020, 05:53:38
Miksi sinä kuitenkin sitten vaadit, että lääkärit eivät suorittaisi sukupuolen korjausleikkauksia jos et mukamas vaadi lääkäreitä toimimaan tietyllä tavalla? Huomaatko kaksinaamaisuutesi?
Olen puhunut siitä, ettei tuollainen kirurginen toiminta ole välttämättä hyvää "lääkettä" ihmisille, joilla on häiriintynyt näkemys sukupuolestaan. Toivoisin pikemminkin aivoihin kohdistuvia hoitokeinoja, kuin raakoja ja brutaaleja sukupuolielinten kastraatioleikkauksia ihmisille. Nuo ovat peruuttamattomia operaatioita. Huolestuttavaa on se, että niitä toteutetaan jopa varsin nuorille ihmisille, joilla ei välttämättä ole vielä kehittynyt käsitystä ihmisyydestään. Noita leikkauksia ei pitäisi tehdä.
Minä kai siten olen tässä jotenkin epähumaani?

Vastaatko kysymykseeni? Miksi kuitenkin vaadit lääkäreitä toimimaan tietyllä tavalla? Miksi sinä vaadit muilta asioita, joita et pysty itsekään noudattamaan?
Minusta lääkärien ei pitäisi toimia tuolla tavalla, silpoa tervettä ihmiskehoa. Kuka on keksinyt, että silpominen, terveiden sukuelinten poisto tms. on "hoitoa"? Minusta tuollainen on aika kauhistuttavaa puoskarointia ja lääketieteen väärinkäyttöä. Ihmisiä ei auteta, vaan ajetaan heidät ongelmatunnelistaan toiseen, joka ei välttämättä helpota heitä lääketieteellisten ja henkisten ongelmien kautta. Huono lääke!

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 15, 2020, 22:44:28
Lainaus käyttäjältä: Kansan syvät rivit - tammikuu 15, 2020, 06:20:17
Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 13, 2020, 20:21:19
Lainaus käyttäjältä: Kansan syvät rivit - tammikuu 12, 2020, 05:53:38
Miksi sinä kuitenkin sitten vaadit, että lääkärit eivät suorittaisi sukupuolen korjausleikkauksia jos et mukamas vaadi lääkäreitä toimimaan tietyllä tavalla? Huomaatko kaksinaamaisuutesi?
Olen puhunut siitä, ettei tuollainen kirurginen toiminta ole välttämättä hyvää "lääkettä" ihmisille, joilla on häiriintynyt näkemys sukupuolestaan. Toivoisin pikemminkin aivoihin kohdistuvia hoitokeinoja, kuin raakoja ja brutaaleja sukupuolielinten kastraatioleikkauksia ihmisille. Nuo ovat peruuttamattomia operaatioita. Huolestuttavaa on se, että niitä toteutetaan jopa varsin nuorille ihmisille, joilla ei välttämättä ole vielä kehittynyt käsitystä ihmisyydestään. Noita leikkauksia ei pitäisi tehdä.
Minä kai siten olen tässä jotenkin epähumaani?

Vastaatko kysymykseeni? Miksi kuitenkin vaadit lääkäreitä toimimaan tietyllä tavalla? Miksi sinä vaadit muilta asioita, joita et pysty itsekään noudattamaan?
Minusta lääkärien ei pitäisi toimia tuolla tavalla, silpoa tervettä ihmiskehoa. Kuka on keksinyt, että silpominen, terveiden sukuelinten poisto tms. on "hoitoa"? Minusta tuollainen on aika kauhistuttavaa puoskarointia ja lääketieteen väärinkäyttöä. Ihmisiä ei auteta, vaan ajetaan heidät ongelmatunnelistaan toiseen, joka ei välttämättä helpota heitä lääketieteellisten ja henkisten ongelmien kautta. Huono lääke!
Vastaatko kysymykseen? Miksi sinä vaadit muilta asioita, joita et pysty itsekään noudattamaan?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Onkos tuo vähän jankuttamista? Minä voin esittää asioita, joiden alalla en ole asiantuntija, maallikkokeskustelua. Transsuhommissa ei asiantuntevia ihmisiä näytä juuri olevan, kaikki vähän arvailevat, mikä hoito parasta olisi. Aika varma olen siitä, etteivät fyysiset kirurgiset toimenpiteet ole kovinkaan järkevää hoitoa.

-:)lauri

#232
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.


-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.


safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 21, 2020, 20:20:48
Lainaus käyttäjältä: Kansan syvät rivit - tammikuu 18, 2020, 00:10:23
Eli et ymmärrä kysymystä?
Johon tuolla jo vastasin. Älä alistu huutokuoroon, esitä se oma näkemyksesi, näin itse teen.

Eli sinusta tämä asia pitää tosiaan säätää poliittisesti ja tieteellisen tutkimuksen havaintoja huomioimatta. Asia selvä.

Toope

Jankkaaminen ei ole hyvää keskustelua.

Norma Bates


Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2020, 16:13:36
https://yle.fi/uutiset/3-11141836

Saatana kutsuu sinua!!!  ;D
Muistan! Sukupolveani peloteltiin noilla.
Oliko sitten aihetta, on toinen kysymys.