Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Vastenmielisin musiikkikappale kautta aikain?

Aloittaja Brutto, tammikuu 18, 2019, 17:48:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

mikainen

Lainaus käyttäjältä: Lenny - helmikuu 15, 2019, 18:26:38
Erittäin vastenmielistä musiikkia on kaikki lattariaikuispoppi. Joka ikinen kerta kun Eros Ramazzotti laulaa, kuolee yksi enkeli. Tänään kun ajelin autolla, tuli Eros Ramazzottin jälkeen vielä Coolion Ganstas Paradise. Täyspotti!

Taitaa olla ainoa rap-biisi mun useamman tuhannen biisin soittolistalla. Siinähän on melodiaakin! 🙂

Hippi

Zen Cafe on musiikillisesti selvästi sukua Herra Ylpölle enkä ole ikinä niitä oppinut erottamaan toisistaan. Äsken soi radiossa Zen Cafe ja nyt vasta huomaisin, että sen tekemät inhokkibiisit eivät olekaan Herra Ylpön biisejä.

Zen Café - Eipä Tiennyt Tyttö

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Hippi - helmikuu 20, 2019, 07:47:15
Zen Cafe on musiikillisesti selvästi sukua Herra Ylpölle enkä ole ikinä niitä oppinut erottamaan toisistaan. Äsken soi radiossa Zen Cafe ja nyt vasta huomaisin, että sen tekemät inhokkibiisit eivät olekaan Herra Ylpön biisejä.

Zen Café - Eipä Tiennyt Tyttö

Eihän Zen Cafélla ole biisejä, vaan vain yksi yhä uudestaan toistuva biisi.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: safiiri - helmikuu 20, 2019, 08:34:16
Lainaus käyttäjältä: Hippi - helmikuu 20, 2019, 07:47:15
Zen Cafe on musiikillisesti selvästi sukua Herra Ylpölle enkä ole ikinä niitä oppinut erottamaan toisistaan. Äsken soi radiossa Zen Cafe ja nyt vasta huomaisin, että sen tekemät inhokkibiisit eivät olekaan Herra Ylpön biisejä.

Zen Café - Eipä Tiennyt Tyttö

Eihän Zen Cafélla ole biisejä, vaan vain yksi yhä uudestaan toistuva biisi.

Vaihtuuhan ne hokemat niissä  ::)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Hippi - helmikuu 20, 2019, 08:49:38
Lainaus käyttäjältä: safiiri - helmikuu 20, 2019, 08:34:16
Lainaus käyttäjältä: Hippi - helmikuu 20, 2019, 07:47:15
Zen Cafe on musiikillisesti selvästi sukua Herra Ylpölle enkä ole ikinä niitä oppinut erottamaan toisistaan. Äsken soi radiossa Zen Cafe ja nyt vasta huomaisin, että sen tekemät inhokkibiisit eivät olekaan Herra Ylpön biisejä.

Zen Café - Eipä Tiennyt Tyttö

Eihän Zen Cafélla ole biisejä, vaan vain yksi yhä uudestaan toistuva biisi.

Vaihtuuhan ne hokemat niissä  ::)

Sanat vaihtuu, viesti ei.

Norma Bates

#50
Joskus biisistä tekee ärsyttävän se ettei ymmärrä hittojakaan siitä missä siinä on kyse. Saatan osata kääntää jonkun englanninkielisen kappaleen, mutta en siltikään saa kiinni mitä siinä lauletaan. Mutta perin merkilliseksi menee se jos ei ymmärrä edes suomea.

On joku biisi jossa lauletaan että "kymmenen pistettä neitsyydestä tahtoi se jätkä". Mitä ihmettä se nyt tarkoittaa? Pitääkö sille tyypille antaa pisteet siitä että se jätti neitsyyden korkkaamatta? Vaiko olla kiitollinen että jätkä itse oli neitsyt. En ymmärrä. Enkä pidä kyllä siitä biisistäkään.

***

J. Karjalaisella on joitakin varsin ärsyttäviä biisejä. Kuten esim. Ankkurinaatti (näin minä sen aina kuulen). Ja en oikein jaksa sitä Väinöäkään, vaikka J. on tuotantonsa loppupäässä jo oppinut sentään laulamaankin. Tee itämaiseen tapaan vai mikä helvetti se oli tuo mieleeni aina hölynpölyhenkistelyn ja tympii sen takia. Yksi biisi on sentään ihan ok. Siinä mennään.

kertsi

#51
^
Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä (sanat)

Itse luen tuon laulun sanat niin, että tytön sydän särkyy, kun hän rakastuu renttuun, joka pitää tyttöä pelkkänä panopuuna ja vie tytön neitsyyden, eikä ollenkaan vastaa tytön tunteisiin, ja antaa paljon vähemmän kuin tyttö. Jätkän oman laskuopin mukaan hän saa pisteitä kun "kaataa" naisia, ja vielä enemmän pisteitä saa, jos vie neitsyyden joltakulta. Aivan riippumatta siitä, tuleeko jätkä tuolloin talloneeksi toisen sydäntä samalla, tehneeksi pahaa toiselle ihmiselle, hyväksikäyttäneeksi toista ihmistä.


Mamba Mitä yhdestä särkyneestä sydämestäHQ (biisi Mamban esittämänä)

Ei mikään huono laulu minun mielestäni.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: kertsi - helmikuu 20, 2019, 10:46:11
^
Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä (sanat)

Itse luen tuon laulun sanat niin, että tytön sydän särkyy, kun hän rakastuu renttuun, joka pitää tyttöä pelkkänä panopuuna ja vie tytön neitsyyden, eikä ollenkaan vastaa tytön tunteisiin, ja antaa paljon vähemmän kuin tyttö. Jätkän oman laskuopin mukaan hän saa pisteitä kun "kaataa" naisia, ja vielä enemmän pisteitä saa, jos vie neitsyyden joltakulta. Aivan riippumatta siitä, tuleeko jätkä tuolloin talloneeksi toisen sydäntä samalla, tehneeksi pahaa toiselle ihmiselle, hyväksikäyttäneeksi toista ihmistä.


Mamba Mitä yhdestä särkyneestä sydämestäHQ (biisi Mamban esittämänä)

Ei mikään huono laulu minun mielestäni.

No niin. Nyt tuo kuulostaa ihan itsestäänselvältä. Huomaan ettei se avautunut minulle sen takia että omassa itsessäni en millään tavalla resonoi sellaiselle käsitykselle että neitsyyden voi "viedä" (jos kyse ei ole raiskauksesta, vaan tavan seksistä), enkä sille että se olisi joku sulka hatussa että on onnistunut olemaan neitsyen kanssa. Minulle neitsyys on melko yhdentekevä juttu, taikka haitta josta pitää päästä eroon.

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Hippi - helmikuu 15, 2019, 18:43:36
Lainaus käyttäjältä: Lenny - helmikuu 15, 2019, 18:26:38
Erittäin vastenmielistä musiikkia on kaikki lattariaikuispoppi. Joka ikinen kerta kun Eros Ramazzotti laulaa, kuolee yksi enkeli. Tänään kun ajelin autolla, tuli Eros Ramazzottin jälkeen vielä Coolion Ganstas Paradise. Täyspotti!

Ehkä tuo lattaripoppi ei olekaan tarkoitettu miehisen miehen kuunneltavaksi.

Kyllähän lattaripoppi on juuri meidän machojen makuun. Sen vuoksi Lenny sitä vihaakin. Eros on ihan huippu, mutta myös Juanes rulettaa:


Juanes - La Camisa Negra


Ja voiko parempaa bilemusiikkia ollakaan kuin Luis Fonsi ja Demi Lovaton
Syytä minua
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Brutto - helmikuu 20, 2019, 11:57:24
Lainaus käyttäjältä: Hippi - helmikuu 15, 2019, 18:43:36
Lainaus käyttäjältä: Lenny - helmikuu 15, 2019, 18:26:38
Erittäin vastenmielistä musiikkia on kaikki lattariaikuispoppi. Joka ikinen kerta kun Eros Ramazzotti laulaa, kuolee yksi enkeli. Tänään kun ajelin autolla, tuli Eros Ramazzottin jälkeen vielä Coolion Ganstas Paradise. Täyspotti!

Ehkä tuo lattaripoppi ei olekaan tarkoitettu miehisen miehen kuunneltavaksi.

Kyllähän lattaripoppi on juuri meidän machojen makuun. Sen vuoksi Lenny sitä vihaakin. Eros on ihan huippu, mutta myös Juanes rulettaa:


Juanes - La Camisa Negra


Ja voiko parempaa bilemusiikkia ollakaan kuin Luis Fonsi ja Demi Lovaton
Syytä minua

Eikö juuri machous ole lattarien heiniä? Taitaa koko sanakin olla espanjasta peräisin...

Lenny

Lainaus käyttäjältä: Brutto - helmikuu 20, 2019, 11:57:24
Kyllähän lattaripoppi on juuri meidän machojen makuun. Sen vuoksi Lenny sitä vihaakin. Eros on ihan huippu, mutta myös Juanes rulettaa:

Höpöjä. Lattarimaista ei ole tullut Palestrinan jälkeen mitään järkevää kuunneltavaa.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

kertsi

#56
Lainaus käyttäjältä: Lenny - helmikuu 20, 2019, 13:08:52
Lainaus käyttäjältä: Brutto - helmikuu 20, 2019, 11:57:24
Kyllähän lattaripoppi on juuri meidän machojen makuun. Sen vuoksi Lenny sitä vihaakin. Eros on ihan huippu, mutta myös Juanes rulettaa:

Höpöjä. Lattarimaista ei ole tullut Palestrinan jälkeen mitään järkevää kuunneltavaa.
Itse koen lattarimusan timanttisena tanssimusiikkina, enkä niinkään kuuntelumusiikkina. Bileissäkin sitä voisi soittaa, ja siivotessa. Lattarimusaakin on erilaista, popista kansanmusiikkiin ja seuratansseihin. Elämäni jotkut kivoimmista bilefiiliksistä olen saanut nimenomaan lattareiden tahdissa, ja tanssinut tuntikaupalla putkeen. Toinen kerta chileläisen kansanmusiikin tahdissa (queca, vai mikä sen tyylin nimi nyt olikaan?), ja toisen kerran erään toisen livebändin keikalla. Molemmilla kerroilla oli kyllä mukava porukka ystäviä seurana, joten ilo johtui myös siitä. Olisi kiva myös osata kunnolla tanssia salsaa, sambaa, rumbaa ja tulista argentiinalaista tangoa.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Brutto - helmikuu 20, 2019, 11:57:24
Kyllähän lattaripoppi on juuri meidän machojen makuun. Sen vuoksi Lenny sitä vihaakin. Eros on ihan huippu, mutta myös Juanes rulettaa:
Machot on laiskoja ja ne antaa musiikin lämmittää naisen valmiiksi :P

Kävin juuri vähän pidemmällä kaupassa ja Juanes ei kyllä tällä kertaa saanut peppua pyörimään kävellessä. Sen verran jäätävä tuuli oli. Lattari on yleensä just hyvää kävelymusiikkia, kun se väkisinkin pistää liikettä koko kroppaan ja liikkuminen on irtonaista.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Renttu

Shakiralla on korvaani rasittava ääni. Se on honotuksen, nasaalin ja kovaäänisen voihkeen sekoitusta ja taajuus vaihtuu heti, jos sitä tulee radiosta. Kappaleensa ovat kuulemma paljon parempia alkuperäisinä ja äidinkielellään laulamina mutta minä tiedän, että en ole missannut yhtään mitään.

Hippi


Tämä tuntuu kuin tikkuja työnnettäisiin varpaankynsien alle. Varmaan muuten olisi ihan ok freesattu versio vanhasta biisistä, mutta tuo teinipissisässä iskee kyllä niin ärsytyshermoon.

Antti Tuisku - Sata Salamaa
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️