Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Seksuaalirikoksista Suomessa

Aloittaja A.V. Vatanen, tammikuu 12, 2019, 10:55:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 25, 2019, 00:43:56
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 24, 2019, 19:45:43
^

Kuten sanoin, ei Saares ole huolissaan miesten teoista, vaan naisten puheista. Näille naisten puheille sekä Saares että vanha isänsä on valmis laittamaan niin paljon painoa, että jättää pikkutytöt itkemään hätäänsä.

T: Xante
Naisten (esim Ksantippa ja Safiiri ?) huutelusta ja nimittelystä olen sentakia huolissani että joku voi jopa uskoa näitä miesvihamielisiä houreita. Näkyy täällä kyllä olevan pari jees-miestäkin. Vaikka mistä noita tietää??

Nähtävästi ainakin isäsi uskoi.

T: Xante

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 24, 2019, 19:45:43
^

Kuten sanoin, ei Saares ole huolissaan miesten teoista, vaan naisten puheista. Näille naisten puheille sekä Saares että vanha isänsä on valmis laittamaan niin paljon painoa, että jättää pikkutytöt itkemään hätäänsä.

T: Xante

On myös varsin miehekästä ilmeisesti jättää pikkutyttö pulaan, koska iso aikuinen mies pelkää maineensa puolesta liikaa. Millainen puu, sellaiset omenat.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - kesäkuu 24, 2019, 20:35:23
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 24, 2019, 19:45:43
Kuten sanoin, ei Saares ole huolissaan miesten teoista, vaan naisten puheista. Näille naisten puheille sekä Saares että vanha isänsä on valmis laittamaan niin paljon painoa, että jättää pikkutytöt itkemään hätäänsä.
Syytä raiskaajia, älä heitä, jotka kertovat raiskauksista.


Tota...niinhän tässä yritettiin tehdä, mutta Saares ei tykännyt pedofiilien syyttämisestä. Kuulemma kukkahattutätejä ennemminkin olis moitittava.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 25, 2019, 00:43:56
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 24, 2019, 19:45:43
^

Kuten sanoin, ei Saares ole huolissaan miesten teoista, vaan naisten puheista. Näille naisten puheille sekä Saares että vanha isänsä on valmis laittamaan niin paljon painoa, että jättää pikkutytöt itkemään hätäänsä.

T: Xante
Naisten (esim Ksantippa ja Safiiri ?) huutelusta ja nimittelystä olen sentakia huolissani että joku voi jopa uskoa näitä miesvihamielisiä houreita. Näkyy täällä kyllä olevan pari jees-miestäkin. Vaikka mistä noita tietää??

Eikö pedofiilia saa kutsua pedofiiliksi? Milläs nimikkeellä siis pitäis tituleerata? Ehdotuksia? Muistutan, että se olit SINÄ, joka laitoit yhtäläisyysmerkit pedofiilin ja miesten välille. Minä kirjoitin vain pedofiileista.

Mutta - kun nyt Toope toi asian esiin: Onko väärin sanoa, että raiskaajat ovat pilanneet "siirtolaisten" (siis maahanmuuttajien) maineen? Vai onko niin, että tuon sanominen on maahanmuuttajavihamielinen houre?

Saares

Puhut tapasi mukaan pelkkää valhetta. Minä nimenomaan tein selväksi eron pedofiileihin. Halpamainen vihjailusi lyö kaikki aikaisemmat ennätyksesi!

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 26, 2019, 10:28:42
Puhut tapasi mukaan pelkkää valhetta. Minä nimenomaan tein selväksi eron pedofiileihin. Halpamainen vihjailusi lyö kaikki aikaisemmat ennätyksesi!

Paitsi, että kun minä syytin pedofiileja, sinä väitit minun syyttäneen kaikkia miehiä. Jostain syystä et osaa siis erottaa muiden viestissä pedofiileja miehistä.

Norma Bates

https://www.kansalainen.fi/ita-suomen-poliisi-selvittaa-mies-haki-youtubessa-alaikaista-seuraa-suviseuroille/?fbclid=IwAR2jUIYwSDquvno3-xHjDfwzkeJ4ZoRtJnLcezpHnW4wjV9-SeASJIgxMyI

Poliisi on havainnut sosiaalisessa mediassa paljon huomioita ja keskustelua herättäneen Suviseuroihin liittyvän Youtube-seuranhakuvideon.

Kaleva kertoo, että videolla mies kertoi etsivänsä 12–20 -vuotiaita tyttöjä seurakseen Suviseuroille. Mies kertoi videolla ostavansa tytöille kaikkea mitä haluavat. Mies toivoi tyttöjen näyttävän "ikäiseltään, tai ikäiseltään nuoremmalta" sekä olevan neitsyitä. Mies kehotti tyttöjä ottamaan yhteyttä Snapchatissa tai Instagramissa.

Itä-Suomen poliisi selvittää asiaa ja kiittää yleisöä asiaan liittyvistä tiedoista. Poliisi tiedottaa asiasta myöhemmin tarvittaessa lisää.

urogallus

^ Olenpa yllättynyt, jos tuon villakoiran ytimestä löytyy jotain. On meinaan niin trollaukselta kuulostavaa settiä.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: urogallus - kesäkuu 26, 2019, 12:06:22
^ Olenpa yllättynyt, jos tuon villakoiran ytimestä löytyy jotain. On meinaan niin trollaukselta kuulostavaa settiä.

Nyt kun mainitsit niin hoksasin että enhän minä tykkää uskovaisistakaan, ja osin voi vaikuttaa se että työelämässä uskoon pamahtanut muija lääppi.

Kyllä se on nyt terapiaan rynnättävä. Se jälkeen voinkin sitten iloisin aivot putipuhtaiksi pestyin mielin alkaa tapailemaan ylipainoista, uskovaista ulkomaista ihmisoletettua. Eihän sitä nyt voi mitään sukupuoltakaan preferoida...

Saares

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 24, 2019, 19:45:43
^

Kuten sanoin, ei Saares ole huolissaan miesten teoista, vaan naisten puheista. Näille naisten puheille sekä Saares että vanha isänsä on valmis laittamaan niin paljon painoa, että jättää pikkutytöt itkemään hätäänsä.

T: Xante
Edesmennyt isäni oli sitä mieltä. Löydätkö perustetta valheellesi jota jatkuvasti toistat huolimatta oikaisuista että mielipide olisi minun?
Kun kirjoitit perussuomalaisesta nettikirjoituksesta olisiko ollut oikein että joku väittäisi että kijoituksen mielipiteet ovakin sunun?

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 27, 2019, 01:49:30
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 24, 2019, 19:45:43
^

Kuten sanoin, ei Saares ole huolissaan miesten teoista, vaan naisten puheista. Näille naisten puheille sekä Saares että vanha isänsä on valmis laittamaan niin paljon painoa, että jättää pikkutytöt itkemään hätäänsä.

T: Xante
Edesmennyt isäni oli sitä mieltä. Löydätkö perustetta valheellesi jota jatkuvasti toistat huolimatta oikaisuista että mielipide olisi minun?
Kun kirjoitit perussuomalaisesta nettikirjoituksesta olisiko ollut oikein että joku väittäisi että kijoituksen mielipiteet ovakin sunun?

Oletko siis isäsi kanssa eri mieltä tästä asiasta? Se ei kieltämättä ole tullut ihan selväksi kirjoituksistasi, mutta ok, kun niin sanot.

Olemmekin siis yhtä mieltä siitä, että on huuhaata väittää, että kukkahattutädit pelottelisivat miehiä niin paljon huuteluillaan, että he eivät uskaltaisi auttaa itkeviä pikkutyttöjä. Olemme siis yhtä mieltä siitä, että edesmennyt isäsi taisi olla väärässä.

T: Xante

Sepe

Suomessa tapahtuvia seksuaalirikoksia käsiteltäessä erityisen tärkeää on huomata oliko Saareksen isä oikeassa - silloin joskus, eläessään.
Pahoittelen, olen unohtanut miksi se on tärkeää.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Sepe - kesäkuu 27, 2019, 09:05:16
Suomessa tapahtuvia seksuaalirikoksia käsiteltäessä erityisen tärkeää on huomata oliko Saareksen isä oikeassa - silloin joskus, eläessään.
Pahoittelen, olen unohtanut miksi se on tärkeää.

Se oli sinusta ainakin riittävän tärkeää tuoda esiin tässä keskustelussa.

Saares

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 27, 2019, 04:04:31
Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 27, 2019, 01:49:30
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 24, 2019, 19:45:43
^

Kuten sanoin, ei Saares ole huolissaan miesten teoista, vaan naisten puheista. Näille naisten puheille sekä Saares että vanha isänsä on valmis laittamaan niin paljon painoa, että jättää pikkutytöt itkemään hätäänsä.

T: Xante
Edesmennyt isäni oli sitä mieltä. Löydätkö perustetta valheellesi jota jatkuvasti toistat huolimatta oikaisuista että mielipide olisi minun?
Kun kirjoitit perussuomalaisesta nettikirjoituksesta olisiko ollut oikein että joku väittäisi että kijoituksen mielipiteet ovakin sunun?

Oletko siis isäsi kanssa eri mieltä tästä asiasta? Se ei kieltämättä ole tullut ihan selväksi kirjoituksistasi, mutta ok, kun niin sanot.

Olemmekin siis yhtä mieltä siitä, että on huuhaata väittää, että kukkahattutädit pelottelisivat miehiä niin paljon huuteluillaan, että he eivät uskaltaisi auttaa itkeviä pikkutyttöjä. Olemme siis yhtä mieltä siitä, että edesmennyt isäsi taisi olla väärässä.

T: Xante
Paljon luovaa mielikuvitusta Ksantipalla. Nytkin hän keksii eri henkilöille mielipiteitä omasta päästään.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 27, 2019, 17:24:16
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 27, 2019, 04:04:31
Lainaus käyttäjältä: Saares - kesäkuu 27, 2019, 01:49:30
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 24, 2019, 19:45:43
^

Kuten sanoin, ei Saares ole huolissaan miesten teoista, vaan naisten puheista. Näille naisten puheille sekä Saares että vanha isänsä on valmis laittamaan niin paljon painoa, että jättää pikkutytöt itkemään hätäänsä.

T: Xante
Edesmennyt isäni oli sitä mieltä. Löydätkö perustetta valheellesi jota jatkuvasti toistat huolimatta oikaisuista että mielipide olisi minun?
Kun kirjoitit perussuomalaisesta nettikirjoituksesta olisiko ollut oikein että joku väittäisi että kijoituksen mielipiteet ovakin sunun?

Oletko siis isäsi kanssa eri mieltä tästä asiasta? Se ei kieltämättä ole tullut ihan selväksi kirjoituksistasi, mutta ok, kun niin sanot.

Olemmekin siis yhtä mieltä siitä, että on huuhaata väittää, että kukkahattutädit pelottelisivat miehiä niin paljon huuteluillaan, että he eivät uskaltaisi auttaa itkeviä pikkutyttöjä. Olemme siis yhtä mieltä siitä, että edesmennyt isäsi taisi olla väärässä.

T: Xante
Paljon luovaa mielikuvitusta Ksantipalla. Nytkin hän keksii eri henkilöille mielipiteitä omasta päästään.

Varo Saares, tuollaisesta kiemurtelusta tulee selkä kipeäksi.

Oletko vai etkö ole isäsi kanssa samaa mieltä?

T: Xante