Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

R.I.P.

Aloittaja Brutto, tammikuu 15, 2019, 12:47:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aave

Mark Lanegan on kuollut (22.02.22). Hänet tunnettiin ehkä parhaiten Queens of The Stone Age -orkesterin laulajana, vaikka on tehnyt paljon muutakin. Itse kuuntelin hänen bändejään "alusta asti", eli Screaming Trees... Mark oli kuollessaan 57-vuotias.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Amore

Huippuviulisti Jaakko Kuusisto on kuollut 48-vuotiaana.

Kuusiston veli Pekka Kuusisto tiedotti asiasta sosiaalisessa mediassa keskiviikkona.
Kuusistolla diagnosoitiin aivokasvain kesällä 2020.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000008637521.html

Tämä on varmasti viulistiveli Pekalle erityisen vaikeaa. Ja isä Ilkka Kuusistokin joutui kokemaan oman pojan menetyksen vielä elinaikanaan.
All you need is Love

kertsi

#602
RIP huippumukava naapurini, jonka kanssa eniten olen höpötellyt pihalla. Ollaan jopa oltu toistemme kotona, ja kimpassa jumpassakin. Hän oli minua vain noin 10 vuotta vanhempi. Ensin häneltä kuoli molemmat sisarukset peräjälkeen, ja nyt sitten hän itse meni perässä.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: kertsi - helmikuu 24, 2022, 15:41:39
RIP huippumukava naapurini, jonka kanssa eniten olen höpötellyt pihalla. Ollaan jopa oltu toistemme kotona, ja kimpassa jumpassakin. Hän oli minua vain noin 10 vuotta vanhempi. Aivohalvaus. Ensin häneltä kuoli molemmat sisarukset peräjälkeen, ja nyt sitten hän itse meni perässä.

Voi ei :'( Jaksamista taasen, niin vähäinen kuin lohtu onkin, jota täältä ruudun takaa voi antaa, niin sydämestä se kuitenkin tulee.

T: Xante

kertsi

Kiitos Xante.

Tästä rapusta on kuollut aiemmin tuttavapariskunta, ensin kuoli vaimo, sitten mies, joita juuri satuin tänään ajattelemaan. Heidänkin kanssaan olin höpöttely- ja kyläilyväleissä. Ja vaimon kanssa lenkkeilimme muutamia kertoja syksypimeällä. 
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Toope

Brookerin aika tuli, koska vanhat rokkarit kuolevat, joskus (ei ehkä Keith Richards). Mutta Kuusisto ja tuo Lanegan edellä, nuorina lähtivät.
Kuusistoa joskus kuulin, melkoinen pelimanni. Minkäs teet, kun kasvi aivoissa. Parhaimmillekin tapahtuu ikävää.

Amore

Maailman vanhin (?) bloggaaja Dagny Carlsson on kuollut 109-vuotiaana. Hän olisi täyttänyt toukokuussa 110 vuotta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008705763.html
All you need is Love

Toope

Lainaus käyttäjältä: Amore - maaliskuu 25, 2022, 22:13:38
Maailman vanhin (?) bloggaaja Dagny Carlsson on kuollut 109-vuotiaana. Hän olisi täyttänyt toukokuussa 110 vuotta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008705763.html
Bilbo täytti 111 vuotta!
Anteeksi.

Aave

Perkele. Foo Fightersien rumpali, Taylor Hawkins on kuollut. Oli vasta 50-vuotias. Kuolinsyytä ei ole ilmoitettu. Bändin virallinen Twitter-tili.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Amore

Tenniksen näkyvimpiin vaikuttajahahmoihin Suomessa lukeutunut Heikki Hedman on kuollut 81-vuotiaana. Hessu oli mm. Winbledonin selostusten ääni ja tietopankki vuosikaudet - se ainoa oikea, jonka kuuleminen välittömästi viritti oikeaan hallitun jännittyneeseen ja valppaaseen Winbledon-tunnelmaan.

Jos Erkki Toivanen selosti kaikki Britannian kuningaskuntaa seuranneet suuret tapahtumat, niin tenniksen kuninkaalliset tapoineen ja taitoineen taviksille avasi Hedman. Toivasen ja Heden aikakausi vetelee aivan viimeisiä henkäyksiään. Samanlaisia asiantuntevia, luotettavia ja tarkkanäköisiä entusisteja ei enää tule.

https://www.is.fi/tennis/art-2000008727095.html
All you need is Love

Brutto

Heikki oli mun ensimmäinen tennisvalmentaja. Santapensseli tuli jo pikkulapsena tutuksi.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Amore

Lainaus käyttäjältä: Brutto - huhtikuu 04, 2022, 14:40:12
Heikki oli mun ensimmäinen tennisvalmentaja. Santapensseli tuli jo pikkulapsena tutuksi.

Jouduin lapsena luuhaamaan kenttien laidoilla kun vanhemmat kävi pelaamassa. He myös kilpailivat "vanhusten" sarjoissa ja voittivat pitkän rivin pokaaleja. Tuli tuota luuhaamista itselleni niin paljon, etten itse suurin surminkaan halunnut ryhtyä pelaamaan. Tv-tennikseen kyllä indoktrinoiduin.
All you need is Love

Toope

Lainaus käyttäjältä: Aave - maaliskuu 26, 2022, 18:18:31
Perkele. Foo Fightersien rumpali, Taylor Hawkins on kuollut. Oli vasta 50-vuotias. Kuolinsyytä ei ole ilmoitettu. Bändin virallinen Twitter-tili.
Vähän huume/lääke-cocktailia ilmeisesti ollut?
Sääli sinänsä, mutta rock-muusikon ammattitauti?
Hieno bändi: Skin and bones (laulavat tuosta huumeongelmasta).

https://www.youtube.com/watch?v=zW3Yez2VJTU

Socrates

Vladimir Zhirinovski on kuollut koronaan :'(. Iso menetys, Zhirinovskilla oli huippujuttuja 90-luvulla.
Kävelevä kremppakertymä

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur