Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Joulukalenteri

Aloittaja Lognessa, marraskuu 30, 2020, 23:34:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

a4

^
Heh. Nytkin virkamiehellä oli niin tuiman totinen ilme sekä poljento sanomassaan ja vanhoissa herranpelkoisissa kielikuvissaan, että vähemmästäkin lapset uskovat. Puuttui vain helvetin lieskat ja tulikivijärvi. :D

Mutta hyvä on opettaa lapsille rauhallisuutta ja rajoja.

Lognessa

Hieno lopetus, kiitän teitä suuresti.
Pakko kyllä todeta, että ensimmäistä kertaa katsoin kokonaan. Aijemmin tullut kuunneltua vain sivukorvalla ja siitä alkoi aina joulurauha.

Suomi on selvinnyt hienosti koronan vastaisessa taistelussa, luulen sen johtuvan osittain kansanluonteestamme:
Olihan hieno joulu, ei stressiä, ruuat maistuivat hyviltä, mummot yhteen laulamaan joululauluja, kaikki  vaan lutviutui. Jopa Malmin hautausmaalle kynttilöitä sytyttämään onnistui ilman jonoja, sivukadun kautta.
Yhteydet sukulaisiin hoidettiin zoomilla ja se oli juuri sopivasti.

Sanoinko jo, hyvää joulua. Vaikka aatostahan se vasta oikeasti alkaisi.
No, joulukalenteri ainakin sulkeutuu nyt.


Hippi


Jollain on joulu noussut päähän tai sitten hän on muuten vain erittäin onnellisessa tilassa :D

Jingle Bells!
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

a4


Lognessa

#64
Voittajat taputusten sattelemana encorena estradilla. Kiitos ja peukkuja puketissa.

Mutta mikä ihmeen b ?

a4

#65

Lognessa

Aah tietenkin, mutta riippuu myös katsojan näkövinkkelistä.
Voi olla myös d

a4


Lognessa


Amore

Joulu on melkein ovella, sillä suklaajoulupukit ovat tulleet ainakin Tokmannille.

Itse en ostanut pukkia, vaan menin Alkoon ja ostin punaviiniä, jotta voin heti ensimmäisen kylmänväristyksen iskiessä sekoitella viinistä ja mehusta kuuman glögin.
All you need is Love

Lognessa

#70
Amore, olin samaan aikaan saalistamassa alennuksesta perennoja ensi kesään ja huomasin saman, otin sen niin, että siinä myydään vanhaa varastoa halpaan hintaan, ennen uutta sesonkia, hinta vaan ei ollut halpa. Törmäsin jouluisiin suklaalevyihin kesän keskellä.