Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Euroviisut

Aloittaja Hippi, tammikuu 13, 2019, 15:43:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

-:)lauri

#735
Lainaus käyttäjältä: a4 - tammikuu 26, 2023, 17:40:13
Tässä on Espanjan Käärijä:



Espanjan listalta erottui myös Rakky Ripper - TRACCIÓN. Ei tosin mitään mahdollisuuksia viisuissa, mutta omalle soittolistalleni pääsisi:




Espanjan lista muutenkin mielenkiintoinen, löytyy paljon toisistaan poikkeavia kappaleita. Toisin kuin Irlannilla, jonka listalla kaikki tyyliltään hyvin saman kaltaisia.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: a4 - tammikuu 28, 2023, 14:54:50


Maltan karsintojen soittolista malttamattomille: https://www.youtube.com/watch?v=3U-hXYOscOk&list=PLckGCpdFj2M6iPnU-v7G_K6PKbRRsJeN9

Suosikkini tuosta listasta:


Tuon voi hyvin laittaa Maltan listan kärkipäähän :)

Ehkä pari räpäytystä, mutta muuten reilun kolmen minuutin katkelmia yhdestä ja samasta balladista.

Kun tuota listaa kuuntelee, tunkee väkisinkin mieleen huoli, että jos eivät suomalaisetkaan pysy live-esiintymisessä nuotissa, voi Suomen listan kärkipäässä tapahtua muutoksia. Nythän Suomen kappaleista on kuultu vasta virheetön versio. Todellisuus voi sitten olla jotain ihan muuta. Eli jännitettävää riittää vielä kosolti.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Saksan listaa vaikea arvioida sillä Maltan listan jälkeen varmaan mikä tahansa studiokappale kuulostaa hyvältä. Mutta nyt vaikuttaa siltä, että Saksalla listallaan useampikin kappale, joka voi hyvinkin menestyä viisuissa.

Saksan listan kolmen kärkeni (järjestyksellä ei väliä):





Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Norjan kärkeni ja jälleen järjestyksellä ei väliä.








Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

a4

Liettuan karsinnoista löysin itselleni voittavia tanssiliikkeitä yökerhoon:




kertsi

^
auts. Onkohan mulla epilepsiataipumusta, kun vähän tulee jonkinlaisia epileptisiä tuntemuksia noista välkkyvistä ympyröistä taustalla?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hippi

^^,^
Minulle jäi se välkkyminen silmiin vielä videon loputtua. Ei kivaa tuollainen, joten ei jatkoon.
Muutenkin itse biisi oli outo, kun eihän siinä laulettu ollenkaan, vai laulettiinko? Jäi vaan mieleen hakkaavassa rytmissä hoettuja sanoja ja hakematta tuli mieleen ikivanha
Napoleon XIV:n hulluus, josta sentään jää jotain mieleenkin.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Islannin oma kolmen kärkeni paremmuusjärjestyksessä:

Diljá - "Lifandi inni í mér"


Kristín Sesselja - "Óbyggðir"


Silja Rós & Kjalar - "Ég styð þína braut"
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Liettuan kärkeni. Liettuan artisteilla hiukka sama kuin Maltan artisteilla. Nuotissa ei pysytä.

Beatrich – Like a Movie


Petunija – Love Of My Life


Monika Linkytė – Stay

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Belgian kolmen kärkeni. Ilmeisesti olen voittajasta samaa mieltä kuin Belgia itse.

Gustaph - Because Of You


gala dragot - t'inquiète


Chérine - Ça m'ennuie pas
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Kroatian neljän kärkeni (ei järjestyksessä). Kroatialla tosin paljon kappaleita, jotka sopisivat minun neljän kärkeeni tuolla listalla. Kroatia siis lähdössä tämän kevään viisuihin ihan tosissaan.

Harmonija disonance - Nevera


Krešo i kisele kiše - Kme kme


Hana Mašić - Nesreća


Meri Andrakovic - Bye Bye Blonde
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Tsekin karsintojen finaali tänään

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Romanian kolmen kärkeni. Romanian listalla myös muita hyviä kipaleita.

Amia – Puppet (mun suosikki koko viisujen voittajaksi ellei Suomi voita)


Maryliss - Hai vino ( ei ehkä viisukappale, mutta mielestäni ihan hyvä )


Andreea D Folclor Orchestra - Perinita Mea
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Latvian kolmen kärkeni:

INSPO - "Sway"


PATRISHA - "Hush"


LUĪZE | "You To Hold Me"
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: kertsi - tammikuu 19, 2023, 23:30:34
Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - tammikuu 19, 2023, 08:59:36
Mun kolmen kärki tähänastisista on Keira, Benjamin ja Käärijä. Järjestyksellä ei ole väliä. Noista mikä tahansa vaikuttaa olevan sellainen, että tuskin jää viimeisten joukkoon. Tai jää. Mistäs minä tiedän.
Mun listalla on Käärijä, Käärijä ja sitten Käärijä.

Mun kärki on muuttunut. Mun kolmen kärjestä kilpailee nyt Keira, Benjamin, Käärijä ja Kuumaa.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.