Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Internetissä loimuava naisviha ja incel-ilmiö

Aloittaja kertsi, toukokuu 04, 2020, 11:06:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Incel-ilmiö on femakkojen keksimä uhriutumissyytös, ei mitään enempää.
Idioottiajattelua.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Aave - toukokuu 27, 2020, 21:06:31
Olettehan huomanneet myös, miten Suomi valui demareiden, vasemmiston ja vihreiden johdolla nopeasti totalitaariseksi valtioksi, jossa koronavirus oli vain tekosyy Suureen Vallankaappaukseen?!


Tämän fiksuimmat huomasivat jo silloin, kun silmä (ainakin) kovana seurasit tilastoja, postailit niitä innoissasi ja kertoilit varustautumisestasi yksinkohtaisesti.

Toisaalta sinun tapauksessasi on oikein hyvä käyttäytyä, kuten olisit sairas.

T: Xante

Xantippa

#182
Lainaus käyttäjältä: Toope - toukokuu 27, 2020, 23:12:34
Incel-ilmiö on femakkojen keksimä uhriutumissyytös, ei mitään enempää.
Idioottiajattelua.

Hahaa!!!! Kerropa tämä incel-miehelle!

T: Xante

Muoksis: kieltämättä haluaisin niiiin olla näkemässä incel-miehen naaman, kun Toope kertoo hänen olevan femakkojen keksimä idioottiajattelija. Aika ison rahan maksaisin tämän kohtaamisen näkemisestä.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 27, 2020, 22:06:32
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 27, 2020, 14:46:59
Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 27, 2020, 12:27:19
  Miksi noin kova kiukku asiasta, kyselet "voiko sitten kutsua Inceliksi kun ajaa autolla päälle", mikä ihmeen kysymys tuo tuollainen on? Pitäisi olla aika tarkka sen suhteen kutsutaanko Inceliksi ensisijaisesti tahdon vastaisessa selibaatissa elävää, vai määritteleekö häntä enemmin viha naisia kohtaan. Vai halutaanko antaa kuva, että se on miehen oma vika jos ei saa seksiä, koska ei se voi olla naisenkaan vika. Mutta onko se kenenkään vika, jos vain on ujo luonne, ruma ulkonäkö tai jokin fyysinen haitta.

Mistä moinen paahde, ei minulla mitään kiukkua ole. Yritän vain sanoa, että kyseessä on siis ilmiö, jossa nämä miehet itse määrittelevät itsensä nimikkeellä incel ja kertovat sen tarkoittavan, että vihaavat naisia, koska eivät saa seksiä. Siis itse. Heillä on ideologia, jonka pohjalta ovat muodostaneet nettiyhteisön. Lisäksi ainakin yksi mies on väkivaltatekojensa syyksi ilmoittanut incel-ideologiansa, pyrki ajelemaan naisten päälle autolla.

Sinun pitää siis heiltä itsestään kysyä, ei minulta tiukata, miksi he haluavat itseään näin kutsuttuvan. Lisäksi voit kysellä heiltä, mikä heidän ensi- tai toissijainen motiivinsa on mihinkin, minä voin vain siteerata sitä, mitä itse ovat kertoneet.

Minä en siis ole kutsunut inceliksi ketään, vaan he itse kutsuvat itseään.

Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 27, 2020, 12:27:19
  Mitä paremmin ymmärrämme ilmiön syitä niin sitä helpommin osaamme siihen reagoida. En tiedä löytyykö tähän ratkaisua, mutta ainakin voimme keskustella.

Ihan ensin pitäisi varmaan ymmärtää, että tässä tosiaankin on kyse ilmiöstä ja ideologiasta, ei mistään muiden haukkumakampanjasta.

Urogalluksen pointtiin: joo, käsittääkseni tosiaan incelien viha ei kohdistu ainoastaan naisiin, vaan ylipäätään seksuaalisuutta harjoittaviin. Mutta ihmisluonteeseen lienee kuuluu se, että vähän enemmän sitä vihaa semmoista, mitä haluaa, mutta ei voi saada.

T: Xante

   Miksi luulet että olen erimieltä, ettet nyt olisi vain ollut hieman ennakkoluuloinen, olettamassa heti pahinta.

Varmaan johtuu ihan sanavalinnoistasi, kun näet kovaa kiukkua, vaikka ainoastaan keskustellaan ilmiöstä.

T: Xante

Gingston

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 28, 2020, 08:08:25
Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 27, 2020, 22:06:32
   Miksi luulet että olen erimieltä, ettet nyt olisi vain ollut hieman ennakkoluuloinen, olettamassa heti pahinta.

Varmaan johtuu ihan sanavalinnoistasi, kun näet kovaa kiukkua, vaikka ainoastaan keskustellaan ilmiöstä.

T: Xante

  Johtuu siis sanavalinnoista, joten voitko sitten kertoa mitä tarkoitit tällä tekstilläsi:

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 26, 2020, 15:50:02
Harvapa varmaan kutsuukaan. Mutta voiko sitten jo kutsua, kun esim. itse pyrkii ajelemaan naisten päälle ja ilmoittaa motiivikseen incel-ideologian?

   Oliko sinulle kenties epäilys etten pitäisi tuollaista autolla päälle ajamista Incel-ideologian ilmentymänä, vai mikä oli ajatuksesi? Naisten päälle ajaminen autolla on naisvihaa ja perusmotiivi vihalle seksinpuute, sekä vielä ilmoittaa olevansa incel, joten eiköhän se ole kaikille selvää.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 28, 2020, 09:29:37
   Oliko sinulle kenties epäilys etten pitäisi tuollaista autolla päälle ajamista Incel-ideologian ilmentymänä, vai mikä oli ajatuksesi? Naisten päälle ajaminen autolla on naisvihaa ja perusmotiivi vihalle seksinpuute, sekä vielä ilmoittaa olevansa incel, joten eiköhän se ole kaikille selvää.

Ei. Sinusta ei  ollut mitään ajatusta saatika epäilyä. Puhuin ihan näistä miehistä, jotka - siis edelleen - itse ovat määritelleet oman naisvihansa ja incel-ideologiansa perustuvan seksin puutteeseen. Mutta tämä ei kyllä tuntunut olevan ihan selvää, kun jatkoit juttua siitä, miten pitää olla hyvin varovainen sen suhteen, ketä kutsuu inceliksi.

T: Xante

Gingston

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 28, 2020, 11:22:15
Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 28, 2020, 09:29:37
   Oliko sinulle kenties epäilys etten pitäisi tuollaista autolla päälle ajamista Incel-ideologian ilmentymänä, vai mikä oli ajatuksesi? Naisten päälle ajaminen autolla on naisvihaa ja perusmotiivi vihalle seksinpuute, sekä vielä ilmoittaa olevansa incel, joten eiköhän se ole kaikille selvää.

Ei. Sinusta ei  ollut mitään ajatusta saatika epäilyä. Puhuin ihan näistä miehistä, jotka - siis edelleen - itse ovat määritelleet oman naisvihansa ja incel-ideologiansa perustuvan seksin puutteeseen. Mutta tämä ei kyllä tuntunut olevan ihan selvää, kun jatkoit juttua siitä, miten pitää olla hyvin varovainen sen suhteen, ketä kutsuu inceliksi.

T: Xante

   Pelkäsit siis sitä että huomautus siitä ettei ketään saisi pelkän seksin puutteen perusteella kutsua Inceliksi, heikettää sanan Incel merkitystä?

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 28, 2020, 11:43:46
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 28, 2020, 11:22:15
Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 28, 2020, 09:29:37
   Oliko sinulle kenties epäilys etten pitäisi tuollaista autolla päälle ajamista Incel-ideologian ilmentymänä, vai mikä oli ajatuksesi? Naisten päälle ajaminen autolla on naisvihaa ja perusmotiivi vihalle seksinpuute, sekä vielä ilmoittaa olevansa incel, joten eiköhän se ole kaikille selvää.

Ei. Sinusta ei  ollut mitään ajatusta saatika epäilyä. Puhuin ihan näistä miehistä, jotka - siis edelleen - itse ovat määritelleet oman naisvihansa ja incel-ideologiansa perustuvan seksin puutteeseen. Mutta tämä ei kyllä tuntunut olevan ihan selvää, kun jatkoit juttua siitä, miten pitää olla hyvin varovainen sen suhteen, ketä kutsuu inceliksi.

T: Xante

   Pelkäsit siis sitä että huomautus siitä ettei ketään saisi pelkän seksin puutteen perusteella kutsua Inceliksi, heikettää sanan Incel merkitystä?

Ettet nyt ennakkoluuloisesti keksisi minulle ajatuksia. Mitä ihmeen syytä minulla olisi jotenkin vahvistaa incel-sanan merkitystä?

Mutta sanomani ei taida nyt oikein mennä perille. Minä kun olen sitä mieltä, että sinun, minun, kenenkään meidän ei ole tarpeen mistään syystä kutsua ketään inceliksi yhtään minkään perusteella.

Kun kyseessä on ideologia, on minusta korrektia antaa ihmisten itse määritellä, edustavatko he tätä ideologiaa vaiko eivät. Mutta silloin, kun he itse kertovat edustavansa ja kertovat toimineensa tämän ideologian aatteen perusteella, minusta on ihan kohtuullista, että heitä nimitetään inceleiksi.

T: Xante

Gingston

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 28, 2020, 11:55:57
Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 28, 2020, 11:43:46
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 28, 2020, 11:22:15
Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 28, 2020, 09:29:37
   Oliko sinulle kenties epäilys etten pitäisi tuollaista autolla päälle ajamista Incel-ideologian ilmentymänä, vai mikä oli ajatuksesi? Naisten päälle ajaminen autolla on naisvihaa ja perusmotiivi vihalle seksinpuute, sekä vielä ilmoittaa olevansa incel, joten eiköhän se ole kaikille selvää.

Ei. Sinusta ei  ollut mitään ajatusta saatika epäilyä. Puhuin ihan näistä miehistä, jotka - siis edelleen - itse ovat määritelleet oman naisvihansa ja incel-ideologiansa perustuvan seksin puutteeseen. Mutta tämä ei kyllä tuntunut olevan ihan selvää, kun jatkoit juttua siitä, miten pitää olla hyvin varovainen sen suhteen, ketä kutsuu inceliksi.

T: Xante

   Pelkäsit siis sitä että huomautus siitä ettei ketään saisi pelkän seksin puutteen perusteella kutsua Inceliksi, heikettää sanan Incel merkitystä?

Ettet nyt ennakkoluuloisesti keksisi minulle ajatuksia. Mitä ihmeen syytä minulla olisi jotenkin vahvistaa incel-sanan merkitystä?

Mutta sanomani ei taida nyt oikein mennä perille. Minä kun olen sitä mieltä, että sinun, minun, kenenkään meidän ei ole tarpeen mistään syystä kutsua ketään inceliksi yhtään minkään perusteella.

Kun kyseessä on ideologia, on minusta korrektia antaa ihmisten itse määritellä, edustavatko he tätä ideologiaa vaiko eivät. Mutta silloin, kun he itse kertovat edustavansa ja kertovat toimineensa tämän ideologian aatteen perusteella, minusta on ihan kohtuullista, että heitä nimitetään inceleiksi.

T: Xante

   Sinä olet ainoa, jolle tuo pieni huomautus tuntuu olevan ongelma. En minä ole missään vaiheessa esittänyt ettei Inceliä saisi kutsua Inceliksi, miksi kuitenkin väität että tekisin niin.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 28, 2020, 12:20:56

   Sinä olet ainoa, jolle tuo pieni huomautus tuntuu olevan ongelma. En minä ole missään vaiheessa esittänyt ettei Inceliä saisi kutsua Inceliksi, miksi kuitenkin väität että tekisin niin.

Ei ole minulla ongelmaa, minä kuvittelin, että tässä keskustellaan. Sen vuoksi vain tulin vastailleeksi viesteihisi.

En ole myös väittänyt mitään tuollaista, todennut vain, että minusta incel itse kertoo, onko hän incel ja jos on, miksi on, eli ei sitä tarvitse meidän pohtia tähän tapaan, kuten teit:

Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 26, 2020, 20:50:28
  Incel on miespuolinen henkilö, joka vihaa naisia, sitä ei määrittele seksin puute vaan viha naisia kohtaan, ei pitäisi olla niin vaikeaa.

eli määritellä, mikä ei inceliä määrittele.

T: Xante

Gingston

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 28, 2020, 12:28:31
Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 28, 2020, 12:20:56

   Sinä olet ainoa, jolle tuo pieni huomautus tuntuu olevan ongelma. En minä ole missään vaiheessa esittänyt ettei Inceliä saisi kutsua Inceliksi, miksi kuitenkin väität että tekisin niin.

Ei ole minulla ongelmaa, minä kuvittelin, että tässä keskustellaan. Sen vuoksi vain tulin vastailleeksi viesteihisi.

En ole myös väittänyt mitään tuollaista, todennut vain, että minusta incel itse kertoo, onko hän incel ja jos on, miksi on, eli ei sitä tarvitse meidän pohtia tähän tapaan, kuten teit:

Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 26, 2020, 20:50:28
  Incel on miespuolinen henkilö, joka vihaa naisia, sitä ei määrittele seksin puute vaan viha naisia kohtaan, ei pitäisi olla niin vaikeaa.

eli määritellä, mikä ei inceliä määrittele.

T: Xante

   Incel tulee sanasta: "tahdonvastainen selibaatti" ja väität ettei sillä ole mitään tekemistä seksin puutteen kanssa, mutta ei myöskään naisvihan kanssa ellei siihen liity seksittömyys, mutta Incelin voi määritellä vain ideologian kannattaja, mutta Incel on kuitenkin ihminen, joka ajaa autolla naisten päälle. Mitä jos nyt selvittäisi itsellesi mitä tarkoitat ja sitten vasta arvioida muiden tarkoituksia. 

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 28, 2020, 12:56:07

   Incel tulee sanasta: "tahdonvastainen selibaatti" ja väität ettei sillä ole mitään tekemistä seksin puutteen kanssa, mutta ei myöskään naisvihan kanssa ellei siihen liity seksittömyys, mutta Incelin voi määritellä vain ideologian kannattaja, mutta Incel on kuitenkin ihminen, joka ajaa autolla naisten päälle. Mitä jos nyt selvittäisi itsellesi mitä tarkoitat ja sitten vasta arvioida muiden tarkoituksia.

Kerrotko, missä kohtaa minä olen tuollaisia väitteitä tai arvioita esittänyt? Ettet nyt sotkisi minua itseesi. Sinullahan tässä näitä väitteitä on ollut.

Ja kyllä ainakin yksi ihminen, joka on pyrkinyt ajamaan (huom, en muista onnistuiko) naisten päälle, väitti olevansa incel. Onko sinulla asiasta parempaa tietoa, ehkä?

T: Xante

Muoksis: kyllähän incelillle määritelmä on. Ehkä tutustut siihen, ennen kuin jatkat jankkaamista?

Gingston

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 28, 2020, 13:07:58
Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 28, 2020, 12:56:07

   Incel tulee sanasta: "tahdonvastainen selibaatti" ja väität ettei sillä ole mitään tekemistä seksin puutteen kanssa, mutta ei myöskään naisvihan kanssa ellei siihen liity seksittömyys, mutta Incelin voi määritellä vain ideologian kannattaja, mutta Incel on kuitenkin ihminen, joka ajaa autolla naisten päälle. Mitä jos nyt selvittäisi itsellesi mitä tarkoitat ja sitten vasta arvioida muiden tarkoituksia.

Kerrotko, missä kohtaa minä olen tuollaisia väitteitä tai arvioita esittänyt? Ettet nyt sotkisi minua itseesi. Sinullahan tässä näitä väitteitä on ollut.

Ja kyllä ainakin yksi ihminen, joka on pyrkinyt ajamaan (huom, en muista onnistuiko) naisten päälle, väitti olevansa incel. Onko sinulla asiasta parempaa tietoa, ehkä?

T: Xante

Muoksis: kyllähän incelillle määritelmä on. Ehkä tutustut siihen, ennen kuin jatkat jankkaamista?

   Mitä ihmettä sää oikein höpötät, kyllä nuo ovat sinun väittämiä. Mitä tulee autolla väkijoukkoon ajamiseen niin kyllä se on minustakin Incelin tekemisiä, miksi edelleen kuvittelet mitään muuta. Minulla ei ole mitään epäselvää mikä on Incel, mutta sinun tietämyksesi asiasta asetan vahvasti kyseenalaiseksi.

Saares

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 25, 2020, 10:28:34
On se jännä että jos joku maahanmuuttaja murhaa Suomessa, niin hänen kansaansa ei saa leimata. Mutta jos toisessa maassa murhaa joku nainen jolla on hitusenkin suomalaista perimää, niin hänet saa ottaa mukaan pistetilastoihin leimaamaan suomalaisia naisia.

Eipä sillä etteikö naiset kykenisi tappamaan ja murhaamaankin. Mutta mikseivät naisvihaajat sitten jahtaa naispuolisia hirviöitä, vaan todennäköisemmin rääkkäävät naisia jotka eivät ole rääkkiä ansainneet?
On se jännää jos joku mies on murhaaja niin koko miessukupuoli on siihen syyllinen. Vai onko se vain telaketjufeministien mielipide?

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 28, 2020, 13:39:30
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 28, 2020, 13:07:58
Lainaus käyttäjältä: Gingston - toukokuu 28, 2020, 12:56:07

   Incel tulee sanasta: "tahdonvastainen selibaatti" ja väität ettei sillä ole mitään tekemistä seksin puutteen kanssa, mutta ei myöskään naisvihan kanssa ellei siihen liity seksittömyys, mutta Incelin voi määritellä vain ideologian kannattaja, mutta Incel on kuitenkin ihminen, joka ajaa autolla naisten päälle. Mitä jos nyt selvittäisi itsellesi mitä tarkoitat ja sitten vasta arvioida muiden tarkoituksia.

Kerrotko, missä kohtaa minä olen tuollaisia väitteitä tai arvioita esittänyt? Ettet nyt sotkisi minua itseesi. Sinullahan tässä näitä väitteitä on ollut.

Ja kyllä ainakin yksi ihminen, joka on pyrkinyt ajamaan (huom, en muista onnistuiko) naisten päälle, väitti olevansa incel. Onko sinulla asiasta parempaa tietoa, ehkä?

T: Xante

Muoksis: kyllähän incelillle määritelmä on. Ehkä tutustut siihen, ennen kuin jatkat jankkaamista?

   Mitä ihmettä sää oikein höpötät, kyllä nuo ovat sinun väittämiä. Mitä tulee autolla väkijoukkoon ajamiseen niin kyllä se on minustakin Incelin tekemisiä, miksi edelleen kuvittelet mitään muuta. Minulla ei ole mitään epäselvää mikä on Incel, mutta sinun tietämyksesi asiasta asetan vahvasti kyseenalaiseksi.

Nyt menee jo taas mauttomaksi.

Esitä, missä olen väittänyt, että

1. Inceliydellä ei ole mitään tekemistä seksin puutteen kanssa
2. Inceliydellä ei ole mitään tekemistä naisvihan kanssa ellei siihen liity seksittömyys

Lähdetään taas tästä.

T: Xante