Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Gurut

Aloittaja ROOSTER, kesäkuu 25, 2020, 17:07:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Norma Bates

Maanantaina alkaa Ylen Teemalla muistaakseni klo 18.30 kolmiosainen sarja guruista.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 12, 2020, 09:35:37
Maanantaina alkaa Ylen Teemalla muistaakseni klo 18.30 kolmiosainen sarja guruista.

Kiitos vinkistä.

Katselin areenasta kyseisen osan 1/3.

Alku oli ainakin vähän kuin tantraseksiä, melko hidasta etenemistä. Keskityttiin haastattelemaan jotain tanskalaista hurahtanutta. Jooga ja guruilukin oli väsähtänneen ja laimentuneen tuntuista. Hiukan samaa kuin suuren muotiketjun punkhenkisissä vaatteissa, aatetta ja henkistä taustaa ei enää ole juurikaan mukana. Katsotaan mitä seuraavat jaksot tuovat tullessaan.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Ruotsissakin on guruja!

Lainaus käyttäjältä: https://www.verkkouutiset.fi/ruotsin-koronaopin-isa-jattaa-tehtavansa/#dd206f05Ruotsin koronaguruna pidetty professori emeritus Johan Giesecke, 70, kertoo Sveriges Radion haastattelussa hänen konsulttitehtävänsä THL:aa vastaavassa maan laitoksessa päättyvän.

Entinen valtionepidemiologi Johan Giesecke on sanonut, että Ruotsi toimii koronapandemiassa oikein ja kaikki muut väärin. Hän on luonnehtinut nykyisen valtionepidemiologi Anders Tegnellin olevan "minun poikiani".

Usein gurut toimivat alueella jossa oikean ja väärän vaihtoehdon paremmuutta on vaikeaa, ellei mahdotonta määrittää eksaktisti.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Ruotsin monikulttuuriuutisia seuranneena en näe maassa muita guruja kuin Jimmie Åkessonin!

ROOSTER


https://youtu.be/-4qnjlWTRp0?t=265

Siinä on todellinen näkijä. Pentti Linkola vuodelta 1968. Siis 53 vuotta sitten.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Alkaako Zelenskyissä olla ainesta guruksi?

Ei hän taida mikään Gandhi olla, mutta emme eläkään entisaikoja. Sortoa hänkin vastustaa.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Karikko

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - huhtikuu 21, 2022, 10:02:07
Alkaako Zelenskyissä olla ainesta guruksi?

Ei hän taida mikään Gandhi olla, mutta emme eläkään entisaikoja. Sortoa hänkin vastustaa.

Uskovathan, niitä "hengellisiä" johtajia luovat- kuten trumpinkin.

Kansa luon johtajansa, vaikka tämä olisi totaalinen valehtelija.

Miellyttääkseen kansaa käyttää niitä keinoja, puheita sanoja, joita kansa haluaa kuulla- se on gurun perusvaatimus..

Socrates

Ketjun nimen pitäisi olla "toisinajattelijat", jos yleistä mielipidettä uhmaavia haetaan. Guruhan voi olla ja usein onkin valtavirtaa. Toisaalta suurin osa toisinajattelijoista ei saavuta koskaan gurun asemaa vaikka kuinka guruilisi.
Ei saavuta Bäckmankaan, mutta täällä esitettyjen joukkoon hän sopii mainiosti.

Sovitaan, että Johan Bäckman on guru.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Norma Bates

Jokos Päkmänni on pannut pikkulapsia ja haalinut maallista mammonaa läjäpäin? Tuntuu meinaan olevan guruille ihan ehdoton must käydä käsiksi kakaroihin.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 21, 2022, 11:06:46
Jokos Päkmänni on pannut pikkulapsia ja haalinut maallista mammonaa läjäpäin? Tuntuu meinaan olevan guruille ihan ehdoton must käydä käsiksi kakaroihin.

Kakaroista en tiedä, mutta vanhoina hyvinä aikoina guruilla oli oikeus irstailla. Pitäisi olla vieläkin.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Socrates - huhtikuu 21, 2022, 11:04:37
Sovitaan, että Johan Bäckman on guru.

Eikä sovita.

Gurulla pitää olla uskollisia seuraajia. Backmanilla ei sellaisia ole, vaan hän on itse nöyrä seuraaja ja uskollinen palvelija. Siis oikea anti-guru.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Nyt on uusi guru löytynyt. Petausguru.  :o

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/68c5e15a-656c-4cf1-8b16-985e1bc644fbMuhkea hotellisänky kotiin – huippuhotellin petausguru näyttää, miten se tehdään
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Siivousguruhan on jo kaikille tuttu :)

Siivousguru-Auri kertoo, mitkä kolme siivousvälinettä jokaiselta on hyvä löytyä kotoa: "En imuroi ikinä!"

Siivousguru-Aurilta kysytään aina mielipidettä, jos jossain on sotkua havaittu ja Aurihan antaa aina niin iloisena lausuntoja milloin mistäkin siivoukseen liittyvästä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - elokuu 22, 2022, 10:59:36
Nyt on uusi guru löytynyt. Petausguru.  :o

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/68c5e15a-656c-4cf1-8b16-985e1bc644fbMuhkea hotellisänky kotiin – huippuhotellin petausguru näyttää, miten se tehdään

Ehkä majoitun vääriin hotelleihin, mutta en oikein innostu noista hotellisängyistä. Hotellien löystyneet jousipatjat eivät oikein sovi minulle. Niistä tuppaa saamaan selkänsä kipeäksi. Eli tuollainen "vieraissa käynti" kostautuu herkästi.  ;)

Kotona kroppaa hellii tukeva futonpatja.

Ps. Petausviimeistelyvinkit tietysti sopisivat myös ei-hotellisänkyyn. Mutta harvoinpa sitä jaksaa, koska vuoteessa toiminnallisuus, mm. hyvä uni, on ulkonäköä tärkeämpää.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Kyllä oli väärin pedattu. Mikä idea koko päiväpeitossa on, jos ei sillä suojata koko vuoteen mitalta petivaatteita, joilla nukutaan? Monestihan juuri hotellissa saatetaan päivän kokoustelujen jälkeen tulla huoneeseen ja suorilta jaloilta kaadutaan sängylle oikaisenmaan selkää hetkeksi. Siinä sitten katupölyiset vaatteet on puhtailla tyynyillä ja lakanoilla. Joskus jopa matkakassi heitetään sängylle, jos siitä puretaan vaatteita henkareihin parin päivän oleskelua varten.

Ei jatkoon tuollainen.  >:(
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️