Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

R.I.P.

Aloittaja Brutto, tammikuu 15, 2019, 12:47:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Ransua ja kavereita muistan, sitä sukupolvea olen....
Hieno mies.

Amore

Yritysjohtaja ja entinen Marimekon toimitusjohtaja ja omistaja Kirsti Paakkanen on kuollut 92-vuotiaana.

https://yle.fi/uutiset/3-11763635
All you need is Love

Toope

Lainaus käyttäjältä: Amore - marraskuu 05, 2021, 22:53:48
Yritysjohtaja ja entinen Marimekon toimitusjohtaja ja omistaja Kirsti Paakkanen on kuollut 92-vuotiaana.

https://yle.fi/uutiset/3-11763635
Melkoinen yrittäjä oli. Työllisti monia. Heitä tarvittaisiin.

Hayabusa

Kova täti ja innoittaja monelle. Olen melko varma, että taivaassa ajellaan Jaguarilla.  ;)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Jaska

Kirsti paakkasen muistosanoissa on toisteltu sanomaansa:

"Minulla on bisnesfilosofia, joka toimii. Kun ei ensimmäisenä ajattele rahaa, vaan sitä, että työ onnistuu ja siinä in sydän mukana, raha alkaa virrata ovista ja ikkunoista."

Näin oleelliseen fokustamista harvoin yrityselämässä kohtaa. Ansaitsee arvostuksen.

Hayabusa

Ysikymppisissä käy kato.
Rakastettu runoilija Kirsi Kunnas on poissa – kuoli kotonaan 96-vuotiaana

Jokainen alle 70-vuotias, ja monet ylikin, suomalainen lienee lukenut Kunnasta muodossa tai toisessa. Häntä on myös kutsuttu Suomen rakastetuimmaksi runoilijaksi.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

^
Tiitiäisen tarinoita ja Tiitiäisen satupuu opettivat pienen Hipin lukemaan jo ennen kouluun menoa :)

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Sisäinen lapseni itkee, kun Kirsi Kunnas on poissa.

ROOSTER

Varhaisteini-ikäni suuriin ihailun kohteisiin kuulunut Kirsti Wallasvaara on kuollut 78-vuotiaana.

Olisinpa tavannut hänet joskus.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Kopek

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - marraskuu 12, 2021, 19:31:42
Varhaisteini-ikäni suuriin ihailun kohteisiin kuulunut Kirsti Wallasvaara on kuollut 78-vuotiaana.

Olisinpa tavannut hänet joskus.

Keitä julkkiksia on nähty tai tavattu - siitä voisi perustaa oman ketjunsa. Minun listani ei ole pitkä.

Niskasen naisista nuori WV oli siropiirteisempi ja siten varmaan ihailtavampikin kuin joku Halkola, jossa oli kaikkea vähän liikaa.


ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Kopek - marraskuu 12, 2021, 20:54:41
Keitä julkkiksia on nähty tai tavattu - siitä voisi perustaa oman ketjunsa. Minun listani ei ole pitkä.

Jos tapaamisella tarkoitetaan esim. keskustelua tai tervehtimistä, sellaisiin henkilöihin joita on esim. Seiskassa tai HS:ssa haastateltu tai tehty juttu,  niin siinä tapauksessa ehkä 20-40 julkkista.

Muutaman kanssa on tullut heiteltyä aika kivaa läppääkin. Kun on pari kuuluisampaa tuttua ja sukulaista jotka on kutsuneet synttäreille tai hääjuhliin, niin eihän siellä tuppisuuna tietenkään olla, kuuluisempienkaan kutsuvieraiden seurassa. Satunnaisesti olen myös törmännyt muutamaan - onhan Suomi länsimainen demokratia ja julkkiksetkin saavat kulkea vapaana.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Jyrki Kasvi on kuollut.

Hän oli vaikuttamassa laajalti Suomen tietoteknisessä kehityksessä, koulutukseltaan tekniikan tohtori. Hän oli alunperin nuorsuomalainen mutta siirtyi vuonna 2000 vihreisiin.

En henkilökohtaisesti tuntenut miestä, mutta vaikutti kaikin puolin rehelliseltä ja asialliselta kaverilta.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

^
Joo, vaikutti asialliselta tyypiltä. RIP.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Unforgiven

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - marraskuu 17, 2021, 10:47:20
Jyrki Kasvi on kuollut.

Hän oli vaikuttamassa laajalti Suomen tietoteknisessä kehityksessä, koulutukseltaan tekniikan tohtori. Hän oli alunperin nuorsuomalainen mutta siirtyi vuonna 2000 vihreisiin.

En henkilökohtaisesti tuntenut miestä, mutta vaikutti kaikin puolin rehelliseltä ja asialliselta kaverilta.

Vaikutti myös jonkin aikaa jäsenenä vanhalla Näkökulmalla.
I'm just a soul whose intentions are good

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: Unforgiven - marraskuu 17, 2021, 15:55:52
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - marraskuu 17, 2021, 10:47:20
Jyrki Kasvi on kuollut.
Vaikutti myös jonkin aikaa jäsenenä vanhalla Näkökulmalla.
Oho!
Jyrki J. Kasvi nimen opin tietämään vanhoissa Mikrobiteissä, oli toimittajana.
Kerran äänestinkin häntä, MEPiksi tarkoitin.

"Voi poikaseni, niin vähällä tiedolla leikkaajat ja potkijat luulevat hallitsevansa maailmaansa" - Kaarle Suuri somea seurattuaan
Suureen typeryyteen tarvitaan toopemaisen tyhmiä (moderoitavia) persuja.