Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Tällaisia ovat pahikset

Aloittaja Amore, tammikuu 20, 2019, 17:21:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Vaaraton Norsu - tammikuu 29, 2020, 19:38:19
Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 28, 2020, 21:21:12
Minä monikulttuuri-ideologian mainitsin huonona/haitallisena esimerkkinä. Miksi pitää ajaa ajatuksia, joiden havaitsemme olevan haitallisia yhteisöllemme?

Ennakkoluuloisia puheenvuoroja kritisoimaan asettuminen ei ole monikulttuuri-ideologian levittämistä. Monissa tilanteissa, kun heikosti perusteltuja ennakkoluuloisia mielipiteitä esitetään, se on ihan vaan rehellisyyden ja reiluuden ja reilun keskustelun puolustamista jne.
Kaikkia näkemyksiä saa vapaasti arvostella. Enkös itse ole tuota esittänyt? Political correctness, my ass. 8)

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 30, 2020, 01:15:12
Lainaus käyttäjältä: Vaaraton Norsu - tammikuu 29, 2020, 19:38:19
Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 28, 2020, 21:21:12
Minä monikulttuuri-ideologian mainitsin huonona/haitallisena esimerkkinä. Miksi pitää ajaa ajatuksia, joiden havaitsemme olevan haitallisia yhteisöllemme?

Ennakkoluuloisia puheenvuoroja kritisoimaan asettuminen ei ole monikulttuuri-ideologian levittämistä. Monissa tilanteissa, kun heikosti perusteltuja ennakkoluuloisia mielipiteitä esitetään, se on ihan vaan rehellisyyden ja reiluuden ja reilun keskustelun puolustamista jne.

Kaikkia näkemyksiä saa vapaasti arvostella. Enkös itse ole tuota esittänyt? Political correctness, my ass. 8)

Miksi sinä ajat ajatuksia, jotka ovat haitallisia yhteisöllemme?

Vaaraton Norsu

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 30, 2020, 01:15:12
Lainaus käyttäjältä: Vaaraton Norsu - tammikuu 29, 2020, 19:38:19
Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 28, 2020, 21:21:12
Minä monikulttuuri-ideologian mainitsin huonona/haitallisena esimerkkinä. Miksi pitää ajaa ajatuksia, joiden havaitsemme olevan haitallisia yhteisöllemme?

Ennakkoluuloisia puheenvuoroja kritisoimaan asettuminen ei ole monikulttuuri-ideologian levittämistä. Monissa tilanteissa, kun heikosti perusteltuja ennakkoluuloisia mielipiteitä esitetään, se on ihan vaan rehellisyyden ja reiluuden ja reilun keskustelun puolustamista jne.
Kaikkia näkemyksiä saa vapaasti arvostella. Enkös itse ole tuota esittänyt? Political correctness, my ass. 8)

Myönnätkö tässä nyt olleesi väärässä (kun kerran ilmeisesti lakkaat puolustamsta vihjailuasi, että levitin monikulttuuri-ideologiaa)? Vai toteatko vain aina olleesi oikeassa?

Aave

#168
En normisti seuraa mitään julkkisjuoruja tarkemmin, mutta MeToo -kampanjasta seurannut HeToo sai nyt vahvan nimen, nimittäin Johnny Depp.

Juttuhan meni niin, että Deppin ex-, Amber Heard väitti Deppin pahoinpidelleen ja alistaneen häntä ja kaikkea muutakin kamalaa, ja sitten oltiin mukana itkemässä traumoja MeToo-kampanjassa.

Amber Heard onnistui lähes tuhoamaan Deppin koko uran. Johnny sai kenkää Disneyltä, ja hyvät roolit ovat loistaneet poissaolollaan. Pirates of Caribbean aloitetaan uudelleen ilman Deppiä, ja niin edelleen.

Vaan kuinkas asia todellisuudessa olikaan?

Tässä tallenne, jolla Amber Heard itse myöntää asian olleen juuri päin vastoin: hän pahoinpiteli, manipuloi, mustamaalasi ja alisti Deppiä. Itse olen epäillyt juttua alusta asti, mutta Amberin kusi- ja sekopäisyyden mitta ja määrä oli silti hieman yllättävää. Täysi narsisti!

Tuo klippi on heidän parisuhdeterapiastaan ja hilpeintä hommassa on se, että tallenne on Amberin oma nauhoite, ei Deppin. Koko tallenteen (Yli tunti; en ole itse jaksanut kuunnella sitä) voi kuunnella tästä. Kyseessä ei ole mikään vuoto, vaan tallenne on tehty julkiseksi oikeuden määräyksellä.

Amber Heard syyttää heti ensimmäisen parin minuutin kohdalla Deppiä siitä, että Depp nyt vain saa Amberin niin väkivaltaiseksi, että hän ei pysty mitenkään lopettamaan pahoinpitelyä. Koko roskaa kuvaa parhaiten ns. narsistin rukous:

"Ei se niin tapahtunut
Ja jos niin tapahtuikin, niin ei se nyt silti niin paha ollut
Ja jos olikin, niin ei se nyt silti ole mikään iso juttu
Ja jos olikin, niin ei se minun vikani ollut
Ja jos oli, niin en minä sitä tarkoittanut
Ja jos tarkoitinkin...
Niin sinä ansaitsit sen".

Tässä fani huomaa, että Deppin sormi on vääntynyt. Depp pysyy roolissa ja jatkaa sille uskollisena; todellisuudessa Amber oli vääntänyt tällä kertaa hänen sormensa sijoiltaan.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Vaaraton Norsu

^ Täältä tukea kannallesi, että MeToo on antanut äänen myös opportunisteille:

Lainaus käyttäjältä: https://www.theguardian.com/commentisfree/2019/jul/24/al-franken-resignation-metooBut there were also opportunists "telling their truths". There was failed distinction-making and political expediency, and the impossibility of sorting motives from facts. That's what's starting to get unraveled now, in deep reporting like Mayer's, as well as in the courts. Campus findings based on "victim-centric" approaches to sexual misconduct are increasingly being overturned by judges, and employers who were over-hasty with the axe are being forced into settlements.

The fallout isn't going to be pretty, especially as the accused, when permitted, air their side of the story. It's certainly not going to be unifying. And I suspect there's plenty more fallout to come.

MeToon kritiikkikin voisi olla oma aiheensa sen sijaan että puhuttaisiin ketjussa "Tällaisia ovat pahikset".

Toope

Lainaus käyttäjältä: Vaaraton Norsu - tammikuu 30, 2020, 12:35:20
Myönnätkö tässä nyt olleesi väärässä (kun kerran ilmeisesti lakkaat puolustamsta vihjailuasi, että levitin monikulttuuri-ideologiaa)? Vai toteatko vain aina olleesi oikeassa?
Käsitin, että kannatat haitallista monikulttuurinäkemystä, joka tekee Ranskan ja Ruotsin lähiöistä tuollaisia jihadismipesäkkeitä?

Aave

Lainaus käyttäjältä: Vaaraton Norsu - helmikuu 07, 2020, 07:14:32
MeToon kritiikkikin voisi olla oma aiheensa sen sijaan että puhuttaisiin ketjussa "Tällaisia ovat pahikset".
Voisipa hyvinkin olla, mutta tämä on silti relevantein ketju, jossa käsitellä mentaalitapausta nimeltä Amber Heard. Seuraakin lisänauhoite, jolla Amber riekkuu Deppille sitä, että kukaan ei tulisi uskomaan asiassa Deppiä. Hän myös kertoo tehneensä meikeillä itselleen pahoinpitelyn jälkiä, ja ottaneensa niistä kuvia todisteeksi:


Johnny Depp & Amber Heard: Abuser Amber tells Johnny nobody will believe him

Tässä tapauksessa noitaroviolla olisi sentään vahvat perusteet.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Toope

Miehen asema on parisuhdekriiseissä heikko. Feministit eivät miehiä puolusta, vaikka tasa-arvoa väittävät ajavansa.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 08, 2020, 21:02:08
Miehen asema on parisuhdekriiseissä heikko. Feministit eivät miehiä puolusta, vaikka tasa-arvoa väittävät ajavansa.

On se jännä, että kaikkeen löytyy syylliseksi nämä hirveät feministit, jotka kuitenkin ovat myös samaan aikaan täydellisen kyvyttömiä yhtään mihinkään. Siltikään miehinen mies voimakkuudestaan ja testosteronistaan huolimatta ei näille onnettomille feministeille pärjää. Erikoista. Mikseivät miehet aja sitä tasa-arvoa ihan itse, vaan jättävät asian feministien käsiin?

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - helmikuu 09, 2020, 13:01:36
Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 08, 2020, 21:02:08
Miehen asema on parisuhdekriiseissä heikko. Feministit eivät miehiä puolusta, vaikka tasa-arvoa väittävät ajavansa.

On se jännä, että kaikkeen löytyy syylliseksi nämä hirveät feministit, jotka kuitenkin ovat myös samaan aikaan täydellisen kyvyttömiä yhtään mihinkään. Siltikään miehinen mies voimakkuudestaan ja testosteronistaan huolimatta ei näille onnettomille feministeille pärjää. Erikoista. Mikseivät miehet aja sitä tasa-arvoa ihan itse, vaan jättävät asian feministien käsiin?
En ihan noin tainnut sanoa. Väitän, että yhteiskunta tukee naisia miesten kustannuksella. Tämä toki johtuu osin siitä, että naisten edunajajat ovat hommansa hoitaneet paremmin kuin miehet. Mutta, joo. Ei se moderni feminismi ole syyllinen, vaikka tauti olisikin, ei ole nykyisin tasa-arvoa ajava suuntaus, = naisten etua ajava näkemys. Siksi ei ole tasa-arvokäsityksen mukainen.

MrKAT

Tällaista pahista nyt etsitään:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006406709.html
Hän ilmeisesti sotki Israelin suurlähetystön ja synagoogan alueella kiinteistöjä.
Ja kiinnitti uusnatsistisen PVL:n tarroja.
Ulkonäkö: Minulle tuli heti mieleen Fidel Castro-fani! Mutta netissä joillekin tuli mieleen
Jouni Hynynen ja toisille ZZ Top. ;D
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - helmikuu 13, 2020, 22:14:17
Tällaista pahista nyt etsitään:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006406709.html
Hän ilmeisesti sotki Israelin suurlähetystön ja synagoogan alueella kiinteistöjä.
Ja kiinnitti uusnatsistisen PVL:n tarroja.
Ulkonäkö: Minulle tuli heti mieleen Fidel Castro-fani! Mutta netissä joillekin tuli mieleen
Jouni Hynynen ja toisille ZZ Top. ;D
Eikö ole tyypillisen kalliolaisen (Hki) näköinen?

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 14, 2020, 22:31:38
Lainaus käyttäjältä: MrKAT - helmikuu 13, 2020, 22:14:17
Tällaista pahista nyt etsitään:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006406709.html
Hän ilmeisesti sotki Israelin suurlähetystön ja synagoogan alueella kiinteistöjä.
Ja kiinnitti uusnatsistisen PVL:n tarroja.
Ulkonäkö: Minulle tuli heti mieleen Fidel Castro-fani! Mutta netissä joillekin tuli mieleen
Jouni Hynynen ja toisille ZZ Top. ;D
Eikö ole tyypillisen kalliolaisen (Hki) näköinen?

Tyypillinen kalliolainen tuskin liimailee pohjoismaisenvastarintaliikkeen tarroja.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

a4


Hippi

Hiljatain kanavasurffauksessa törmäsin johonkin ohjelmaan ilmeisesti USA:n vankilasta. Vankilassa on osasto, jossa vangilla on koira kaverinaan. Ne kai oli jotain kodittomia koiria, joita saivat hoitaakseen. Siinä monet vangit kertoivat, että ensimmäistä kertaa heillä oli ihan oikea ystävä ja läheinen kontakti elämässään ja he tunsivat suurta kiintymystä koiraa kohtaan.

Henkilökunta kertoi, että kyseisellä osastolla ei ole minkäänlaisia järjestyshäiriöitä, jotka ovat ihan jokapäiväsiä muilla osastoilla.

Harmi, että vain pienen pätkän tuosta näin ja muistikuvani on noin huteria. Mutta kyllähän tuokin osaltaan kertoo, että osa vankilaan ajautuneista on elämässään tuuliajolla ja tarvitsisivat vain ohjausta ja kuntoutusta kunnollisen elämän tielle.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️