Kirjoittaja Aihe: Jotain erilaisista käsityksistä maailmassa - uskonnostakin...  (Luettu 352 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Muisto Keijo Kullervo

• Vakiojäsen
  • **
  • Päivieni kertomaa...
    • Keijo Kullervon kotisivu
Vs: Jotain erilaisista käsityksistä maailmassa - uskonnostakin...
« Vastaus #15 : Maaliskuu 29, 2019, 13:39:45 »
"Olen miettinyt herkällä korvalla sitä, että missä me kaikki olemme olleet voittajia suhteessa toiseen todellisuuteen.
Marja Sisko Anneli Aalto* kiteytti mietintäni seuraavaan, jo vanhaan kuluneeseen mietteeseen:
"Siittiösoluja on miljoonia... Kuitenkin juuri siittiösi voitti kilpailun ja Sinusta alkoi tulla ihminen."
Minusta siinä on jumalaista ns. armoa ylimmillään...
Aivan samoin ajateltuna kaikki me olemme tärkeitä toinen toisillemme... Olemme kaikki voittajia.
Niin ateistit kuin uskovaisetkin tarvitsemme toisiamme. Ja on armoa syntyä lottovoittajien Suomeen ja yltäkylläisesti koko maailmaan."

Muisto Keijo Kullervo

PS. Korjattu nimi oikeaksi*.

Poissa Karikko

• Vakiojäsen
  • **
« Vastaus #16 : Maaliskuu 30, 2019, 16:21:56 »
"Olen miettinyt herkällä korvalla sitä, että missä me kaikki olemme olleet voittajia suhteessa toiseen todellisuuteen.
Marja Sisko Anneli Aalto* kiteytti mietintäni seuraavaan, jo vanhaan kuluneeseen mietteeseen:
"Siittiösoluja on miljoonia... Kuitenkin juuri siittiösi voitti kilpailun ja Sinusta alkoi tulla ihminen."
Minusta siinä on jumalaista ns. armoa ylimmillään...
Aivan samoin ajateltuna kaikki me olemme tärkeitä toinen toisillemme... Olemme kaikki voittajia.
Niin ateistit kuin uskovaisetkin tarvitsemme toisiamme. Ja on armoa syntyä lottovoittajien Suomeen ja yltäkylläisesti koko maailmaan."

Muisto Keijo Kullervo

PS. Korjattu nimi oikeaksi*.

Jos tuo itsekäs ensimmäiseksi ehtinyt siittiösolu, olisi ollut kohtelias ja antanut tilaa seuraaville sijoille ehtineille, niin olisiko maailma mahdollisesti tullut miellyttävämmäksi sekä tasapuolisemmaksi asuinpaikaksi.?

Kun jumalaa on tapana syyttää miksi jumala ei "armahtanut niitä hävinneitä siittiöitä?

Poissa Sepe

• Konkari
« Vastaus #17 : Maaliskuu 30, 2019, 16:45:13 »
Tuossa lainauksessa mainittu Marja Sisko Anneli Aalto on siis se Imatralla toiminut pastori, joka muutatti sukupuolensa miehestä naiseksi.
Kirkollehan ei  tällainen pastori sopinut ja Marja Sisko tekee nykyään notaarin hommia Kuopiossa. Ei esiinny seurakuntalaisille.

Lähimmäisenrakkaat ja suvaitsevaiset imatralaiset kirkkolaiset ajoivat käytännössä Marja Siskon pois hiippakunnastaan. Kun seurakunnasta normaalisti erosi 150 henkeä vuodessa, pahimman kohun aikana eronneita oli 581.

Ilmeisesti imatralaisten oikeauskovien henkisenä tukena oli joukko enkeleitä.
Olen äärimmäisen kiltti.

Poissa Muisto Keijo Kullervo

• Vakiojäsen
  • **
  • Päivieni kertomaa...
    • Keijo Kullervon kotisivu
« Vastaus #18 : Maaliskuu 30, 2019, 17:06:52 »
Marja Sisko Anneli Aalto on eläkkeellä eikä häntä kaikenlaiset ropinat kirkon piirissä paljoa hetkauta.

Ei muuten minuakaan... Ilmeisesti Marjalla ja siis minullakin on oma uskomme. Se riittää minulle ja oletettavasti Marja Sisko Aallolle?

Olemme Marjan kanssa Facebook kavereita. Olemme olleet jo muutaman vuoden.

Muisto Keijo Kullervo

Poissa Sepe

• Konkari
« Vastaus #19 : Maaliskuu 30, 2019, 17:48:54 »
Mitä enemmin on ihmisiä joita kaikenmoiset kirkon ropinat eivät kiinnosta sitä terveempi on yhteiskuntamme.
Olen äärimmäisen kiltti.