Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Unisex - vessoista ja pukeutumisesta yms.

Aloittaja Toope, lokakuu 10, 2019, 23:45:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 25, 2019, 23:01:21
Lainaus käyttäjältä: safiiri - joulukuu 23, 2019, 07:55:25
Lainaus käyttäjältä: Toope - joulukuu 23, 2019, 00:13:42
Sosiaalinen sukupuoli lienee samaa ideologian paskantamaa ajatusta kuin uusi "neuvostoihminen", jota kokeiltin 1920-30- lukujen NL:ssa.

Silti JUURI SITÄ vaadit. Ei sinulle riitä, että ihminen on biologisesti nainen tai mies, vaan pitääkin olla naisellinen nainen / miehinen mies, eikä mikään androgyyni. Niin ja pojat pitää pukea siniseen, eikä vaaleanpunaiseen.
Pukeutukoot, miten haluavat. Arvostan itse ehkä vähän käytöksen mukaan. Vaikea minun on miehinä pitää jotain vaaleanpunaisia vellipoikia. Jos eivät itse tajua olevansa miehiä, voiko kukaan heitä ojentaa? Heidän pitäisi asia tajuta.

Aika ohutta on se sun mieheytesi, jos se on vain siniseen pukeutumista. Ilmeisesti se sitten tarvitsee tällaisia ulkoisia tehokeinoja, kun se muutoin jää havaitsematta.

Xantippa

Käväisin tässä helsikiläisessä ravintolassa. Siellä ohjasi toilettiin kuva, jossa oli molemmat, naisen ja miehen symbolit. Kun oven avasi, siellä oli ovia, joista yhdessä oli miehen symboli. Jäi kavereilta kysymättä, oliko siellä vain yksi koppi vai useampia. Muussa tilassa oli vain koppeja, joissa ei ollut mitään symboleja.

Mielikuvaksi siis jäi, että miehille tarvitsee osoittaa oma tila, jonne mennä, liekö turvallisuustekijä, ja muut sitten osaavat ohjautua vapaaseen koppiin ilman kuvia.

T: Xante