Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kamalat tatuoinnit

Aloittaja ROOSTER, helmikuu 18, 2021, 10:38:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aave

122 Tuntia tikkausta, uusi-seelantilaisen tatuoija Makkala Rosen työnäyte.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Toope

Lainaus käyttäjältä: Aave - marraskuu 06, 2021, 20:05:04
122 Tuntia tikkausta, uusi-seelantilaisen tatuoija Makkala Rosen työnäyte.
Hienoa työtä toki, mutta tuo kantaa sitä loppuelämänsä. ???

ROOSTER

Erittäin vapautunutta käytöstä.

Lainaus käyttäjältä: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nainen-hankki-mysteeritatuoinnin-festareilla-nain-hirvea-siita-tuli-aika-hauska-tarina/8570414#gs.itb2sqPaikallisilla festareilla oli erikoinen tatuointikoju, joka tarjosi mysteeritatuointeja nimettömältä tatuoijalta ilmaiseksi. Sen sijaan, että Tahlialla olisivat hälytyskellot alkaneet soida, päätti hän hankkia itselleen uuden tatuoinnin.

Siinä on tytöllä hälytyskello ollut äänettömällä.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Aave - marraskuu 06, 2021, 20:05:04
122 Tuntia tikkausta, uusi-seelantilaisen tatuoija Makkala Rosen työnäyte.

Tuota joutuu varmaan lisävarjäilemään matkan varrella. Eri värit taitavat myös haalentua eri tahtiin.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Eihän se tipu ja pääkallo sinällään mikä paha tatuointi olisi ollut, mutta oli aika huonosti tehty. Hyvin tehtynä se olisi ihan hauska ja voisin minäkin sellaisen ottaa, jos ilmaiseksi saisin.

Siitä työnäytteestä voi sanoa kyllä, että olipa herkullinen perse :P
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Tatuointi, edelleen se typerimpiä ideoita, mitä voit tehdä. Elä sen kanssa sitten...

Hippi

Ei mitään ongelmaa elää tatuoinnin kanssa :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Aave

Lionel Messi, vuosisatamme jalkapallosuuruus.

Näyttää nuorelta mutta turvonneelta Kari Väänäseltä, joka pitelee jättimäistä rullakebabia! :)
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Hippi - marraskuu 15, 2022, 21:38:16
Ei mitään ongelmaa elää tatuoinnin kanssa :)

Kiinnostus heräsi....

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Kopek - joulukuu 24, 2022, 10:18:16
Lainaus käyttäjältä: Hippi - marraskuu 15, 2022, 21:38:16
Ei mitään ongelmaa elää tatuoinnin kanssa :)

Kiinnostus heräsi....

Missähän mielessä heräsi? Olen jo tatskani kuvannut sanallisesti, mutta tuossa on kuva siitä korusta.



Vai oliko herännyt kiinnostus jotain muuta?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 24, 2022, 12:04:28
Missähän mielessä heräsi? Olen jo tatskani kuvannut sanallisesti, mutta tuossa on kuva siitä korusta.

Vai oliko herännyt kiinnostus jotain muuta?

Kiinnostus ei ollut mitään sellaista, mikä ei selviäisi aiemmasta keskustelusta, johon Hippi antoi linkin.

En muista kaikkea, mitä tällä foorumilla itse kukin on kertonut, enkä varmaan kaikkia kirjoituksia ole tullut edes lukeneeksi.

Jostakin syystä en ole kiinnostunut yksittäisistä ihmisistä ja heidän asioistaan. Niinpä pieninä ja suurempina paloina tarjotut elämänkerrat eivät tartu mieleeni, vaikka sellaisia näkisinkin. On asuntoja ja paikkakuntia ja isiä ja äitejä ja veljiä ja siskoja ja koulukavereita ja tyttö/poikakavereita ja puolisoja ja "exiä" ja heidän uusia puolisojaan ja työpaikkoja ja työkavereita ja ulkomaankomennuksia ja ja ja ja...  Tuo on yhtä sekamelskaa, jollainen ei jäsenny mielessäni. Ja kun elämästään ovat kertoneet kymmenet eri ihmiset, en millään muista, mitä itse kukin on kertonut eli mitkä asiat liittyvät itse kunkin elämään. Tietysti jotain hyvällä tuurilla muistan, mutta kokonaiskuva jää hataraksi.

Olen huono matematiikassa, joten minusta ei olisi voinut tulla insinööriä tai arkkitehtiä tai muutakaan teknisten asioiden parissa työskentelevää. Luulen kuitenkin olevani enemmän insinööriluonne kuin humanisti. Koneet ja laitteet kiinnostavat, vaikka en niistä paljoa ymmärräkään.

Mitä tule kokonaiskuvaan ihmisistä, niin täytyy myöntää, että olen edelleen hieman häkellyksissäni siitä, kun vuosien aikana mieleeni piirtynyt kuva pienestä hennosta Hipistä särkyi, ja tilalle tuli vielä hahmottumaton kuva suurempikokoisesta Hipistä. Tuntuu kuin Suzi Quatro olisi repäissyt nahkatakkinsa kuin korento ahtaaksi käyneen kuorensa, ja esille olisi kömpinyt Kristen Johnston.

Hipin kertomista paloista, sikäli kuin niitä vajavaisesti muistan ja mielivaltaisesti yhdistelen, piirtyy muutama erilainen kuva.

Ensimmäisessä kuvassa on tatuoitu nahkatakkinen moottoripyörämimmi rööki suussa, jolla menee lujaa seurapiireissä.

Toinen kuva esittää kissojen kanssa asuvaa naista, joka menneitä aikoja haikeana muistellen katselee ikkunasta lihaksikkaita asfalttimiehiä Suzi Quatron 1970-luvun kappaleen soidessa radiossa.

Kolmannessa kuvassa on tarmokas sosiaalinen hyväntekijä, joka auraa pihat ja lakaisee nurmet ja pitää seuraa naapurin lapsille ja tekee paljon muutakin.

Muitakin kuvia voi tietysti rakennella, mutta tuossa nyt muutama mieleen tuleva. Noihin kuviin ei ole käytetty kaikkia Hipin tarjoamia aineksia.


Hippi

^
Milloinkas sitten ja miksi?

Et ilmeisesti ole lukenut millainen tatuointi minulla ja mitä se minulle merkitsee. Tatska on ollut reilun 20 vuotta jo.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 27, 2022, 19:54:03
^
Milloinkas sitten ja miksi?

Et ilmeisesti ole lukenut millainen tatuointi minulla ja mitä se minulle merkitsee. Tatska on ollut reilun 20 vuotta jo.
Tatuointi vaan mielestäni on typerä.

Hippi

^
Olet monesti sanonut tuon jo, mutta voitko vastata kysymykseeni, kun pyysin sinua avaamaan väitettäsi.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️