Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Vaikeita kysymyksiä (ehkä)

Aloittaja Juha, tammikuu 21, 2019, 10:35:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kertsi

Valkkaa joku lyhyt tällä kertaa.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Jaska

Joo, Laurin jälkeiset ovat olleet huonoja. Pitkiä kirjoitettaviksi ja teennäisiä herättämättä assosiaatiota.

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Jukra - toukokuu 14, 2022, 18:53:08
Nyt on uusi nickey koeajossa.

LOL, tuosta tulee hakematta mieleen vanha ystävämme Jukris Näkkäriltä. Jukran käännän kyllä puhuttelussa muotoon Jukris, kun se on helpompi muistaa.

Tässä ihan muistin virkistykseksi mainitun Jukriksen hengentuotteita.



If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Tämäpä hauska yhteensattuma. Hän kirjoittelee yhä aktiivisesti tiedepalstalle, tosin omalla koko nimellään.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Pore - toukokuu 14, 2022, 21:14:34
Entä nyt? Onko nyt hyvä?

Ensinnä tuli mieleen ja heti perään poor :D

Ei nyt oikein osu kohdilleen nuo. Mitä jos palaisit alkuperäiseen nimeesi.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Mulla oli mielessä se office-ohjelmiston klemmari, oli kova juttu joskus kaiketi 2000-luvun alussa.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

kertsi

Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Melodious Oaf

^ Ilahduttavaa nimenvaihtokeskustelua  :)

ROOSTER

Palstallamme vaikuttaa henkilö joka tutkii sanojen taajuksia ja niiden mahdollisia merkityksiä.

Tuli sitä miettiessä mieleen - mikä on maailman yleisin numero? Entä mitä siitä voi päätellä?

Itse luulen, että se on ykkönen (1) tai nolla (0). Ei varmastikaan 4.

Toisin kuin sanat, numerologia ei taida riippua kielialueesta.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - toukokuu 21, 2022, 11:51:12
Palstallamme vaikuttaa henkilö joka tutkii sanojen taajuksia ja niiden mahdollisia merkityksiä.

Tuli sitä miettiessä mieleen - mikä on maailman yleisin numero? Entä mitä siitä voi päätellä?

Itse luulen, että se on ykkönen (1) tai nolla (0). Ei varmastikaan 4.

Toisin kuin sanat, numerologia ei taida riippua kielialueesta.
Kabbalan tutkimiseni on ollut aika vähäistä.

Toope

Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - toukokuu 13, 2022, 12:56:45
Pitäisikö mun vaihtaa nimimerkkiäni? Olenhan tällä nykyiselläni jo hyvän tovin kirjoitellutkin. Mulla olisi valmiina muutama hyvä nickey, joita voisi käyttää.
Et sinä voisi nimmariasi vaihtaa, kukaan ei tunnistaisi sinua...