Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Viihde- ja hömppäuutisia

Aloittaja Hippi, tammikuu 16, 2019, 15:01:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hippi

Luultavasti kuningashuonetta vahvistaisi, jos Charles ei ottaisi kruunua vastaan, vaan Williamista tulisi isoäitinsä jälkeen kuningas. Eihän tuo enää mikään poikanen ole, vaan aikuinen mies. Eihän Elisabeth ollut kuin parikymppinen periessään kruunun ja hyvin on pärjännyt.

Charlesilla ja etenkin hänen vaimollaan, on edelleen taakkana Dianan kohtalo. Osa on antanut anteeksi, mutta luulenpa, että aika suuri osa ei ole. Jonkinlaisena kuningashuoneen kasvojenpesuna ja suosion nostatuksena voisi pitää Williamin kruunaamista.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Muisto Keijo Kullervo

Ihmisellä on yleensä kaksi silmää...
Ilmankos Kurjenmiekan  tietelinen nimi on 'Iris Iiris' muistaakseni?

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - toukokuu 15, 2021, 18:52:32
Luultavasti kuningashuonetta vahvistaisi, jos Charles ei ottaisi kruunua vastaan, vaan Williamista tulisi isoäitinsä jälkeen kuningas. Eihän tuo enää mikään poikanen ole, vaan aikuinen mies. Eihän Elisabeth ollut kuin parikymppinen periessään kruunun ja hyvin on pärjännyt.

Charlesilla ja etenkin hänen vaimollaan, on edelleen taakkana Dianan kohtalo. Osa on antanut anteeksi, mutta luulenpa, että aika suuri osa ei ole. Jonkinlaisena kuningashuoneen kasvojenpesuna ja suosion nostatuksena voisi pitää Williamin kruunaamista.
Itse uskon 100%:n varmasti, että Charles ottaa kuninkaankruunun vastaan, jos elää yli äitinsä.
Ei siksi, että olisi vallanhimoinen, mutta tuohon on kasvanut.
Ehkä olisi myös parempi niin, kun prinssi/prinsessa ovat varsin järkiporukan kaltaista, heille olisi parempi, että Charles on ensin kunkkuna, vasta myöhemmin William ja Catherine ottavat kruununsa.

ROOSTER

Kaksi ihanuutta ilmoitti raskaudestaan samaan aikaan - Scarlett Johansson ja Maria Ohisalo. Olen kovin onnellinen heidän puolestaan.  :-*

Molemmat ovat muuten 36-vuotiaita. Äitini sai esikoisensa 19-vuotiaana, mikä oli silloinen normaali. On hyvä, että lapset saadaan nykyään hiukan vanhempana, näin niitä ei tule hirmu paljon, mutta voi keskittyä laadukkaampaan hoitamiseen.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Eihän sitä ole pakko päästää mitään ketsuppipulloefektiä syntymään, vaikka muksunsa tekee nuorena. Minusta parikymppisenä äitinä oli ihan kivaa :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - heinäkuu 07, 2021, 22:32:34
Eihän sitä ole pakko päästää mitään ketsuppipulloefektiä syntymään, vaikka muksunsa tekee nuorena. Minusta parikymppisenä äitinä oli ihan kivaa :)

Uskon sen.  ;D

Luulen kuitenkin, että yleisesti ihanuus vähenee jossain kolmen lapsen jälkeen ja homma alkaa mennä rutiiniksi vääntämiseksi. Oma mummuni sekoitti jo alle viisikymppisenä lastensa ja lapsenlapsiensa nimetkin kun niitä alkoi olla runsaahkosti. Lapsen omanarvontuntoa saattaa laskea jos äiti ei muista nimeäkään ja puhuttelee, jatkuvasti vaihtelevalla, väärällä nimellä.

Tietysti tämä on vahva luonnekysymys. Toiset pystyvät jakamaan tarvittavaa huomiota ja rakkautta väsymättä suurellekin joukolle. Toisilla rakkautta ei riitä omalle kumppanillekaan, saati lapsille.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - heinäkuu 08, 2021, 08:56:25
Luulen kuitenkin, että yleisesti ihanuus vähenee jossain kolmen lapsen jälkeen ja homma alkaa mennä rutiiniksi vääntämiseksi.

Juu, siksipä lopetin kolmeen, vaikka joskus pikkutyttönä haaveilin tusinasta. :D
Noiden kanssa vielä voimat riittivät hyvin omaan "uraputkeen" ja kodin pyörittelyyn täysillä, kun oppi vaan työmatkan aikana vaihtamaan oikean moodin päälle sen mukaan kumpaan suuntaan on menossa.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Aave

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - heinäkuu 07, 2021, 09:52:57
Kaksi ihanuutta ilmoitti raskaudestaan samaan aikaan - Scarlett Johansson ja Maria Ohisalo. Olen kovin onnellinen heidän puolestaan.  :-*
Maria Ohisalon "ihanuus" on subjektiivinen makukysymys - enkä ota tässä edes kantaa hänen persoonaansa tai arvomaailmaansa. Scarlett Johansson (Jonka olen kohdannut myös elävässä elämässä) on objektiivisestikin ihana, ainakin ulkonäöltään.

Ohisalo itkeä tirskautteli raskaudesta medialle kertoessaan. VMP.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

mikainen

Lainaus käyttäjältä: Aave - heinäkuu 08, 2021, 15:36:23
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - heinäkuu 07, 2021, 09:52:57
Kaksi ihanuutta ilmoitti raskaudestaan samaan aikaan - Scarlett Johansson ja Maria Ohisalo. Olen kovin onnellinen heidän puolestaan.  :-*
Maria Ohisalon "ihanuus" on subjektiivinen makukysymys - enkä ota tässä edes kantaa hänen persoonaansa tai arvomaailmaansa. Scarlett Johansson (Jonka olen kohdannut myös elävässä elämässä) on objektiivisestikin ihana, ainakin ulkonäöltään.

Ohisalo itkeä tirskautteli raskaudesta medialle kertoessaan. VMP.

Kyllähän tämmöiset uutiset pitäisi täräyttää ilmeen värähtämättä: "olen paksuna".

Aave

Lainaus käyttäjältä: mikainen - heinäkuu 08, 2021, 15:43:43
Kyllähän tämmöiset uutiset pitäisi täräyttää ilmeen värähtämättä: "olen paksuna".
No johan puolustus heräsi! :)

Kyllä sen voisi kertoa myös esim. iloisen hymyn saattelemana ja hyvillään; uskotko tosiaan, etteikö tämmöinen itkun tirskauttelu kameroiden edessä olisi ammattipoliitikko Ohisalolta tietoinen peliliike, jolla vedotaan samalla äänestäviin siskoihin ja feministimiehiin?!

En nyt kyllä muutenkaan ole iloinen Ohisalon harjoittamasta politiikasta ja voi sellaisia päiviä, että meillä on oikein median edessä raskaudestaan kyynelehtivä sisäministeri. Hyhhyh!

Takaisin studioon.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

mikainen

Lainaus käyttäjältä: Aave - heinäkuu 08, 2021, 16:18:20
Lainaus käyttäjältä: mikainen - heinäkuu 08, 2021, 15:43:43
Kyllähän tämmöiset uutiset pitäisi täräyttää ilmeen värähtämättä: "olen paksuna".
No johan puolustus heräsi! :)

Kyllä sen voisi kertoa myös esim. iloisen hymyn saattelemana ja hyvillään; uskotko tosiaan, etteikö tämmöinen itkun tirskauttelu kameroiden edessä olisi ammattipoliitikko Ohisalolta tietoinen peliliike, jolla vedotaan samalla äänestäviin siskoihin ja feministimiehiin?!

En nyt kyllä muutenkaan ole iloinen Ohisalon harjoittamasta politiikasta ja voi sellaisia päiviä, että meillä on oikein median edessä raskaudestaan kyynelehtivä sisäministeri. Hyhhyh!

Takaisin studioon.

Melko kyyninen näkemys. Voihan se tietysti olla, että miehensä kanssa on päättänyt, että poliittisesti on juuri nyt hyvä saada lapsi, läpsivät nyt ylävitosia kun nyyhkyesitys onnistui mainiosti ja suunnittelevat tyytyväisinä seuraavaa siirtoaan.

Toope

Suomeen syntyy suomalainen lapsi, jipii!

Aave

Tänään Suomessa järjestetään Heavy Metal -kutomiskisat (Luitte oikein)!

Tapahtuma lähetetään suorana Youtubessa, ja kisat alkavat kello 18.00. Tässä linkki merkkitapahtumaan.

Suojalkapallo ja akankantokisat ovat saaneet rinnalleen uuden haastajan!
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Norma Bates

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d04e8e84-7dbf-4f29-a93b-b33d9457bb81

Joku Pupu Tubuna tekeytyi vammaiseksi että pääsi "avustajansa" kanssa ilmaiseksi hulinoihin.

Hippi

No nyt on taas mielikuvituksettomat byrokraatit päässeet ideoimaan

Tokion olympiaurheilijoille annettiin seksin estävät sängyt

Sängyt on valmistettu materiaalista, joka kestää isommankin ihmisen painon, mutta ei kestä rytkytystä. Mutta kukapa käskee sängyssä rytkytellä  :P :P
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️