Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kamalat tatuoinnit

Aloittaja ROOSTER, helmikuu 18, 2021, 10:38:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Harmittaa monen ihmisen kohdalla kun ovat menneet tärvelemään kauniin nahkansa kamalalla tatuoinnilla. Tarkoitan siis niitä rumia kuvia ja geometrisia häkkyröitä, en kivaa pikku delfiiniä pepussa.

Tietysti kuvioaihetta rankempi juttu on jos naama on värjäilty.

Ehdotankin tatuointeja verolle pantavaksi. Mikäli tatuoi nahkaansa jotakin muuta kuin sosiaali- ja terveysministeriön suosimia kuva-aiheita tai tekstejä, kuten esim. "olen iloinen veronmaksaja" tai veriryhmätunnuksia, niin joutuisi maksamaan pinta-alan ja paikan mukaan.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Minulla on kuva olkapäässä. Olkoon kamala tai ei, mutta itse olen edelleen mieltynyt siihen.

Sain aikanaan eräältä tärkeältä ihmiseltä muistoksi hopeisen Pustan sydämen. Käytän kaulakorua jatkuvasti ja joskus vuosia sitten keksin ottaa siitä valokopion töissä niin, että suurensin niin, että sydän on noin 5 cm:n levyinen ja vein tatskan tekijälle, joka hiukan muotoili tuota riipuksen kiinnityskohtaa ja siitä tuli hieno sydän :)



Vaikka koru joskus joutuisi hukkaan, niin sydän ei :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Xantippa

Itselläni on pieni tatska myös, mutta myönnän, että ihan pikkuisen minua hirvittää jollain...alkukantaisen tätimäisellä tavalla läheisen nuoren isot tatskat, jotka peittävät molemmat käsivarret ja onkohan pohkeessakin jotain.

Periaatteessa, siis ajatuksen tasolla, minulla ei ole mitään sitä vastaan, että joku ilmaisee itseään tatuoinneilla. Ei tietenkään ole, asiahan ei kuulu minulle mitenkään. Mutta kun se nuori on niin nuori ja nätti ;D

T: Xante

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - helmikuu 18, 2021, 15:41:38
Itselläni on pieni tatska myös,

Missä se olikaan...?

(Olen yrittänyt selvittää tätä jo vähintään 15 vuotta.)
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Hippi

^^
Minut nuorimmainen koulutti hyvin, kun teininä toi jotain poikakavereitaan kotiin. Oli lävistyksiä, kettinkejä naamassa ja tatuointeja. Kertaakaan en kauhistellut noita tai jälkikäteen maininnut mitään ulkonäöstä. Ihan kivoja poikiahan ne oli ja jos ne tyttärelleni kelpasi, niin ihan ok minullekin. Aviomiehellään, sillä tukkajumalalla, on useampia tatuointeja, mutta tältä istumalta en edes osaa luetella millaisia. En niitä huomaa, kun ne on "aina olleet".

Kummallakin tyttärelläni on myös joitain kuvia ja tuolla nuorimmaisella on ainakin ollut jotain lävistyksiäkin. Enpä osaa sanoa onko enää vai onko ne jo kasvaneet umpeen.

Jännä juttu, miten tuollaisetkin muuttuu näkymättömäksi, vaikka melkein päivittäin nähdään, niin ei niihin kiinnitä mitään huomiota.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Brutto - helmikuu 18, 2021, 15:44:54
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - helmikuu 18, 2021, 15:41:38
Itselläni on pieni tatska myös,

Missä se olikaan...?

(Olen yrittänyt selvittää tätä jo vähintään 15 vuotta.)

Tätä ja paria muuta asiaa ;D

T: Xante

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - helmikuu 18, 2021, 16:54:36
Lainaus käyttäjältä: Brutto - helmikuu 18, 2021, 15:44:54
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - helmikuu 18, 2021, 15:41:38
Itselläni on pieni tatska myös,

Missä se olikaan...?

(Olen yrittänyt selvittää tätä jo vähintään 15 vuotta.)
Tätä ja paria muuta asiaa ;D

T: Xante

Delfiini pikku pepussa tai pikku delfiini pepussa?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - helmikuu 18, 2021, 17:42:06
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - helmikuu 18, 2021, 16:54:36
Lainaus käyttäjältä: Brutto - helmikuu 18, 2021, 15:44:54
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - helmikuu 18, 2021, 15:41:38
Itselläni on pieni tatska myös,

Missä se olikaan...?

(Olen yrittänyt selvittää tätä jo vähintään 15 vuotta.)
Tätä ja paria muuta asiaa ;D

T: Xante

Delfiini pikku pepussa tai pikku delfiini pepussa?

Olen pahoillani Rooster, mutta tästä asiasta en voi antaa lisätietoja, sillä silloin kokisin pettäväni Bruton pahan kerran ja se nyt on viimeinen asia, jonka tahtoisin tehdä!

T: Xante

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - helmikuu 18, 2021, 18:02:32
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - helmikuu 18, 2021, 17:42:06
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - helmikuu 18, 2021, 16:54:36
Lainaus käyttäjältä: Brutto - helmikuu 18, 2021, 15:44:54
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - helmikuu 18, 2021, 15:41:38
Itselläni on pieni tatska myös,

Missä se olikaan...?

(Olen yrittänyt selvittää tätä jo vähintään 15 vuotta.)
Tätä ja paria muuta asiaa ;D

T: Xante

Delfiini pikku pepussa tai pikku delfiini pepussa?

Olen pahoillani Rooster, mutta tästä asiasta en voi antaa lisätietoja, sillä silloin kokisin pettäväni Bruton pahan kerran ja se nyt on viimeinen asia, jonka tahtoisin tehdä!

T: Xante

Pitihän se arvata, että hra B. on sotkenut tämänkin asian. Rikospaikkatutkinnassa ja arkeologiassakin suurimman vahingon asian selviämiselle tekee yleensä ensiksi paikalle ennättänyt yli-innokas.  ;D
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - helmikuu 18, 2021, 10:38:13
Harmittaa monen ihmisen kohdalla kun ovat menneet tärvelemään kauniin nahkansa kamalalla tatuoinnilla. Tarkoitan siis niitä rumia kuvia ja geometrisia häkkyröitä, en kivaa pikku delfiiniä pepussa.

Tietysti kuvioaihetta rankempi juttu on jos naama on värjäilty.

Ehdotankin tatuointeja verolle pantavaksi. Mikäli tatuoi nahkaansa jotakin muuta kuin sosiaali- ja terveysministeriön suosimia kuva-aiheita tai tekstejä, kuten esim. "olen iloinen veronmaksaja" tai veriryhmätunnuksia, niin joutuisi maksamaan pinta-alan ja paikan mukaan.
Haluat siis yhteiskunnan valvovan sitä, mitä ihmiset tekevät itselleen?
Itse en halua sosialismin kaltaista autoritarismia. Ihmiset päättäkööt itse, olevansa typeriäkin.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 18, 2021, 23:24:56
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - helmikuu 18, 2021, 10:38:13
Harmittaa monen ihmisen kohdalla kun ovat menneet tärvelemään kauniin nahkansa kamalalla tatuoinnilla. Tarkoitan siis niitä rumia kuvia ja geometrisia häkkyröitä, en kivaa pikku delfiiniä pepussa.

Tietysti kuvioaihetta rankempi juttu on jos naama on värjäilty.

Ehdotankin tatuointeja verolle pantavaksi. Mikäli tatuoi nahkaansa jotakin muuta kuin sosiaali- ja terveysministeriön suosimia kuva-aiheita tai tekstejä, kuten esim. "olen iloinen veronmaksaja" tai veriryhmätunnuksia, niin joutuisi maksamaan pinta-alan ja paikan mukaan.
Haluat siis yhteiskunnan valvovan sitä, mitä ihmiset tekevät itselleen?
Itse en halua sosialismin kaltaista autoritarismia. Ihmiset päättäkööt itse, olevansa typeriäkin.

Entä jos ihminen ei halua armeijaan? Onko se sosialismia vai kapitalismia jos ei halua tappaa toisia ihmisiä? Pitääkö sitä pystyä jotenkin vahvasti perustelemaan, miksei halua?

Miksi yhteiskunta valvoo sitä, etten sanoisi - tehokkaasti. Ihmiset päättäköön itse, haluavatko tappajiksi. Miksi ihmiset joutuvat maksamaan veroja, pakosti? Miksei saa olla ja käyttää rahojaan niinkuin itse haluaa? Yhteiskuntamme on pahasti sosialisoitunut, ei saa vittumaista naapuriaankaan tappaa vaikka haluaisi.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

Absoluuttisesti kammottavin tatuointi on värjäyttää silmämunansa. Kaippa se tatuointi on, kun muistaakseni piikitetään sitä väriä silmään, sen valkoiseen osaan siis.

Laika

Siinä muutamia:


https://www.youtube.com/watch?v=pWa9W6pdSDU

Video ei tee oikeutta artisteille siinä mielessä, että he työstivät nuo kuvat aika- ja kilpailupaineen alla. Tosin en käsitä asiakkaita, jotka halusivat koekaniineiksi Ink Masteriin.

Katsoin aikoinaan sarjaa yhden tuotantokauden, ja se oli yksi paremmasta päästä realityjä.
'Custom will reconcile people to any atrocity, and fashion will drive them to acquire any custom.'

-George Bernard Shaw

Toope

No, itse vaan en ole juuri nähnyt tatuointia, joka tekisi kantajastaan paremman näköisen.