Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Internetissä loimuava naisviha ja incel-ilmiö

Aloittaja kertsi, toukokuu 04, 2020, 11:06:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aave

Lainaus käyttäjältä: urogallus - toukokuu 06, 2020, 11:17:14
Kyllä heitäkin on. Kaiken maailman alalajeja löytyy inceleistä: mm. ethnocel (flaksi ei käy koska rotu), gymcel (edes sixpack ei pelasta!), volcel (he eivät enää edes yritä) jne.
Sen mitä olen näitä ilmiöitä seurannut (Yli kymmenen vuoden aikajänteellä), nais-inceleitä on järjestömuotona ollut paljon kauemmin mutta ainoastaan sillä erotuksella, että he kutsuvatkin itseään feministeiksi. :)

Naislapsiakin on ollut aina, ja tulee myös aina olemaan. Heihinkään ei nyt vain kiinnitetä vastaavaa huomiota haukkumatermein, kuin mieslapsiin.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: urogallus - toukokuu 06, 2020, 11:17:14
Lainaus käyttäjältä: Aave - toukokuu 06, 2020, 11:11:48
Eikö muuten voi olla nais-inceleitä? Miksi heistä ei puhuta?! Maailmassa on virhe!

Kyllä heitäkin on. Kaiken maailman alalajeja löytyy inceleistä: mm. ethnocel (flaksi ei käy koska rotu), gymcel (edes sixpack ei pelasta!), volcel (he eivät enää edes yritä) jne.

Naisena tutuksi tulee 40+ iässä vanhana kurppana oleminen. Toki seksiä voi saada, mutta eihän se oikein imartele että joku juippi olettaa että iäkkäämpi nainen tuntee automaattisesti kaikki trapetsitemput. Ja sitten niitä pitäisi räkänokalle auliisti opettaa että tämä voi mennä leikkimään panomiestä ikäistensä pariin. Vielä kun lirkuttelu alkaa että "mä olen aina tykännyt vanhemmista naisista". Yhtä hyvin sitä voisi mennä sanomaan miehelle että "mä olen aina tykännyt pienipippelisistä miehistä".

Eihän kukaan innostu siitä että heti ensimmäiseksi läimäistään päin naamaa se mistä itse angstaat eniten.

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Einsten - toukokuu 06, 2020, 11:06:21
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 05, 2020, 16:39:31
Lainaus käyttäjältä: Einsten - toukokuu 05, 2020, 16:16:12
On kai kaikille selvää, että prostituoituna toimimista pidetään yleisesti ottaen sosiaalisesti häpeällisenä asiana. Ei kai se nyt ole kuitenkaan mikään todistus sille, että ammattiryhmään suhtauduttaisiin yleisesti vihamielisesti?

Kyllä se on. Ihmisillä on taipumus suhtautua juurikin käytännössä vihamielisesti asioihin, joita pidetään yhteiskunnallisesti häpeällisinä.

Mitä muuta homottelu ja huorittelu on kuin vihamielistä suhtautumista, joka johtuu tämän ryhmän ominaisuuksista, joita pidetään häpeällisinä?

T: Xante

Keksin muitakin suhtatutumistapoja. Oman epävarmuuden ja/tai pelkojen ilmentymiä? Suutuspäissä sanottuja asioita, joita ei oikeasti tarkoita? Onhan näitä. Moni suhtautuu myös empaattisesti asioihin, joita pidetään häpeällisinä. Nyt asiaan mitenkään perehtymättä ja nimenomaan Suomen kontekstissa, niin minulle suomalaiset incel-miehet herättävät lähinnä empatian tunteita kuin vihamielistä suhtautumista. Siitäkin huolimatta, että pidän koko incel-touhua nolona.

Boldaus minun. Mielenkiintoista.

Jos incelillä tarkoitat yksinäistä, epätoivoista nuorta miestä, niin kyllä, sääliksi käy häntä minunkin.

Entä jos incelillä tarkoitettaisiin yksinäistä, epätoivoista nuorta miestä, joka haaveilee sinun (ja muiden (hetero?)miesten) raiskaamisestasi tai sinun (ja muiden (hetero?)miesten) tappamisestasi, ja lietsoo samankaltaistensa yhteisössä muitakin sellaiseen, tuntisitko silloinkin empatiaa?

Vai tunnetko empatiaa inceleitä kohtaan siksi, että heidän lietsomisen ja väkivallantekojensa kohteenaan on nimenomaan naiset?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Aave - toukokuu 06, 2020, 11:24:55
Sen mitä olen näitä ilmiöitä seurannut (Yli kymmenen vuoden aikajänteellä), nais-inceleitä on järjestömuotona ollut paljon kauemmin mutta ainoastaan sillä erotuksella, että he kutsuvatkin itseään feministeiksi. :)

Mutta he eivät taida Einstenissä herättää empatian tunteita?

T: Xante

kertsi

Voisikohan koronakriisi lisätä incelyheisöjen jäsenten lukumäärää, tai peräti radikalisoituneiden inceleiden lukumäärää? Luulisi, että se seksikumppanin ja parisuhdekumppanin haku olisi erityisen hankalaa juuri nyt, kun liikkumista ja kohtaamista rajoitetaan monin tavoin (oppilaitokset, työpaikat, festarit, baarit, kirjastot jne.). Seurasin maalis-huhtikuussa kaupunginosani Facebookryhmässä erään nuoren miehen kipuilua teemana yksinäisyys ja naisenkaipuu ja kumppaninhaku, ja sääliksi tosiaan kävi (jos hän olisi ilmaissut vihaa naisia kohtaan, ei olisi kyllä käynyt sääliksi). Ei ole helppoa juuri nyt olla haku (tai panetus) päällä.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 06, 2020, 11:23:03
Lainaus käyttäjältä: urogallus - toukokuu 06, 2020, 11:17:14
Lainaus käyttäjältä: Aave - toukokuu 06, 2020, 11:11:48
Eikö muuten voi olla nais-inceleitä? Miksi heistä ei puhuta?! Maailmassa on virhe!

Kyllä heitäkin on. Kaiken maailman alalajeja löytyy inceleistä: mm. ethnocel (flaksi ei käy koska rotu), gymcel (edes sixpack ei pelasta!), volcel (he eivät enää edes yritä) jne.

Jos incel tarkoittaa ei-vapaaehtoista selibaattia, miksi ei voisi olla naisinceleitä - ja tietysti onkin. Olettaisin, että heistä löytyy ihan samalla tavalla miesvihaa kuin miesinceleillä naisvihaa, jos on löytyäkseen.

Eivät vain ole vielä päässeet otsikoihin massamurhalla.

T: Xante

Muoksis: Suomessahan tällä motiivilla muutoin ainakin spekuloitiin siinä tapauksessa, jossa nainen räiski useamman ihmisen hengiltä, en tosin tarkkaan muista yksityiskohtia.
Tarkoittanet Sanna Sillanpäätä? En ole lukenut hänen motiiveistaan ampua kuoliaaksi muuta kuin että hän sairasti/sairastaa paranoidista skitsofreniaa wikipedian mukaan. Selibaatista en ole nähnyt mainintoja, tai incel-yhteisöön kuulumisesta. Yksinäisyydestä kylläkin:

Julkisuudessa olleiden tietojen mukaan Sillanpää on kuitenkin viime vuosina ollut sosiaalisesti aika eristäytynyt. Hänellä ei ole vakituista miesystävää. Työpaikallaankin hän on ollut arka, ujo, hiljainen ja yksinäinen. Kultainen noutaja -koira lienee ollut hänen ainut ystävänsä.

Murhista epäillyn tunne-elämä on jotenkin häiriintynyt. Itsetunto on heikko, koska hän ei kuulemma katso yleensä ihmisiä silmiin. Sannalla sanotaan olleen lieviä mielenterveyshäiriöitä.

Ampumaradan silmittömät surmateot tuntuvat täysin järjettömiltä. Murhaaja ei tuntenut uhrejaan eikä naisessa ole havaittu esimerkiksi miesvihaajan ominaisuuksia.

lähde: Toinen on heikompi toista (Turun Sanomat)
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Norma Bates

Ensikokemuksiini netin ihmemaailmassa 90-luvulla kuului se että eräällä sivustolla nuori mies kertoi tunnustaneensa rakkautensa naiselle, joka ryhtyi pilkkaamaan miestä kavereilleen. Tämän vuoksi mies fantasoi netissä päivästä toiseen naisen silpomisella. En muista että olisiko palasteltu nainen ollut elävä vai kuollut.

Ymmärrän suuttumuksen. Mutta kun sivullisena kuulee sitä samaa päivä toisensa perään... Onko mielensä pahoittaminen väkivaltafantasioihin jämähtämisen väärti?

Laika

#97
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 06, 2020, 14:27:46
Ymmärrän suuttumuksen. Mutta kun sivullisena kuulee sitä samaa päivä toisensa perään... Onko mielensä pahoittaminen väkivaltafantasioihin jämähtämisen väärti?

Tuota olen usein pohtinut tarjotessasi linkkejä, joihin en ole nähnyt tarpeelliseksi perehtyä. Sen vuoksi ohitan kokonaan iltapäivälehdistön, Alibin ja koko joukon muita julkaisuja, joiden yhteiskunnallista arvoa ja päämäärää pidän epäselvänä.

En väitä etteivätkö niiden jutut olisi totta, mutta kontekstinsa ja tilastollisen merkitsevyytensä laita on sitten toinen kysymys. Minulle kysymys on siitä, mitä ihmisten kannattaa oikeastaan pelätä. Kaikki kyllä pelkäävät jotain, ja kaikkea aina tapahtuu.
'Custom will reconcile people to any atrocity, and fashion will drive them to acquire any custom.'

-George Bernard Shaw

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: kertsi - toukokuu 06, 2020, 14:27:02
Tarkoittanet Sanna Sillanpäätä? En ole lukenut hänen motiiveistaan ampua kuoliaaksi muuta kuin että hän sairasti/sairastaa paranoidista skitsofreniaa wikipedian mukaan. Selibaatista en ole nähnyt mainintoja, tai incel-yhteisöön kuulumisesta.

Kuten sanoin, spekuloitiin. Ei siihen aikaan mistään incel-yhteisöistä edes puhuttu, mutta juurikin miehettömyys ja yksinäisyys herätti spekulaatiota. Siihen aikaan kielenkäyttö oli muutenkin hieman toista.

Spekulaatiota miehettömyys ja yksinäisyys kuitenkin herätti samaan tapaan kuin nykyään se, että kun kuulemme surmatyöstä, osa tietää heti, että asialla on ollut fanaatikkomuslimi-islamisti.

Mutta eihän se poissuljettua siis ole, että maailma tasa-arvoistuu siten, että naisincelit alkavat osoittaa aatettaan siinä kuin mies-vastaavat (HUOM: sarkasmivaroitus muutamille). Jo nythän Aave näkee feministit tälläisina.

T: Xante

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Laika - toukokuu 06, 2020, 15:21:48
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 06, 2020, 14:27:46
Ymmärrän suuttumuksen. Mutta kun sivullisena kuulee sitä samaa päivä toisensa perään... Onko mielensä pahoittaminen väkivaltafantasioihin jämähtämisen väärti?

Tuota olen usein pohtinut tarjotessasi linkkejä, joihin en ole nähnyt tarpeelliseksi perehtyä. Sen vuoksi ohitan kokonaan iltapäivälehdistön, Alibin ja koko joukon muita julkaisuja, joiden yhteiskunnallista arvoa ja päämäärää pidän epäselvänä.

En väitä etteivätkö niiden jutut olisi totta, mutta kontekstinsa ja tilastollisen merkitsevyytensä laita on sitten toinen kysymys. Minulle kysymys on siitä, mitä ihmisten kannattaa oikeastaan pelätä. Kaikki kyllä pelkäävät jotain, ja kaikkea aina tapahtuu.

Alibin tilaukseni loppui ajat sitten, joten sitä ei tule enää seurattua. Tilasin lehden saadakseni (myös) erään tietyn lukijalahjan. Mutta onhan näitä perinteitä Alibin suhteen, isäni tilasi sitä aikoinaan. Sukulaisilta lainasimme Poliisi kertoo -kirjoja. Lapsena autoreissuilla kuvittelin että siellä maastossa törröttää jonkun naisen sääret maasta aivan kuten kuvassa tuollaisessa PK-kirjassa.

Luonnollisesti myös katsoin kaikki mahdolliset murhanirhatappopsykot telkasta. Ehkä sisäistin että naisten tappaminen on normaalia, ja ehkä aloin aikuisena kapinoida sitä vastaan. Enhän minä halua tulla tapetuksi vain koska olen nainen.


Kopek

#101
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 05, 2020, 21:20:06
Mutta mielellään vielä se asento semmoinen ettei ne genitaalit näy mitenkään jos on mies.

Nakusaitti - no nude. 

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 05, 2020, 21:20:06
Kai se nakki on vaan jotenkin niin roisi roikotin että katse liian helposti imeytyy siihen kohtaan, vaikkei haluaisikaan tuijotella. Tuijottelusta varmaan pääsisi siedätyshoidolla vaikka jollain naturistileirillä.


Ehkä kannattaa vaihtaa kokeeksi sukupuolta ja mennä Yrjönkadulle tai miesten puolelle saunaan tavallisessa uimahallissa. En minä ainakaan kehtaa edes vilkaista, mitä itse kultakin mieheltä "löytyy". Ja mitä joskus olen jossakin nakurannalla ollut, niin siellä puolestaan en kehtaa missään tapauksessa tirkistellä myöskään naisia ja heidän yksityiskohtiaan. Toljottaminen silmät tapillaan olisi ilmeisesti erittäin paha etikettivirhe. Alastomuuteen tuollaisessa paikassa tottuu yllättävän nopeasti. Muutaman minuutin jälkeen se tuntuu jo normaalilta. Mielenkiintoisin tällainen paikka, missä olen käynyt, on Cap d'Agde, josta käymiseen sain kipinän Hesarissa vuonna 1998 olleesta Anna-Stina Nykäsen artikkelista, jossa hän kertoi omasta käynnistään siellä. Ajattelin, että tuo erikoisuus on koettava edes kerran elämässä, ja niinpä siellä tuli käytyä tyttärieni kanssa. Olen muuten kerran tavannut tuon toimittajan erään sukulaiseni syntymäpäivillä. En tietenkään ottanut tuota mainittua lehtiartikkelia puheeksi enkä koko aihetta.

Eli ei se niin ihmeellistä ole.

https://blogit.ts.fi/extreme/hei-taalla-ollaan-alasti/

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 05, 2020, 21:20:06
Nakusaitilla on muutama nainen joka tykkää peniksistä. Mutta suurin osa, minä mukaanlukien, valittaa että eikö miehillä mielikuvitusta riitä yhtään sen enempää kuin tällätä se elin keskelle kuvaa ja muutahan siinä kuvassa ei sitten näykään. Muutamakin on tainnut todeta että esittelemällä nakkia onnistuu olemaan anonyymi, kun naama ei näy. Ja monilla voi olla niin katseenkestämätön kroppa ettei sitä sitten viitsi esitellä. Vaikka kaikille kehotyypeille periaatteessa on kyllä faninsa. Jotenkin hullulta vaan sitten tuntuu että nämä "puhuvat penikset" kyselevät naisilta että kiinnostaisiko. Sama kuin dildo tai hieromasauva yhtäkkiä kehittäisi puhekyvyn.

Minunkin mielestäni se on hieman outoa ja tylsää, että esitellään vain "sitä". Jos ei naisia kiinnosta katsella anonyymejä lähikuvia pelkistä peniksistä, niin en ihmettele. Kuka tuollaista friikkigalleriaa haluaisi katsella. Kun on nähnyt yhden, on nähnyt kaikki. Koskee myös "lähikuvia" naisista.

Selitykset, että koko kroppaa ei kehtaa oikein esitellä (kun se ei ole tyyppiä Schwarzenegger?), ovat sinänsä uskottavia, mutta silti... eikö nyt muuta keksitä.

Toisaalta, mikä tuollaisen "saitin" idea ylipäätään on? 

Aihe on mielenkiintoinen, mutta tämä on mennyt nyt niin totaalisesti otsikon ulkopuolelle, että taidan lopettaa, vaikka joitakin ajatuksia vielä oli mielessä. 

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 05, 2020, 21:20:06
Sori, nyt en jaksa väkisinkään keksiä otsikkoon viittaavaa. Tai no, noinkohan sellainen incel-poitsu esittelisi elintään netissä? Voisihan käydä niin että tulee takkiin ja sitten pääsee itku.

Epäilen, että naisviha ei liity kuvitelmaan, että naiset eivät pitäisi naisvihaajan elimestä. Oletan, että kyse on kokonaisvaltaisemmasta asiasta. Naisvihaajalla on ehkä erittäin huono minäkuva, ja hän ajattelee, että kukaan nainen ei kerta kaikkiaan voi olla kiinnostunut hänestä.

Jos minulla ei olisi onnekkaan sattuman ansiosta ollut seurustelusuhdetta 15-vuotiaana, olisin ollut vaarassa kehittää itselleni "en kelpaa kenellekään" -tyyppisen arvomaailman niinä pitkinä vuosina, jolloin kukaan naispuolinen henkilö ei osoittanut pienintäkään kiinnostusta minua kohtaan, ja itse samaan aikaan riuduin palavan rakastumisen kourissa. Ei minusta mitään murhaajaa olisi tullut ja ei kai naisvihaajaakaan.

En tiedä, onko asiaa tutkittu, mutta jotenkin olen tullut sellaiseen käsitykseen, että se, onko joku mies ns. naistenmies, ei riipu hänen varustuksensa koosta. Tyttäreni on joskus kertonut aika avoimesti tämän aihepiirin asioista ja omista kokemuksistaankin "miesmaailmassa", ja häneltä kuulin esimerkiksi sen, että eräällä taidealalla toimivalla mieshenkilöllä on suorastaan surkuteltavan pieni "elin", ja silti tämä tyyppi on aivan mahdoton naisten iskijä ja seksin vonkuja. Eli halut itsetunto ovat kympissä, vaikka työkalupakin sisältö on poikkeuksellisen vaatimaton.

Tuon itsevarman naistenmiehen vastakohta on sellainen mieshenkilö, joka on äärimmäisen epävarma ja huono itsetuntoinen eikä uskalla tehdä mitään aloitteita naisten suuntaan. Kuitenkin hänellä saattaa olla varustus, josta "naistenmies" olisi kateellinen. Tämä ujo tyyppi ehkä pikemminkin häpeilee ja peittelee kuin korostaa asiaa. Toisaalta eihän tällaista asiaa kukaan nainen tiedä, ellei koskaan tule tilaisuutta näyttää (ja käyttää) sitä. 

Naisten kohdalla voi olla saman tyyppistä ilmiötä. Joku pulskistunut ei-missityyppinen naishenkilö saattaa olla kauhea miestennielijä, ja toisaalta joku hyvän näköinen nainen, jolla ulkonäön perusteella voisi kuvitella olevan vaikka miten hyvät mahdollisuudet miesmarkkinoilla, on äärimmäisen epävarma itsestään ja peloissaan torjuu kaikki miehet eikä tietenkään itse tee aloitteita.

Ehkä kyse on pohjimmiltaan siitä, että oleellista ei ole, millainen olet, vaan millainen uskot olevasi. No, tietysti joku voi palauttaa maan pinnalle ja kertoa, millainen todella olet. Mutta hyvä itsetunto auttaa toipumaan tällaisestakin.

Norma Bates

Tosi hyvän itsetunnon omaava sanoisi sille maanpinnalle pudottajalle, joka kertoo että millainen todellat olet, että "joo mutta toi on vaan SUN mielipiteesi".  ::) Omalla kohdallani se mitä eniten pelkään ulkonäön arvostelussa on että sanotaan etteivät kasvoni ole kauniit, kun eiväthän ne ole. Ainakaan minun mielestäni. Mutta sitten kun yksi tyyppi nettideitissaitin kautta ilmoitti että kroppani on notkea kuin kissan, mutta pää kuin Marge Simpsonilla ja pääsisi itku kun minua panisi, niin se meni niin överiksi että en nyt ihan sentään uskonut että se olisi edes tyypin mielipide.

Kyseisellä saitilla minuun otti yhteyttä kaksi samanikäistä miestä samalta pienehköltä paikkakunnalta vuorotellen. Toinen kehui ja ylisti, toinen latoi em. ivallisen "totuuden". Olen kokolailla varma että tyyppi oli yksi ja sama joka oli luonut kaksi profiilia. Oletuksenahan on että kun tölväisee toisella profiililla, niin nainen ryntää uikuttamaan kehujalle että kauhea kun täällä joku kehtasi haukkua. Tai vaikkei uikuttaisikaan, niin olisi kumminkin suopea sitä kehujaa kohtaan.

Vaan kas kun itse satu olemaan sellaista tyyppiä etten oikein lämpene ääliömäiselle kehuskelulle. Sellaiselle yli-imelälle josta haisee läpi että halutaan vaan panna. Ja vaan kerran. Olisi edes vakituisemmat naiskentelut mielessä niin ehkä sitten saattaisi promillen verran kiinnostaa, mutta ei jos asenne on että imartele, käytä ja dumppaa. Jonkin sortin naisvihaa kai sekin voi olla.

Kumpikohan naisviha on pahempaa, se että haluaa panna naisia ja sitten nauraa räkättää että sainpahan tuoltakin, vai se ettei edes halua panna kun inhoaa niin paljon naisia. Lisääntymistieteelliseltä kannalta tietysti tuo jälkimmäinen. Psykologiselta kannalta naisen kannalta ajateltuna ensimmäinen, koska kuka nyt kusipäälle haluaa tiinehtyä. (Ja silti moni sen tekee, eli ei hommaa aborttia, tai eipä tietysti moni voikaan hommata.)

Jokatapauksessa naisen ulkonäköön puuttuminen miehen taholta varmaan sattuu enemmän kuin toisinpäin. Jos miestä kohtaan haluaa osoittaa halveksuntaa, ilmeisesti se liittyy aina siihen että miehestä ei ole aktiivisesti tekemään jotain. Saamaan erektiota, naimaan, saamaan kunnon duunia, ostamaan jotan ökykaaraa jne.

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 09:33:12
Jos miestä kohtaan haluaa osoittaa halveksuntaa, ilmeisesti se liittyy aina siihen että miehestä ei ole aktiivisesti tekemään jotain. Saamaan erektiota, naimaan, saamaan kunnon duunia, ostamaan jotan ökykaaraa jne.

Eli mies on naiselle pelkkä työkalu, jonka pitää jatkuvasti tuottaa jotakin hyötyä.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Brutto - toukokuu 08, 2020, 09:51:20
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 08, 2020, 09:33:12
Jos miestä kohtaan haluaa osoittaa halveksuntaa, ilmeisesti se liittyy aina siihen että miehestä ei ole aktiivisesti tekemään jotain. Saamaan erektiota, naimaan, saamaan kunnon duunia, ostamaan jotan ökykaaraa jne.

Eli mies on naiselle pelkkä työkalu, jonka pitää jatkuvasti tuottaa jotakin hyötyä.

Kumpi sitten on pahempi osa elämässä: että olet pumpattava barbara jonka pitää näyttää mahdollisimman hyvältä että miestä panettaa mahdollisimman usein ja paljon, vai että olet työkalu jonka pitää hoidella niitä hommia yhteisessä kodissa että sitä pumpattavaa barbaraa huvittaisi pitää itsensä jotenkuten pantavan näköisenä ja levittää ne reitensä... Kun jostain syystä lähinnä kaatopaikkaa muistuttava kotiluola ei sitten oikein niitä panetusfiiliksiä naiselle teetä, vaan tarvitaankin ihan aidosti kodilta näyttävä koti. Tai sitten vähän ekstraa, jos muija sattuu olemaan pitsiverhojen ja muun sälän fani.

Hyi helvetti mikä parisuhde, mutta kun puhutaan vihan tunteista, niin päädytään tämmöiseen hullunkuriseen perheeseen.  ;D