Kirjoittaja Aihe: Puoskarointi ja huuhaahoidot  (Luettu 4032 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma Bates

• Kantapeikko
  • Hattiwatin hakkaaja
Vs: Puoskarointi ja huuhaahoidot
« Vastaus #60 : Maaliskuu 31, 2020, 09:36:16 »
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000006451920.html?fbclid=IwAR3E5ciwyQxqbJmfeEZwJkV43RoglaMWKxi755GNjUA250TCXD0GxF119dI

C-vitamiini on saanut koronavirusepidemian aikana absurdin roolin, sanoo terveyshuuhaasta kirjoittava professori

Professori Juhani Knuuti on lukenut netistä, kuinka koronaviruksen ehkäisyyn ja hoitoon on suositeltu muun muassa kalaöljyä, hopeavettä, jalkakylpyjä ja läheisyyttä.

Poissa Toope

• Kantapeikko
« Vastaus #61 : Huhtikuu 01, 2020, 21:35:45 »
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000006451920.html?fbclid=IwAR3E5ciwyQxqbJmfeEZwJkV43RoglaMWKxi755GNjUA250TCXD0GxF119dI

C-vitamiini on saanut koronavirusepidemian aikana absurdin roolin, sanoo terveyshuuhaasta kirjoittava professori

Professori Juhani Knuuti on lukenut netistä, kuinka koronaviruksen ehkäisyyn ja hoitoon on suositeltu muun muassa kalaöljyä, hopeavettä, jalkakylpyjä ja läheisyyttä.

Monissa talouksissa saattaa alkoholikin olla aika yleinen lääke.

Poissa ROOSTER

• Kantapeikko
  • Hän jolla on eniten pixeleitä!
« Vastaus #62 : Huhtikuu 01, 2020, 23:01:24 »

Eikä välttämättä huano.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

Janne Utriainen:”Minä olen ajatellut, että ihmisen pitäisi tietää kaksi asiaa. Mistä ruoka tulee, ja mihin paska menee. Ne kun pohtii hyvin, niin maailma on ihan erinäköinen.”

Poissa Toope

• Kantapeikko
« Vastaus #63 : Huhtikuu 01, 2020, 23:13:32 »
Onko tuota D-vitamiinia vielä tarjottu lääkkeeksi? Sitähän taannoin tyrkytettiin?

Poissa ROOSTER

• Kantapeikko
« Vastaus #64 : Huhtikuu 01, 2020, 23:16:27 »
Onko tuota D-vitamiinia vielä tarjottu lääkkeeksi? Sitähän taannoin tyrkytettiin?

Varmaan vähiten haitallisia kaikista tarjolla olevista napeista.

Janne Utriainen:”Minä olen ajatellut, että ihmisen pitäisi tietää kaksi asiaa. Mistä ruoka tulee, ja mihin paska menee. Ne kun pohtii hyvin, niin maailma on ihan erinäköinen.”

Poissa Toope

• Kantapeikko
« Vastaus #65 : Huhtikuu 01, 2020, 23:17:45 »

Eikä välttämättä huano.
Niin, saattaa kyllä ollakin.

Toki alkoholi saattaa luontua kodeissa ongelmaksi, kun nyhjätään sisällä...

Mites muuten narkkareilla. Nyt ei tule täydennyksiä, koska laittomien huumeiden käyttäjilla ei ole varmuusvarastoja?
Pitäiskö tehdä keikka lähiapteekkiin? Saisi korviketta!
Jos olisin apteekkari, linnoittautuisin sinne firmaani haulikon kanssa!

Poissa Norma Bates

• Kantapeikko
  • Hattiwatin hakkaaja
« Vastaus #66 : Huhtikuu 02, 2020, 10:31:58 »
Tällainen juttu tuli somessa vastaan. En toki voi olla satavarma ettei ole ihan täys keksitty juttu, jolloinka tämä ketju ei ole oikea osoite. Eli prinssi Charlesin väitetään parantuneen koronasta muutamassa päivässä homeopatian avulla.

Paikalla a4

• Kantapeikko
« Vastaus #67 : Huhtikuu 02, 2020, 12:18:09 »

tärkeimmät myrkytyksiä aiheuttaneet vitamiinit ovat rasvaliukoiset A- ja D-vitamiini
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=skr00023

Poissa ROOSTER

• Kantapeikko
« Vastaus #68 : Huhtikuu 02, 2020, 12:46:42 »

tärkeimmät myrkytyksiä aiheuttaneet vitamiinit ovat rasvaliukoiset A- ja D-vitamiini
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=skr00023

Noni.

Onneksi aika paljon saa näillä leveysasteilla nauttia näitä, ennenkuin iskee myrkytys. Itse otan salaa D-vitamiinia vaimon purkista vain silloin tällöin, erityisesti talvisin.

Poissa kertsi

• Kantapeikko
« Vastaus #69 : Huhtikuu 02, 2020, 14:04:50 »
^ Näilläkään leveysasteilla D-vitamiinin yliannostuksenkaan riskejä ei kannata vähätellä, varsinkaan nyt. Sillä liika D-vitamiini heikentää immuunipuolustusta ihan siinä missä liian vähäinen saantikin.

Heikentyneen immuunipuolustuksen voi hyvässä lykyssä huomata tulehduskierteistä, jos alvariinsa ihotulehduksia, ientulehduksia, pikkunuhia, tai jos haavat paranevat hitaasti jne.. (Nämä voivat kyllä johtua esim. korkeasta verensokeristakin.)

(Itse syön 75 mikrogrammaa päivässä, ja se on labrakokein mitattu optimaalinen annos. Tämä on kyllä kovin yksilöllistä, paljonko kukin tarvitsee. Turvallisena pidetään tavan kansalaiselle kai 50 mikrogrammaa päivässä, mutta sekin voi olla joillekin liikaa, jos esim. syö paljon rasvaista kalaa.)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2020, 14:10:13 kirjoittanut kertsi »
PYSYKÄÄ KOTONA.

Poissa kertsi

• Kantapeikko
« Vastaus #70 : Huhtikuu 02, 2020, 14:15:00 »
Facebookissa on sivu nimeltään Miracles by Mirkku (näköjään seinäjokelainen ihminen), joka tarjoaa enkelihitoja, reikiä, tarot-korteista ennustamista. Hänen Facebook-sivunsa kohta  Tietoja->Minun tarinani kuvaa hyvin puoskarointia ja huuhaahoitoja tarjoavan sielunmaisemaa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2020, 14:17:40 kirjoittanut kertsi »
PYSYKÄÄ KOTONA.