Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Joulu 2023

Aloittaja Amore, joulukuu 22, 2022, 21:30:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hippi

Suklaa on ollut yllättävän hyvää tänä vuonna :)

En ole itse ostanut lainkaan suklaata, mutta joulun alla sain parikin rasiaa suklaakonvehteja ja eilen vielä tyttäreni toi melkoisen pussillisen "mixed goodies". Hänen avokillaan oli mopo karannut suklaaostoksilla ja piti saada vähän kaikkea. Likka kokosi niistä minulle tuollaisen pussin, jossa oli reilut maistiaiset jokaista laatua. Oikein onnistunut tuliainen.

Tarkemmin kun mietin, niin en ole suklaata ostanutkaan sitten viime joulun suklaa-alen. Tämän vuotiseen aleen ei ole mitään tarvetta osallistua, sillä noista nyt riittää niin pitkään, että kyllästys voi pukata ennen kuin kokonaan loppuvat.

Kinkku oli kohtalaisen sopivan kokoinen tällä kertaa. Tänään pilkoin viimeiset luiden välistä löytyvät herkkupalat lautaselle ja niistä vielä saa muutaman voileivän. Mutta ei jäänyt edes hernekeittotarpeiksi jämiä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Hippi - joulukuu 27, 2023, 17:11:37En ole itse ostanut lainkaan suklaata,

Eipä pidä tuokaan paikkaansa enää, prkl  >:(

Kävin K-supparissa ihan vaan muutaman ostoksen vuoksi ja uskaltauduin sinne, kun tiesin, että ihan varmasti olisi suklaat jo rohmuttu loppuun, niin ei tule kiusausta. Tiesin väärin. Ja jos en olisi juomapakettia käynyt ostamassa, niin en edes olisi osunut paikkaan, johon kauppias oli tällä kertaa suklaa-ansan laittanut. Eihän siitä sitten ohi päässyt ja muutama boxi lähti mukaan. Ei niitä jämiä siellä enää kovin paljon ollut ja ihan viimeisiä siellä jo myytiin.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️