Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Outoja harrastuksia

Aloittaja Amore, huhtikuu 19, 2021, 18:29:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amore

Jos on maratonjuoksu, triathlon, ultrajuoksu ja muut hevimmät harrastukset jo tullut loppuun harrastettua, niin tässäpä seuraava trendi nopeasti kyllästyville. Tämä ei nyt ihan varsinaisesti ole liikuntaa, vaikka liikkuakin lajissa voi, mutta kun en oikein tiennyt, mihin osastoon tämän...eeeh wellness-variantin(?) sijoittaisin.

Siis, suspensio eli roikkuminen.

Aiheesta voi lukea Voima-lehdestä
https://www.lehtiluukku.fi/lue/voima/3-2021/276348.html

All you need is Love

Norma Bates

#1
Kaunista kipua... kenen mielestä. Olisivat laittaneet siihen jonkun hevisti obeesin karvaisen, kaljun miehen roikkumaan. On se kumma että nainen + kauneus yhdistetään myös tiedostavassa Voima-lehdessä. Vai ne ongenkoukutko tässä nyt sitä kauneutta edustavat.

urogallus

On vain ajan kysymys, koska seivästyksestä tulee muotia.

Itse olin kuvitellut sm- ja lävärijuttujen olevan jo menneen talven lumia. Aina oppii uutta.

Amore

Lainaus käyttäjältä: urogallus - huhtikuu 19, 2021, 19:31:58
On vain ajan kysymys, koska seivästyksestä tulee muotia.

Itse olin kuvitellut sm- ja lävärijuttujen olevan jo menneen talven lumia. Aina oppii uutta.

Artikkelin mukaan roikkuminen ei liity seksiin eikä kinky-kulttuuriin.
All you need is Love

kertsi

#4
^ Amerikan alkuasukkailla koukuista roikottaminen on ollut jonkinlainen initiaatioriitti. Ehkä se sieltä on levinnyt?

Mies hevosena -niminen elokuva kuvasi sellaista. Ei ole treenausta, kuntoilua, eikä hyvän mielen liikuntaa kyllä.Kuuluisi pikemminkin kategoriaan Uskontoperäiset idioottimaisuudet.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Mies_hevosena
https://en.wikipedia.org/wiki/A_Man_Called_Horse_(film)
Sun Dance (Britannica)

Jossain Indoneisassa, Filippiineillä, Intiassa tjst. käyttävät kristityt vai olikos se hindut samantapaista menetelmää, eräänlaisena itseruoskintana, osoittamaan, että ovat niin uskovaisia, niin uskovaisia. Vetävät autoja tms. jotain painavaa perässään. En tiedä, millä hakusanoilla senkin hullutuksen löytäisi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Suspension_(body_modification)

korjattu typo.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Amore

^Kaikenlaista on harrastettu vinkuintiaanien keskuudessa, mutta artikkelissa roikkumista käsitellään harratuksena, ei hengellisenä aatteena.
All you need is Love

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Amore - huhtikuu 19, 2021, 19:36:03
Lainaus käyttäjältä: urogallus - huhtikuu 19, 2021, 19:31:58
On vain ajan kysymys, koska seivästyksestä tulee muotia.

Itse olin kuvitellut sm- ja lävärijuttujen olevan jo menneen talven lumia. Aina oppii uutta.

Artikkelin mukaan roikkuminen ei liity seksiin eikä kinky-kulttuuriin.

Mulla on ollut käsitys, että sm-jututkaan eivät liity seksiin niin paljon kuin luullaan. Kyse on enemmän sosiaalisista rooleista, ja nautinnon hakeminen ei ole välttämättä se tärkein juttu.

Mutta en tiedä, luulen vain.

urogallus

Lainaus käyttäjältä: kertsi - huhtikuu 19, 2021, 19:39:17
^ Amerikan alkuasukkailla koukuista roikottaminen on ollut jonkinlainen initaatioriitti.

Ei kai varsinaisesti initiaatioriitti, vaan uhritoimitus jota tehtiin muutenkin kuin siirtymäriittien yhteydessä. Aurinkotanssilla oli monia muotoja, mutta useimpiin taisi kuulua kipu ja oman lihan uhraaminen. Yleisin oli kai tanssiminen lävistettynä ja paaluun sidottuna, mutta riippumista oli ainakin mandaneilla.

Norma Bates

Itse olen siinä käsityksessä että rääkillä pyritään muuttuneeseen tietoisuudentilaan. Taannoin juuri luin teoriasta että luolamaalauksia olisi tehty mahdollisimman syviin onkaloihin koska hapenpuute on saanut aikaan transsitilan. Ja silloin sitä on luova.

Kipuhan voi aiheuttaa vaikka OBE-kokemuksen, uskoi kehosta irtautumiseen tai ei. Oikeastaan nuo harrastelijat ärsyttävät nyt kun aloin oikein miettimään että sikäli kuin kyseessä on hengelliseen kokemukseen pyrkiminen, huvikseen roikuskelijat syyllistyvät kulttuuriseen omimiseen. Ja jos omii henkisiä riittejä ilman henkisyyttä, sitähän voisi pitää jopa pilkkana.

MUTTA muistelisin jotain dokumenttia valkonaamaroikuskelijasta joskus telkasta nähneeni, ja hänelle se oli intohimo. Joka minun silmissäni on sallimuksen airut. Tai miten sen nyt sanoisi. Mutta kun sydämestään tekee, saa tehdä IF YE HARM NONE.

Amore

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 19, 2021, 22:09:44
Oikeastaan nuo harrastelijat ärsyttävät nyt kun aloin oikein miettimään että sikäli kuin kyseessä on hengelliseen kokemukseen pyrkiminen, huvikseen roikuskelijat syyllistyvät kulttuuriseen omimiseen. Ja jos omii henkisiä riittejä ilman henkisyyttä, sitähän voisi pitää jopa pilkkana.

Koko länsimaista jooga-harrastamista voi samalla myös pitää vääräoppisena harrasteluna.
All you need is Love

Lognessa

Itselleni sopii nykyisin kuntoilulaji, jossa maisema, ilmapiiri ja rytmi vaihtuu. Melko vähäistä. Terveyden kannalta olisi suotavampaa kuritta itseään enemmän.

Amore

Koukuissa roikkumisen väliajalla voi harrastaa turreilua, josta on olemassa kinky-suuntaus ja "kiltimpi" pehmoilu. En tiedä liittyykö turreiluun roolipelejä kuten larppailussa.

En kyllä pysty pitämään turreilun harrastamista aikuisten touhuna, kinkyä tai ei. Nuorten parikymppisten kohdalla vielä menettelee, mutta yli 25-vuotiailla pidän sitä jo kehityshäiriönä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007904032.html
All you need is Love

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Amore - huhtikuu 20, 2021, 15:53:14

En kyllä pysty pitämään turreilun harrastamista aikuisten touhuna, kinkyä tai ei. Nuorten parikymppisten kohdalla vielä menettelee, mutta yli 25-vuotiailla pidän sitä jo kehityshäiriönä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007904032.html

No Turussahan taisi lohikäärme ampua jäniksen haulikolla vai oliko se nyt toisin päin?

Itseäni yllätti se, että turreiluun kuuluu kinkyily aika isonakin osana. Homojen osuus on ilmeisesti merkittävän suuri. Itse olin kuvitellut porukan olevan lähinnä lapsenmielisiä heteroita tai aseksuaaleja, ja koko touhun olevan seksivapaata nörtteilyä.

Tosin ennenkin osattiin:

LainaaKorpelalaiset halusivat olla myös lapsen kaltaisia, tähänhän heitä kehotti jo Raamattukin. Päästäkseen takaisin lapsen kaltaisiksi he leikkivät kylillä hevosta. Pareittain liikkuessaan toinen oli vuorotellen hevonen ja toinen ajomies

Kinkyä oli myös liikkeellä:

LainaaSukupuolisuus sai omituisia ja myös viranomaistahoja kiinnostavia muotoja. Lahkon jäsenet käskettiin rituaalisesti kampaamaan toistensa häpykarvoja sekä pesemään toistensa peräaukkoja.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Korpelalaisuus

Aave

Lainaus käyttäjältä: Amore - huhtikuu 20, 2021, 15:53:14
Koukuissa roikkumisen väliajalla voi harrastaa turreilua, josta on olemassa kinky-suuntaus ja "kiltimpi" pehmoilu. En tiedä liittyykö turreiluun roolipelejä kuten larppailussa.

En kyllä pysty pitämään turreilun harrastamista aikuisten touhuna, kinkyä tai ei. Nuorten parikymppisten kohdalla vielä menettelee, mutta yli 25-vuotiailla pidän sitä jo kehityshäiriönä.
Arvaahan vain, keille se myös on soppeli harrastus?

Pedofiilit, tietenkin.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Lognessa

#14
No huhhuh, mihin ketjuun olen siirtynyt. Minussa ei ole piiruakaan jäljellä mitään omituisuuksia. Minussa ei ole jäljellä paljoa muutakaan, näkeehän sen jo kirjoituksien intensiteetistäkin.

Tässä vaiheessa elämää luonnollisesti kiinnostuu mysteerien ratkomisesta, on niin paljon elämänkokemusta, että näkee jotenkin läpi, jos vaan vähän seuraa