Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Euroviisut

Aloittaja Hippi, tammikuu 13, 2019, 15:43:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

-:)lauri

Akselin kappale ei eronnut keskeisesti Oskrin kappaleesta. Eikä kummassakaan ollut mitään mieleenpainuvaa. En tietysti tiedä, mikä on nykymusiikissa keskeistä. Ehkä mieleenpainumattomuus, on nykyään hyvä juttu.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Lognessa

Akseli
Voimabiisi. Tosi kaunis.

Jänskä huomata, miten eri tavalla tykkäämme kappaleista, vaikka minusta teillä on pelkästään hyvää musiikkimakua. Tässä ketjussa kuitenin paljastuu, että nyansseissa on eroa.

Lognessa

Satuin olemaan vielä hereillä ja pääsin kuuntelemään päivän paljastuksen verekseltään.

Olen myös tällaisen (Linkin Park) musiikin kuluttaja. Jotain näköjään myöhemmiltä vuosilta tarttunut följyyn, joten tuoreelta kuulosti pitkästä aikaa.

Vaikeaa tulee viikonloppuna näitä eri musiikkityylejä pistää parhausjärjestykseen.  Itse euroviisuja unohtamatta.


Hippi


Blind Channel: Dark Side

Jotain kovin tutun kuuloista tässä oli. Olisiko ollut sitten sitä Linkin Park -soundia, mene ja tiedä. LP ei ole koskaan kuulunut oikeastaan omalle soittolistalleni, mutta sitä on tullut muun ohessa kuultua, jota saattaa olla muistumaa siitä.

Ei tämä huono ollut. Itse asiassa jopa tarttuvan tuntuinen. Näin pitää purkaa, kun maailma potkii päähän ja pahaa oloa piisaa, eikä itkeä vollottaa sääliä mankuen. Kahden kärkeen tämä nyt meni ja tämän ehkä lähettäisin, sillä uskon tämän paremmin erottuvan, kuin Pandoran. Miksikö? Veikkaan, että muut maat lähettävät ankean vuoden jälkeen ja toisen samanlaisen alkaessa kaikenlaista iloa ja toivoa tihkuvaa hömppää kisaan, joten miksipä ei haluttaisi erottua joukosta.

--
Itse olen arvioinut aika pitkälti näitä biisejä juuri euroviisuehdokkaina. Tottahan siinä omat mieltymyksetkin vaikuttaa, eli nuo yhden miehen poikabändiherkistelyt on minulle kyllä liikaa eikä toisaalta Pandorakaan kuulu omalle soittolistalleni, mutta sitä olen tähän käyttötarkoitukseen pitänyt parhaana tähän asti. Tämän viimeksi julkaistun puolestaan voisin ottaa omalle soittolistallenikin. Kyllä se siellä menisi.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Lenny

Blind Channel retkeilee tosiaankin jossakin siellä Limp Bizkitin ja Linkin Parkin maisemissa. Vähän sekava sillisalaatti, mutta aika hyvä kuitenkin. Top3:een menee toistaiseksi.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

-:)lauri

^^
mun mielestä näistä tähän astisista varmaan paras.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

kertsi

^ Ehkä samaa mieltä itse musiikista. Strobovaloja en kestänyt katsoa, päänsärky uhkasi.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Lenny - tammikuu 21, 2021, 07:11:18
Blind Channel retkeilee tosiaankin jossakin siellä Limp Bizkitin ja Linkin Parkin maisemissa. Vähän sekava sillisalaatti, mutta aika hyvä kuitenkin. Top3:een menee toistaiseksi.

Top2-kamaa ehdottomasti!
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

ja viimeinen ehdokas

Ilta: Kelle mä soitan

No niin, tämä sitten on tämän vuoden ehdokkaista oman listani pohjanoteeraus. En tiedä mikä neitokaisen tavassa laulaa kuulostaa todella oudolta korvissani. Hiljaisissa kohdissa kuulosti, kuin suussa olisi ollut jotain ylimääräistä ja sitten tuo vielä voimakkaammissa kohdissa kruunattiin falsetilla. Biisi itsessään oli niitä, joita mahtuu enemmän kuin kolmetoista tusinaan. En usko, että jonkun muun esittämänäkään siitä olisi tullut sen kummoisempi. "Kelle mä soitan" kysymyksestä tuli ikävällä tavalla korvamato kuulemisen jälkeen.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Oma listani.
1. Teflon Pandora
2. Blind Channel
Pronssimitalin voisi jättää jakamatta, mutta annetaan valitusvirsillekin hieman kannustusta.
3. Se Tepon poika Oskr
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

^
Omalla listallani kaksi ensimmäistä ovat toisin päin, eli synkkyys on valttia näinä synkeinä aikoina :D

Hyvin kuvastaa biisien "tarttuvuutta", että piti oikein tarkistaa, että mitäs ne muut olivatkaan. Siinä olen samaa mieltä, että nuo kaksi erottuivat ainoina mahdollisina. Loput olivat sitten täysin unohdettavia.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Me on hävitty tää peli.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Missäs Euroviisut oli tarkoitus tänä vuonna pitää (jos niitä pidetään)?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi


UMK:n ennakkosuosikit jakavat rajusti mielipiteitä – IS:n viisuraati pamautti ilmoille viiltävät arvionsa kisakappaleista

Jutussa viisi IS:n toimituskuntaan kuuluvaa arvioi sanallisesti ja antoi pisteet kullekin ehdokkaalle. Olin jokseenkin yllättynyt tämän raadin voittajasta.

Perustelut löytyvät linkin takaa jutusta, mutta tässä Iltasanomien raadin pisteet:

Ilta: 45

Oskr: 43

Teflon Brothers x Pandora sekä Blind Channel: 38

Aksel: 29

Danny: 28

Laura: 19

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️