Varmaan näin pienessäkään porukassa ei kuunaan tulla pääsemään yksimielisyyteen absoluuttisesta inhokista. Niin paljon menee jo ristiin näinkin lyhyellä ajalla.
Matti&Teppo ei mielestäni kuulu tähän ketjuun lainkaan. Joskus nuorena en heistä pitänyt, mutta en inhonnutkaan. Mutta nyt juttu on ihan toinen, kun itsellä on musiikkimaku antanut tilaa myös muunlaiselle kuin lempparimusiikile. Itse asiassa veljekset ovat nyt aivan superhyviä etenkin livenä, mitä olen heitä telkkarista nähnyt. Olikohan se joku taiteilijavuosijuhlakonsertti, 50v?, kun taannoin tuli. Iästään huolimatta rautaa

Sitten tuo Amoren linkittämä Puuvillasilmä-Joe on aivan hulvattoman hauska, joka iski heti ensikuulemalta huumorihermoon, mikä on todella poikkeuksellista. Radnexillä oli joku toinenkin hauska jollotus

Mutta aiheeseen takaisin ja uutta inhokkia peliin. Jokohan tässä olisi ainesta yhteiseksi inhokiksi:
Arttu Wiskari - KahvimaitoTuota soitettiin YLE:llä tehosoitossa aikana, jolloin kuuntelin nappikuulokkeilla radiota ulkoillessa. Kyllä lähti napit korivista nopeasti, kun tuo biisi alkoi. Samaan pakettiin olen valmis käärimään koko Wiskarin tuotannon. Useampaa biisiä on radiossa soitettu, mutta yksikään ei ole herättänyt myönteisiä tunteita.