Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Pessimistinen unelmamurskaamo

Aloittaja Brutto, tammikuu 03, 2019, 06:45:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Brutto

Mikäli teillä on jokin hölmö ja romanttinen unelma tai villi suunnitelma, josta haluatte kuulla järkevän mielipiteen, kertokaa se tässä. Sen jälkeen tolkun ihmiset foorumilla kertovat teille miksi unelmanne ei toteudu. He ottavat unelmastanne niskaprseotteen, repivät sen kappaleiksi, riepottelevat unelmasi palasia hampaissaan kunnes lopulta polkevat riekaleet mutaan. Tämä on siis henkinen paperisilppuri; unelma sisään, riekaleet ulos.

Jos esimerkiksi olet haaveillut rakentaa itsellesi savitalon, niin minä kerron miksi se on älytön idea.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Brutto

Olen taas viime päivinä yllättänyt itseni unelmoimasta naisesta. Enkä mistä tahansa, vaan siitä supernaisesta, joka osaa korjata rikki menneitä teknisiä laitteita, osaa peruuttaa täysperävaunurekan sisään ahtaasta portista ja tykkää zombi-sarjoista. Hän ei myöskään uhriudu eikä nipota turhista. Maskuliinisesta osaamisestaan huolimatta hän olisi kuitenkin lämmin ja romanttinen nainen.

No niin. Siinä teille hölmö unelma revittäväksi. Palauttakaa minut maan pinnalle ja kertokaa miksi minun kannattaa heti alkuunsa luopua moisista haaveista.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

a4

^ Pidä unelmastasi kiinni, Brutto! Tuossa on hohtoa, vaikka kauas unelmat karkaavat yleensä.
Miesasiamiehelle noinkin feministinen unelma antaa upeaa twistiä elämään ja veikkaan että saavutat tuon nykypäivän Suomessa nopeammin kuin täysosuman lotossa.

Unelmoinnin sijaan itse katselen M.L.Kingin tavoin mieluummin unia.


Brutto

Lainaus käyttäjältä: a4 - tammikuu 03, 2019, 14:00:36
Unelmoinnin sijaan itse katselen M.L.Kingin tavoin mieluummin unia.

Kinginä olemisesta ei kannata unelmoida mikäli ei halua luotia naamaan.

(Tämä unelma oli helposti ammuttu alas)
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

kertsi

Brutto tuntuisi unelmoivan itsensä kloonista?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Brutto

Lainaus käyttäjältä: kertsi - tammikuu 03, 2019, 14:26:42
Brutto tuntuisi unelmoivan itsensä kloonista?

No, sen verran olen realisti etten nyt sentään täydellisyyttä tavoittele :P
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Xantippa

Ja kai tässä unelmakumppanissa pari muuttujaakin olisi, Bruttoon verrattuna...

T: Xante

MrKAT

#7
Mie kerroin unelmiani aikoinaan 90 miljoonan lottovoitto-ketjussa.
1) Mesenoisin tutkimuksia ja mainoksia, jotka pistää nämä kansanterveyttä rapauttavat lihottavat sokerilimufirmat
    ja maxipurgerifirmat ja semmoset polvilleen.
2) Perustaisin säätiön tai semmosen joka jakaa tietyille ehdokkaille tai puolueille rahaa aivan silmittömästi niin että
    poliitikot on pakotettuja säätämään ja rajoittamaan raha-lahjoitusrahoja.
    Tai sitten puolueen jolla on millä mällätä, 10x KOK:n verran. ;D
    En olisi kuitenkaan Trump (tai mistä sitä tietää mitä kauheuksia ihmisestä paljastuu kun kupla ottaan nousee).

JK. Bruton unelmakin oli myös joskus mutta se että olisi kaksonen joka aattelee just samoin kuin minä. Helpottais elektroniikka- ym rakenteluhommia kummasti jos ois 4 kättä eikä 2.

Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Brutto

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - tammikuu 03, 2019, 14:50:47
Mie kerroin unelmiani aikoinaan 90 miljoonan lottovoitto-ketjussa.

2) Perustaisin säätiön tai semmosen joka jakaa tietyille ehdokkaille tai puolueille rahaa aivan silmittömästi niin että
    poliitikot on pakotettuja säätämään ja rajoittamaan raha-lahjoitusrahoja.
    Tai sitten puolueen jolla on millä mällätä, 10x KOK:n verran. ;D
    En olisi kuitenkaan Trump (tai mistä sitä tietää mitä kauheuksia ihmisestä paljastuu kun kupla ottaan nousee).



90 milliä ei riitä tähän. Voit jakaa säätiöstä ulos vain osan sijoitetun pääoman tuotosta. Ehkä korkeintaan miljoonan vuodessa ja sillä ei vielä mitään mullistavaa saada aikaiseksi.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Socrates

Unelmani on keskustelufoorumi, joka olisi kuin Näkkäri parhaimmillaan, jolloin mm Sakkinen, Pönni ja pensador pistivät haisemaan.

Tiedän kyllä kenenkään auttamatta, että haaveeksi se jää :'(.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Brutto - tammikuu 03, 2019, 10:55:58
Olen taas viime päivinä yllättänyt itseni unelmoimasta naisesta. Enkä mistä tahansa, vaan siitä supernaisesta, joka osaa korjata rikki menneitä teknisiä laitteita, osaa peruuttaa täysperävaunurekan sisään ahtaasta portista ja tykkää zombi-sarjoista. Hän ei myöskään uhriudu eikä nipota turhista. Maskuliinisesta osaamisestaan huolimatta hän olisi kuitenkin lämmin ja romanttinen nainen.

No niin. Siinä teille hölmö unelma revittäväksi. Palauttakaa minut maan pinnalle ja kertokaa miksi minun kannattaa heti alkuunsa luopua moisista haaveista.

Noh - tuollaisella naisella ei taitaisi olla mitään tarvetta pitää sinunlaistasi kiviriippanaan.

Hippi

Bruton unelman innoittamana lähdin mielikuvittelemaan unelmieni miestä. Se kyllä on ihan mielikuvitusolento, sillä ei tuollaista sitten ole ollenkaan, joten eipä siinä ole myöskään paljoa murskattavaksi.

Ensinnäkin pitäisi olla omillaan toimeentuleva ja mielellään oma asuntokin, joka takaisi sen, että ei jonain päivänä ole kapsäkkinsä kanssa hammasharja kädessä oven takana majapaikkaa vonkaamassa määrittelemättömäksi ajaksi.

Älykäs ja mielellään joku oman alansa huippu (fyysikko, tähtitieteilijä, arkeologi tvm.) ja hyvin omistatunut työlleen. Uskoisin, että tällainen ei ripustaudu kumppaniinsa, kun elämässä on muutakin tärkeää. Oletettavasti on myös valmis etäsuhteeseen.

Tupakoimaton, mielellään ei juo, mutta vähäinen määrä ei haittaa. Hyväkuntoinen ja hyvännäköinen. Viimeksi mainittu ei tarkoita mitään öljyttyä lihaskimppua, vaan karumpi on enemmän mieleeni. Huumorintaju lasketaan eduksi, mutta ei ole välttämätön.

Pitää raskaasta rokista ja on valmis lähtemään kanssani keikoille ja muutenkin voisi potkia minua enemmän kodin ulkopuolelle tuulettumaan.

On sinut menneisyytensä kanssa eikä kanna niitä taakkana nykyisyydessä.

Tuossa nuo päälinjat.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Brutto

Lainaus käyttäjältä: safiiri - tammikuu 05, 2019, 13:32:43
Lainaus käyttäjältä: Brutto - tammikuu 03, 2019, 10:55:58
Olen taas viime päivinä yllättänyt itseni unelmoimasta naisesta. Enkä mistä tahansa, vaan siitä supernaisesta, joka osaa korjata rikki menneitä teknisiä laitteita, osaa peruuttaa täysperävaunurekan sisään ahtaasta portista ja tykkää zombi-sarjoista. Hän ei myöskään uhriudu eikä nipota turhista. Maskuliinisesta osaamisestaan huolimatta hän olisi kuitenkin lämmin ja romanttinen nainen.

No niin. Siinä teille hölmö unelma revittäväksi. Palauttakaa minut maan pinnalle ja kertokaa miksi minun kannattaa heti alkuunsa luopua moisista haaveista.

Noh - tuollaisella naisella ei taitaisi olla mitään tarvetta pitää sinunlaistasi kiviriippanaan.

Ei hassumpi lyttäys! En kuitenkaan ihan vielä sillä luovu unelmastani.

Mieleeni jäi kuitenkin vaikutelma, että Safiirikin on ihastunut rekkaa ajavaan unelmanaiseeni ja se sai minut hetkeksi unelmoimaan jostakin muusta.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Hippi - tammikuu 05, 2019, 13:57:11
Bruton unelman innoittamana lähdin mielikuvittelemaan unelmieni miestä. Se kyllä on ihan mielikuvitusolento, sillä ei tuollaista sitten ole ollenkaan, joten eipä siinä ole myöskään paljoa murskattavaksi.

Huomasin juuri, että kumppaniunelmat ovat oikeastaan liian söpöjä murskattaviksi. Mutta voi niitä silti tänne laittaa.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Brutto - tammikuu 05, 2019, 14:13:04
Lainaus käyttäjältä: safiiri - tammikuu 05, 2019, 13:32:43
Lainaus käyttäjältä: Brutto - tammikuu 03, 2019, 10:55:58
Olen taas viime päivinä yllättänyt itseni unelmoimasta naisesta. Enkä mistä tahansa, vaan siitä supernaisesta, joka osaa korjata rikki menneitä teknisiä laitteita, osaa peruuttaa täysperävaunurekan sisään ahtaasta portista ja tykkää zombi-sarjoista. Hän ei myöskään uhriudu eikä nipota turhista. Maskuliinisesta osaamisestaan huolimatta hän olisi kuitenkin lämmin ja romanttinen nainen.

No niin. Siinä teille hölmö unelma revittäväksi. Palauttakaa minut maan pinnalle ja kertokaa miksi minun kannattaa heti alkuunsa luopua moisista haaveista.

Noh - tuollaisella naisella ei taitaisi olla mitään tarvetta pitää sinunlaistasi kiviriippanaan.

Ei hassumpi lyttäys! En kuitenkaan ihan vielä sillä luovu unelmastani.

Mieleeni jäi kuitenkin vaikutelma, että Safiirikin on ihastunut rekkaa ajavaan unelmanaiseeni ja se sai minut hetkeksi unelmoimaan jostakin muusta.

Ai että! Se vasta sinulle oliskin hirviää huomata, että meillä olis sama tipu kiikarissa.