Ymmärrän valinnan kyllä aika hyvin. Nuo happy-happy-dingeliding -biisit ovat kyllä niin perseestä välillä.
Jos on itse vähän allapäin, kiukkuinen tai jotain sinnepäin ja radiosta alkaa tulla tuollainen biisi, niin se ei suinkaan piristä ja tee iloisemmaksi vaan juuri päinvastoin, tuntuu kuin radiokin olisi alkanut vittuilla. Sen sijaan melkein millä tahansa muulla musiikilla (paitsi kokeileva nykymusiikki genrestä rippumatta) on positiivinen vaikutus mielialaan. Jopa norjalaisten kirkonpolttajien örinällä 
Ehkä tuo vaikutus on yksilöllistä?
Kyseisillä kappaleilla ei ole minulle mitään merkitystä suhteessa siihen, millä tuulella itse olen. Maailmassa on runsaasti iloista ja piristävää musiikkia, joka on myös laadukasta ja tanssittavaa.
Samaan tapaan tähän ketjuun voisi viskata vinon pinon joululauluja - vaikka totta kai on myös hyviä joululauluja.
Mutta lopulta ihmiskunnalla ei ole juurikaan toivoa. Näkemykseni perustuu siihen tosiseikkaan, että ihmisten enemmistö saadaan tanssimaan niin tiputanssia, lambadaa, macarenaa, ketchup songia ja niin edelleen, ja tämän kaiken ne tekevät idioottimainen virne naamallaan.
Ehei, tämän vuoksi jutska ei voi päättyä hyvin. Kun ihmiset kerran saadaan helposti tanssimaan näitä ääliömäisiä renkutuksia, niin kyllä heidät saa tekemään ihan mitä muutakin tahansa...