Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Poliittisesti epäkorrektia naureskelua vakaville asioille

Aloittaja Amore, toukokuu 04, 2020, 23:46:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: kertsi - elokuu 26, 2023, 08:39:09
Lainaus käyttäjältä: a4 - elokuu 26, 2023, 07:50:51
Afganistanissa uskonnolliskonservatiivit ovat vallassa sananvapauksineen. Onneksi ei Suomessa.
Onneksi ei Suomessa, Hallelujah!
Ihan oikeastiko rinnastat länsimaista konservatismia aasialaiseen vanhoillis-islamiin?!
Sinun tulisi mennä takaisin kouluun.


a4

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 26, 2023, 19:26:20
Lainaus käyttäjältä: kertsi - elokuu 26, 2023, 08:39:09
Lainaus käyttäjältä: a4 - elokuu 26, 2023, 07:50:51
Afganistanissa uskonnolliskonservatiivit ovat vallassa sananvapauksineen. Onneksi ei Suomessa.
Onneksi ei Suomessa, Hallelujah!
Ihan oikeastiko rinnastat länsimaista konservatismia aasialaiseen vanhoillis-islamiin?!
Sinun tulisi mennä takaisin kouluun.
Afganistanin uskonnollisista laitakonservatiiveista PS:n ja KD:n hommailut näyttäytyvät petturimaisena wokeiluna?


a4

Mitä me opimme Venäjän maltillistumisesta keskinäisriippuvuutta kasvattavilla kauppasuhteilla?
Sen että PS maltillistuu keskinäisriippuvuutta kasvattavassa hallitusvastuussa.

Unohtamatta halpaa bensaa!

Hiha

Saksassa on löytynyt henkilö, jonka huumorintaju petti jo 17-vuotiaana.

Saksalaispoliitikolta vaaditaan selitystä "Auschwitz-lentolehtisestä"

"Lentolehtistä ei kuitenkaan saa pitää pelkkänä nuoruuden syntinä, sillä se kirjaimellisesti pyyhkii lattiaa maallemme niin tärkeällä kansallissosialismin vastustuksella."

Suomestakin löytyi pari kuukautta sitten "Nuori Walther PP".

Kuva leviää: Nuori Antti Lindtman mukana porukassa, jossa tehdään natsitervehdyksiä – näin Lindtman selittää

"– Olen siinä taustalla muovikuularekvisiitta-ase kädessä. Siinä on näköjään kavereilla mennyt poseeraus yli, Lindtman kommentoi natsitervehdyksiä."

Toisin kuin Saksassa, Suomessa on näköjään ok sanoa, että 1) olin vain paikalla, mitään en ottanut, 2) kaverit taisi vähän liioitella leikkiessään natseja, itse olen aina vastustanut kavereitani.

Koska nelikenttä putsaa pelikentän kerralla, muotoilen sellaisen kysymyksen. Pitäisikö

a) Suomessa laittaa entiset lapsinatsit paitsioon kuten Saksassa?
b) Saksassa löysentää suhtautumista ihmisten nuoruuden natsismiin?
c) Suomessa vähätellä ja Saksassa suurennella asioita?
d) Saksassa höllentää pipoa mutta Suomessa kiristää sitä vähän?

a4

Lainaus käyttäjältä: Hiha - elokuu 29, 2023, 13:28:32
Saksassa on löytynyt henkilö, jonka huumorintaju petti jo 17-vuotiaana.

Saksalaispoliitikolta vaaditaan selitystä "Auschwitz-lentolehtisestä"

"Lentolehtistä ei kuitenkaan saa pitää pelkkänä nuoruuden syntinä, sillä se kirjaimellisesti pyyhkii lattiaa maallemme niin tärkeällä kansallissosialismin vastustuksella."

Suomestakin löytyi pari kuukautta sitten "Nuori Walther PP".

Kuva leviää: Nuori Antti Lindtman mukana porukassa, jossa tehdään natsitervehdyksiä – näin Lindtman selittää

"– Olen siinä taustalla muovikuularekvisiitta-ase kädessä. Siinä on näköjään kavereilla mennyt poseeraus yli, Lindtman kommentoi natsitervehdyksiä."

Toisin kuin Saksassa, Suomessa on näköjään ok sanoa, että 1) olin vain paikalla, mitään en ottanut, 2) kaverit taisi vähän liioitella leikkiessään natseja, itse olen aina vastustanut kavereitani.

Koska nelikenttä putsaa pelikentän kerralla, muotoilen sellaisen kysymyksen. Pitäisikö

a) Suomessa laittaa entiset lapsinatsit paitsioon kuten Saksassa?
b) Saksassa löysentää suhtautumista ihmisten nuoruuden natsismiin?
c) Suomessa vähätellä ja Saksassa suurennella asioita?
d) Saksassa höllentää pipoa mutta Suomessa kiristää sitä vähän?
1)Alkoholittomat pikkujoulut, oikeita aseita, homoerotiikkaa ja natsien salaseura. 2) Lukioaikaisen leffaryhmän kavereissa kaksi kaappinatsia, itse olen tunnetusti vastustanut uusnatseilua. En ole ylpeä kaikista kuvista tai kavereista.

a) On aika äänestää sopivuudestani ministeriksi ja kuulla aidot pahoitteluni.

Tuo lentolehtinen on juuri sitä laitaoikeiston huumorintajua mitä puuttuu vasemmistolta.

Asiasta hallitukseen. Näkyikö nollatoleranssihallituksen jäsenyys RKP:n johdon housuissa?
IL:n tiedot: Hallituksen neuvottelut rasismin vastaisesta tiedonannosta pattitilanteessa – PS ei hyväksy
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/03a35ce0-f293-476b-bcb1-dce50ed5e2db



Xantippa

Oikea ketju, kun alkoi niin naurattaa. Petteri-parka, nokka ja pyrstö.

Kuinkahan monta kokoomusta nöyryyttävää kierrosta tässä mennään, ennen kuin myönnetään, että on hyvinkin mahdollista, että RKP ja persut eivät mahdu samaan hallitukseen.

T: Xante

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: a4 - elokuu 29, 2023, 20:21:46
Asiasta hallitukseen. Näkyikö nollatoleranssihallituksen jäsenyys RKP:n johdon housuissa?

;D Myös "peura ajovaloissa" ilmeestä päätellen kyllä.

Riikan mekko sen verran kryptisen näköinen, että siihen on varmaankin kirjailtu jokin äärioikeistolainen viesti.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

MrKAT

Kryptisen semantiikan teorioissa ehkä unohtuu että mahdollisten vastaanottajain ÄO on yliarvioitu jos kuvitellaan se taviksen tasolle puhumattakaan eliitistä joka tulkitsemassa. Pers.. äärioikeistolaiset eivät tuppaa olemaan mitään älyn jättiläisiä.
   Tätäkin metateoriaani voi tosin lyödä poliisipampulla jalkoihin sillä, että nykyään on some: jossa älyisimmät osaa tulkita vähemmän älyisille seuraajille. Eihän lasten kryptisiä salakieliäkään(joka on nykyään netti/somekieltä) vanhemmat pysty seuraamaan jos eivät itse ole nuorena harjoitelleet just sitä.


Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

MrKAT

Päivän naurettavin moka, valhettelua kybällä:



:D :D :D
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

a4

Sinelmähallituksen innovaatio talouskasvulle:

VM:n esitys: Hallitus leikkaamassa miljoonia harmaan talouden torjunnasta
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/800fc9b6-be46-458f-9329-06d593f36177

Nyt tulee hyvä kakku. Samalla kertaa voi säästää ja tehdä rahaa.
Talouden torjunta on silkkaa kommunismia.

a4

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - elokuu 30, 2023, 18:31:12
Nykyisen Kokoomuksen ruumiinavaus by Oskari Onninen

Kolumni: Kokoomuslaisuuden kuva ei ole enää saita juristi tai nokkava pukumies, vaan nilkkimäinen yrittäjä
2010-luvun taitteen kokoomusnuoret kasvoivat kokoomusaikuisiksi, ja nyt karikatyyri puolueesta on nilkkimäinen öykkäriyrittäjä, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Oskari Onninen.
...
Kokoomuksen yhden miehen Dunning-Kruger-haaraosasto, espoolaisedustaja Tere Sammallahti, ehdotti viimeksi sunnuntaina, että työntekijät pitäisi voida irtisanoa pärstäkertoimella. Kukaan ei lotkauttanut kulmakarvojaan. Tavallinen päivä sivistyspuolueessa.

Työntekijöitään riistäneellä mehubaarilla rikastunut, niin ikään espoolainen Noora Fagerström taas paljasti Iltalehden haastattelussa, että hänen poliittinen ideologiansa on welcome to the jungle – viidakon lait. Jos on "kasvuasennetta", saa venyttää sääntöjä, säilöä harmaata rahaa pakastimeensa ja uhkailla väärämielisiä, mutta jos ei, kurjuus on ansaittua.

- https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/63642076-8abb-459b-8293-b08a50c7baf8


Martat voisivat neuvoa meitä uusavuttomia pakastusasioissa:

Noora Fagerströmin pakastin oli täynnä "sieville rullille sidottuja seteleitä" – Asiantuntija ei suosittele pakastamaan rahaa

– Hologrammien liima saattaa kovettua. Jos (jäätynyttä) seteliä taivuttelee hologrammikohdasta, se voi murtua tai osittain irrota.

Myös pakastustapa voi vaikuttaa asiaan. On väliä, säilyttääkö seteleitä ilman suojausta vai ovatko ne pakattuina tiiviiseen rasiaan, kuten tavanomaisemmat pakasteet.

– Jos ne ovat pakkasessa avoimena nippuna, saattaa pinnalle kertyä jäätä. Silloin sulattaessa saattaa tulla kosteusvaurioita.


https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b8b11935-14a3-4ca4-8972-35c948de397d

Xantippa

Voiko kukaan enää uskoa, että joskus meteli on tullut lautakasasta ;D

T: Xante

Hippi

Parilla kympillä saa tyhjiöpakkauskoneen. Tosin halvimmat koneet taitaa tulla Kiinasta, jos tulee ollenkaan, joten itse satsaisin vähän enemmän seteleitä pakkauskoneeseen, etenkin jos pakastettava on paljon.

Setelit itsessään on varmaan kuivia, joten viisainta on ne pakastaa tyhjiöpakattuna pienemmissä erissä ja nippuina, ei rullattuna. Hyvässä pakkauksessa olevat setelit eivät joudu pakastimen ilmatilan kosteudelle alttiiksi. Tyhjiöpakkaus siksi, että ei tule pakattua kosteaa huoneilmaa setelien mukana.

Tosin, en kyllä ymmärrä miksi helvetissä ne rahat piti pakastaa? Oliko muu kaappitila loppunut kesken. Itse ainakin pidän setelinippuja vaatekaapin alusvaatehyllyllä. Sieltä on näppärästi otettavissa muutama seteli, milloin tarvetta ilmenee.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️