Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Poliittisesti epäkorrektia naureskelua vakaville asioille

Aloittaja Amore, toukokuu 04, 2020, 23:46:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: a4 - elokuu 18, 2023, 22:41:15
Entäpä lehdistön sananvapaus.
Puolustan sanan-ja lehdistönvapautta, kuten oikeutta kritisoida surkeaa ja asenteellista/politisoitunutta mediaamme.
Sana tulee olla vapaa, myös somessa, vaikka valtamedia sitä kohtaan hyökkääkin.

a4

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 18, 2023, 23:07:14
Lainaus käyttäjältä: a4 - elokuu 18, 2023, 22:41:15
Entäpä lehdistön sananvapaus.
Puolustan sanan-ja lehdistönvapautta, kuten oikeutta kritisoida surkeaa ja asenteellista/politisoitunutta mediaamme.
Sana tulee olla vapaa, myös somessa, vaikka valtamedia sitä kohtaan hyökkääkin.
Kysyin, saako lehdistö sanoa Rydmania tai sinua alaikäisten groomaajaksi. En väittänyt sinun olevan alaikäisten groomaaja.

Vastaa samalla, saako sananvapauden nojalla perussuomalaisia sanoa natseiksi tai pedofiileiksi?

Aave

#512
Lainaus käyttäjältä: a4 - elokuu 19, 2023, 00:20:02
Vastaa samalla, saako sananvapauden nojalla perussuomalaisia sanoa natseiksi tai pedofiileiksi?
Eihän tämä ole mikään ongelma kun kyllä on saanut koko ajan sanoa, sai tai ei?

Kyllä ainakin minun puolestani saa sanoa Perussuomalaisia natseiksi ja pedofiileiksi ja mikäli on äänestystuloksia havainnoiminen, niin perussuomalaisten kannatus on noussut vain sitä enemmän, mitä enemmän riemuidiootit heitä kollektiivisesti natseiksi ja pedofiileiksi nimittelevät. Keep up the good work! :)
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Aave

#513
Ehkä ongelma onkin osin siinä, että ihmiset kuten MrKAT tai a4 kuvittelevat vilpittömästi, että juuri he ovat jotenkin poliittisesti ja holistisesti vakavissaan otettava taho, jonka loputon ulina ja somesoturointi saisivat aikaan jonkin "muutoksen"?

Eivät te ja teidän kaltaisenne mitään muutosta aikaan saa vaan päin vastoin, olette tymäkästi osa ongelmaa. Vieläpä helvetin säälittävällä tavalla.

Tyhjästä tynnyristä kuului kova kurnutus. Tyhjää tynnyriä tarkemmin tutkittaessa osoittautui, että siellä pohjalla oli kuin olikin pieni ja piskuinen sammakko. Se päästeli rumasta suustaan lisää sammakoita, kun eihän sammakko muuta oikeastaan osaakaan. Se ei myöskään suostunut tulemaan tynnyristä pois koska se oli pelkuri, ja rakas tynnyri oli viime kädessä kaikki, mitä se maailmasta tiesi. :)
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

a4

Lainaus käyttäjältä: Aave - elokuu 19, 2023, 03:31:29
Lainaus käyttäjältä: a4 - elokuu 19, 2023, 00:20:02
Vastaa samalla, saako sananvapauden nojalla perussuomalaisia sanoa natseiksi tai pedofiileiksi?
Eihän tämä ole mikään ongelma kun kyllä on saanut koko ajan sanoa, sai tai ei?

Kyllä ainakin minun puolestani saa sanoa Perussuomalaisia natseiksi ja pedofiileiksi ja mikäli on äänestystuloksia havainnoiminen, niin perussuomalaisten kannatus on noussut vain sitä enemmän, mitä enemmän riemuidiootit heitä kollektiivisesti natseiksi ja pedofiileiksi nimittelevät. Keep up the good work! :)
En ottanut kantaa siihen ovatko perussuomalaiset pedofiilinatseja vaan siihen kannattaako Toope tai perussuomalaiset rajoittamatonta sanan-ja lehdistönvapautta eli myös vapaata natsittelua ja groomailusyyttelyä perussuomalaisia kohtaan.

Jos hekin kannattavat rajoitettua sanan-ja lehdistönvapautta, pitää näidenkin rajoitukset yhdessä ja jatkuvasti määritellä muuttuvassa maailmassa yhä uudestaan vastaamaan tätä päivää, kuten pitää määritellä myös miehen kylkiluu, sähkön hinta, rasismi, maalittaminen ja ajojahti.

Antaisin suurimmat kehut polarisoitumisen hyvästä työstä siihen keskittyvälle populismista elävälle kansanradiopuolueelle. Kiinalaiselle sotafilosofialle myös hyväksyvä nielaus.
Mitä tulee natsittelun nostamaan kannatukseen perussuomalaisissa, se on perin outoa puolueelta jonka kannattajista jopa 13 prosenttia pitää erittäin tärkeänä, että Suomessa ei hyväksytä rasismia missään muodossa. Lisäksi puolueesta jopa kaksi prosenttia kaipaa lisää toimia.
https://yle.fi/a/74-20042221

Toope

Lainaus käyttäjältä: a4 - elokuu 19, 2023, 00:20:02
Vastaa samalla, saako sananvapauden nojalla perussuomalaisia sanoa natseiksi tai pedofiileiksi?
Saa. Typerää valehtelua on, mutta valtamediakin sitä joskus on. Sitäkään ei ole kukaan kieltämässä.

Minä hyväksyn aina mieluummin vapaan median, jossa valheita esiintyy, kuin valtion hallitseman median, joka on lähtökohtaisesti valhetta (autoritarismi, Natsi-Saksa, NL, DDR, Pohjois-Korea, Kiina, islamilainen maailma..).

Hiha

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 18, 2023, 19:31:04
Marinko ei itse ylläpidä Sanna Marin- instagramtiliä...?! :D

Ha ha. Sananvapauden ritari Toope vahtii 24/7 Marinin some-tilejä. Että tämä ei vaan julkaise niillä yhtään mitään. Jos julkaisee, Toopen varoitushuuto kiirii yössä: "Palstahuora!"

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hiha - elokuu 19, 2023, 19:14:58
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 18, 2023, 19:31:04
Marinko ei itse ylläpidä Sanna Marin- instagramtiliä...?! :D

Ha ha. Sananvapauden ritari Toope vahtii 24/7 Marinin some-tilejä. Että tämä ei vaan julkaise niillä yhtään mitään. Jos julkaisee, Toopen varoitushuuto kiirii yössä: "Palstahuora!"
En itse asiassa ole seurannut Marinia, mitä seurattavaa olisi?!

Hiha

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 19, 2023, 20:45:23
Lainaus käyttäjältä: Hiha - elokuu 19, 2023, 19:14:58
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 18, 2023, 19:31:04
Marinko ei itse ylläpidä Sanna Marin- instagramtiliä...?! :D

Ha ha. Sananvapauden ritari Toope vahtii 24/7 Marinin some-tilejä. Että tämä ei vaan julkaise niillä yhtään mitään. Jos julkaisee, Toopen varoitushuuto kiirii yössä: "Palstahuora!"
En itse asiassa ole seurannut Marinia, mitä seurattavaa olisi?!

Joten sittenkin huomasit, että Ilta-Sanomat oli seurannut? Ryntäsit tänne itkemään kuinka Marin levittelee asioitaan sinulta kysymättä? Niin kuin Ilta-Sanomien jutun olisi kirjoittanut toimittaja Sanna Marin?

Toope

Sanna juuri julisti, että hänen yksityiselämänsä kuuluu hänelle.
Seuraavalla viikolla poseeraa lehdille festareilla.
Minä sanoin, että Sanna Marin kuuluu sirkukseen, ei hallitukseen!

Hiha

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 19, 2023, 21:20:01
Sanna juuri julisti, että hänen yksityiselämänsä kuuluu hänelle.
Seuraavalla viikolla poseeraa lehdille festareilla.
Minä sanoin, että Sanna Marin kuuluu sirkukseen, ei hallitukseen!

Tirehtööri on hyvä ja koettaa sisälukea: Marin EI poseerannut lehdille. Lehdet menivät tutkimaan hänen someaan. Jos paparazzit urkkivat hänen yksityiselämäänsä, kumman on syy? Ja kumpi puoli voi asian korjata? Media jättämällä julkaisematta kuvat, joilla toden totta ei ole paljonkaan tekemistä politiikan kanssa? Sanna Marin pukeutumalla mekon sijasta siihen kuuluisaan mustaan säkkiin ja linnoittautumalla kotiinsa hellan ääreen?


Toope

Lainaus käyttäjältä: Hiha - elokuu 19, 2023, 21:56:01
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 19, 2023, 21:20:01
Sanna juuri julisti, että hänen yksityiselämänsä kuuluu hänelle.
Seuraavalla viikolla poseeraa lehdille festareilla.
Minä sanoin, että Sanna Marin kuuluu sirkukseen, ei hallitukseen!

Tirehtööri on hyvä ja koettaa sisälukea: Marin EI poseerannut lehdille. Lehdet menivät tutkimaan hänen someaan. Jos paparazzit urkkivat hänen yksityiselämäänsä, kumman on syy? Ja kumpi puoli voi asian korjata? Media jättämällä julkaisematta kuvat, joilla toden totta ei ole paljonkaan tekemistä politiikan kanssa? Sanna Marin pukeutumalla mekon sijasta siihen kuuluisaan mustaan säkkiin ja linnoittautumalla kotiinsa hellan ääreen?
Kritisoin Marinin omaa kaksinaismoralismia. Toisaalta väittää median kyttäävän häntä, toisaalta esiintyy mediahahmona, kun hänelle sopii.
Enivei, hän on huono johtaja - pois valtionjohdosta.

Hiha

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 19, 2023, 22:04:35
Kritisoin Marinin omaa kaksinaismoralismia. Toisaalta väittää median kyttäävän häntä, toisaalta esiintyy mediahahmona, kun hänelle sopii.

Sitten voit kritisoida kaikkia, joiden työhön kuuluu julkinen esiintyminen.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hiha - elokuu 19, 2023, 22:34:22
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 19, 2023, 22:04:35
Kritisoin Marinin omaa kaksinaismoralismia. Toisaalta väittää median kyttäävän häntä, toisaalta esiintyy mediahahmona, kun hänelle sopii.

Sitten voit kritisoida kaikkia, joiden työhön kuuluu julkinen esiintyminen.
Niinhän minä teenkin!