Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Varpaankynnet

Aloittaja ROOSTER, toukokuu 21, 2020, 13:20:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - toukokuu 21, 2020, 20:14:41
Minun sanakirjassani "rakastaja" on miesoletettu ja vastaavasti "rakastajatar" naisoletettu. Tässä on kahtiajako kyllä.
Jos jätetään sukupuoliolettamus kokonaan pois, niin puhutaan vaikkapa lemmiskelykumppanista :)
Minä nyt loukkaannun tuollaisesta kommentista, kun ei lainkaan aiheessa oleteta niitä 35 muuta sukupuolta, joita meissä on. En kestä tuollaista passiivista vihaa ihmisiä kohtaan, joille kaksijakoinen heterosukupuolisuus on normaalia. Ihmisiä on kuin viruksia, niin monenlaisia.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Toope - toukokuu 21, 2020, 23:30:09
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - toukokuu 21, 2020, 13:20:16
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
Miksi sinua kiinnostaa tuollaiset kysymykset?

Minusta tämä on ihan mielenkiintoinen human interest aihe. Joitakin voi kiinnostaa muukin kuin maahanmuutto ja rassismi. Tietysti voisin myös avata aiheen: Maahanmuuttajien varpaankynnet. Kiinnostaisko enemmän?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - toukokuu 21, 2020, 23:54:41
Lainaus käyttäjältä: Toope - toukokuu 21, 2020, 23:30:09
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - toukokuu 21, 2020, 13:20:16
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
Miksi sinua kiinnostaa tuollaiset kysymykset?

Minusta tämä on ihan mielenkiintoinen human interest aihe. Joitakin voi kiinnostaa muukin kuin maahanmuutto ja rassismi. Tietysti voisin myös avata aiheen: Maahanmuuttajien varpaankynnet. Kiinnostaisko enemmän?
Maahanmuuttajien varpaankynnet on minusta hieman passiivisaggressiivinen näkemys, koska koet heidän olevan erilaisia. Tuo on sitä piilorasismia, jossa tahtomattasi kohtelet mamuja eriarvoisina.