Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Uudistuva Venäjä, uhka vai mahdollisuus - miten suhtautua?

Aloittaja ROOSTER, toukokuu 29, 2020, 18:36:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Venäjä muuten on se huono esimerkki. Siitä ei tule mallia ottaa, ei oikeasti missään asiassa.

-:)lauri

Miksi sinä sitten otat mallia Venäjän pakolaispolitiikasta ja suhtautumisesta poliittisiin vastustajiin, Euroopan Unioniin ja vähemmistöihin?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - lokakuu 02, 2021, 01:25:53
Miksi sinä sitten otat mallia Venäjän pakolaispolitiikasta ja suhtautumisesta poliittisiin vastustajiin, Euroopan Unioniin ja vähemmistöihin?
En ota mallia. En vaan haluaisi valepakolaisia tänne.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Toope - lokakuu 02, 2021, 02:46:41
Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - lokakuu 02, 2021, 01:25:53
Miksi sinä sitten otat mallia Venäjän pakolaispolitiikasta ja suhtautumisesta poliittisiin vastustajiin, Euroopan Unioniin ja vähemmistöihin?
En ota mallia. En vaan haluaisi valepakolaisia tänne.

Miten politiikkasi eroaa venäläisestä politiikasta suhteessa pakolaisiin, poliittisiin vastustajiin, Euroopan Unioniin ja vähemmistöihin?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Minun politiikkani on sitä, ettemme ottaisi väkeä Aasiasta ja Afrikasta, koska kokemukset ovat niin negatiivisia. Ei minua vähääkään kiinnosta se, mikä on Venäjän politiikka. Venäjääkään en tänne halua.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7b15af18-ada7-47e0-a312-8bfe8b05cb93
Jos politiikka osoittautuu haitalliseksi, politiikkaa tulee muuttaa.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Toope - lokakuu 02, 2021, 03:14:16
Minun politiikkani on sitä, ettemme ottaisi väkeä Aasiasta ja Afrikasta, koska kokemukset ovat niin negatiivisia. Ei minua vähääkään kiinnosta se, mikä on Venäjän politiikka. Venäjääkään en tänne halua.

Miksi haluat Suomeen venäläistä politiikkaa maahanmuutossa, suhteessa poliittisiin vastustajiin, Euroopan Unioniin ja vähemmistöihin jos et väitteittesi mukaan kuitenkaan halua ottaa Venäjästä mallia? Etkö itse huomaa irrationaalisuuttasi? Miksi haluat korvata suomalaisen politiikan venäläisellä politiikalla, jos siis et pidä itseäsi putinistina?

Onko kysymys sinun ja Putinin politiikan samalaisuudesta jotenkin kiusallinen kun et vastaa? Eikö persuilla ole selkärankaa seistä venäläisen politiikkansa takana?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Mutta enhän minä halua venäläisiä enempää Suomeen! Miksi kuvittelet, että haluaisin? LUE, mitä kirjoitan!

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Toope - lokakuu 02, 2021, 03:27:37
Mutta enhän minä halua venäläisiä enempää Suomeen! Miksi kuvittelet, että haluaisin?
Miten politiikkasi eroaa venäläisestä politiikasta suhteessa pakolaisiin, poliittisiin vastustajiin, Euroopan Unioniin ja vähemmistöihin? Miksi et vastaa?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

MrKAT

Venäjän infotykinruokaa nuo persut.  Vai eikö T ole lukenut indoktrinoivaa MV:tä ikinä? ;D
JA mistäs luulette rokotusänkyröinti-disinfon tulevan...

Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - lokakuu 02, 2021, 03:28:13
Lainaus käyttäjältä: Toope - lokakuu 02, 2021, 03:27:37
Mutta enhän minä halua venäläisiä enempää Suomeen! Miksi kuvittelet, että haluaisin?
Miten politiikkasi eroaa venäläisestä politiikasta suhteessa pakolaisiin, poliittisiin vastustajiin, Euroopan Unioniin ja vähemmistöihin? Miksi et vastaa?
Koko ajan vastaan. En halua ulkomaalaisia enempää Suomeen, koska ongelmia on jo liikaa.

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - lokakuu 02, 2021, 03:29:45
Venäjän infotykinruokaa nuo persut.  Vai eikö T ole lukenut indoktrinoivaa MV:tä ikinä? ;D
JA mistäs luulette rokotusänkyröinti-disinfon tulevan...
Miten liittyy minuun?

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Toope - lokakuu 02, 2021, 03:30:07
Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - lokakuu 02, 2021, 03:28:13
Lainaus käyttäjältä: Toope - lokakuu 02, 2021, 03:27:37
Mutta enhän minä halua venäläisiä enempää Suomeen! Miksi kuvittelet, että haluaisin?
Miten politiikkasi eroaa venäläisestä politiikasta suhteessa pakolaisiin, poliittisiin vastustajiin, Euroopan Unioniin ja vähemmistöihin? Miksi et vastaa?
Koko ajan vastaan. En halua ulkomaalaisia enempää Suomeen, koska ongelmia on jo liikaa.

Oletko sinä Toope kenties vähän tyhmä?

Minä en kysynyt mielipidettäsi ulkomaalaisiin vaan näkemystäsi siihen, miksi politiikasi on identtistä venäläisen politiikan kanssa? Ja miksi haluat Suomeen Venäläisen poliittisen kulttuurin?

Pelkäätkö pakolaisia kenties niin paljon, että mielummin eläisit neuvostoliitossa kuin nykyisenkaltaisessa Suomessa?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Toope

Miksi viittaat Venäjään tai NL:oon, itse en niin tee?

-:)lauri

#253
Ehkä sinun pitäisi? Putinin kädenjäljen huomaaminen perussuomalaisessa politiikassa auttaisi sinut todennäköisesti pois perussuomalaisista. Olettaen toki, ettet halua vaihtaa Suomea Venäjäksi.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Aave

Puolustusministeriö huolestui venäläisoligarkin jättiprojektista Saimaalla: "Rakennushanke on seurannassamme" (IL):

"Venäläinen oligarkki Igor Kesaev osti huhtikuussa 2020 Partalansaaren lounaiskulmasta Kotasaaren, jonka rannasta on suora näköyhteys strategiselle syväväylälle".

"Maanmittauslaitokselle Kesaev esitti kauppaa tehdessään ainoastaan EU-maa Kyproksen passin. Kyproksen hallinto on tunnettu siitä, että se myöntää rikkaille venäläisille EU-passeja rahaa ja investointeja vastaan".

Eikö tämän tyyppisen saatanan tunaroinnin pitänyt jo loppua?!
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy