^
Katsoin nuo eilen. Tosin ensimmäisen ohjelman alusta myöhästyin hiukan.
Nuo Teeman bändi/artistidokkarit on todella hyviä ja avartavia. Lynärit ei ikinä ole kuuluneet omiin suosikkeihini. Esimerkiksi omasta levyhyllystä ei löydy yhtäkään levyä. Tuokin bändi liittyi nyt niin monen bändin joukkoon, joista minulla on kovin yksipuolinen kuva muodostunut niiden muutaman puhkisoitetun hittibiisin perusteella. Syyttävät sormeni osoittaa kohti Radio Rockia (ja City ja millä muulla nimellä tuo onkaan aikojen saatossa ollut).
Keikalla kuultu countryhenkinen rock oli just niin minun makuuni, että sitä voisi kuunnella lenkillä antamassa menoon puhtia

Tuo tuotanto on minulta pimitetty kokonaan. Enhän edes ole tiennyt, että tuollaista on tehty, kun ei sitä missään koskaan esitellä. Okei, olin ehkä kovasanainen tuossa. Voi olla, että jossain radion musiikin erikoisohjelmissa tuokin puoli bändistä on ollut esillä, mutta ei ole osunut omalle kohdalleni.
Pitääpä opetella käyttämään Deezeriä monipuolisemmin ja ennakkoluulottomammin, niin ehkä minäkin pääsen ajatasalle. Parempi myöhään ...