Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Vaikeita kysymyksiä (ehkä)

Aloittaja Juha, tammikuu 21, 2019, 10:35:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 01, 2019, 21:28:58
Jokatapauksessa tiededokumentissa puhuttiin nimenomaan Jupiterin koosta, ei kirkkaudesta, kun keuhkottiin että eipä ihme että ylijumala.
Jaahas, vai että tommosta. No, just tämmösten populistihömpötysten takia katson usein "tiededokumentteja" nenän vartta pitkin. Hmph.  Muistelen taannoin auringonpimennys-tiededokumentissa hehkutetun että Maa se on ainoa jolla on täydellisiä auringonpimennyksiä. Mutta kun Jupiterilla on vähintään joka toinen päivä...


Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

a4

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - huhtikuu 01, 2019, 22:35:42
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 01, 2019, 21:28:58
Jokatapauksessa tiededokumentissa puhuttiin nimenomaan Jupiterin koosta, ei kirkkaudesta, kun keuhkottiin että eipä ihme että ylijumala.
Jaahas, vai että tommosta. No, just tämmösten populistihömpötysten takia katson usein "tiededokumentteja" nenän vartta pitkin. Hmph.  Muistelen taannoin auringonpimennys-tiededokumentissa hehkutetun että Maa se on ainoa jolla on täydellisiä auringonpimennyksiä. Mutta kun Jupiterilla on vähintään joka toinen päivä...
Jep. Viimeksi katsomassani luontodokkarissa maalailtiin että pallokala on eläimistä taiteellisin.
Voihan museokortti!



Voi rähmä mitä spedeilyä!

Norma Bates


Magdaleena

#138
Onhan noita rivouksia muinaistaiteessa ollut, mutta tietääkö a4 mistä päin tämä on, tuskin Egyptistä.  Kuvan osoite ei sitä näytä.
"Live from the heart of yourself. Seek to be whole, not perfect." - Oprah Winfrey

a4

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - huhtikuu 02, 2019, 00:17:45
Onhan noita rivouksia muinaistaiteessa ollut, mutta tietääkö a4 mistä päin tämä on, tuskin Egyptistä.  Kuvan osoite ei sitä näytä.
Tämä ei ollut aprillipila.
Näitä pyhiä kuvia löytyy Intian Lakshmana temppelistä.
http://tourismeveryone.com/India-Madhya_Pradesh-Chhatarpur-Lakshmana_Temple
https://www.gettyimages.in/detail/photo/sex-with-horse-sculpture-on-lakshmana-high-res-stock-photography/128891377

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: a4 - huhtikuu 02, 2019, 08:02:08
Lainaus käyttäjältä: Tiistai - huhtikuu 02, 2019, 00:17:45
Onhan noita rivouksia muinaistaiteessa ollut, mutta tietääkö a4 mistä päin tämä on, tuskin Egyptistä.  Kuvan osoite ei sitä näytä.
Tämä ei ollut aprillipila.
Näitä pyhiä kuvia löytyy Intian Lakshmana temppelistä.
http://tourismeveryone.com/India-Madhya_Pradesh-Chhatarpur-Lakshmana_Temple
https://www.gettyimages.in/detail/photo/sex-with-horse-sculpture-on-lakshmana-high-res-stock-photography/128891377

Sieltäköhän se Ismo ideansa haki.

Extaasiin

Ismo Alanko

Kun samettikäsi hyväilee vatsani herkkiä kohtia
Olen vapaa extaasissa ilman kimaltavaa kemiaa
Kun pehmeät huulet kulkevat pitkin ihoni raukeita karvoja
Olen vapaa extaasissa sinun kanssasi
Olen kuullut rumia tarinoita eläimistä ja ihmisistä
Nähnyt kuinka aurinko nousee lännestä iltaisin
Olen uittanut silmiäni rumuudessa tämän iltapäivän
Ja kun kaiken lasken yhteen toistan ikivanhan lauseen:
"Uskon rakkauteen"
Extaasiin
Sinne vie pieni polku halki villin sademetsän
Siellä sataa rakkautta joskus liikaakin
Extaasiin
Sinne vie lämmin iho vasten toista
Liikkumatta
Vuosisata vuosisadan jälkeen tietää sen
Extaasiin
Extaasiin
Extaasiin
Extaasiin
Vaikken koskaan saanut toteutumaan suurta unelmaa
Olen vapaa extaasissa ilman mammonaa
Vaikka minut haudattaisiin jo maan kylmiin kahleisiin
Olen vapaa extaasissa sinun kanssasi
Olen nähnyt rumia visiota eläimistä ja ihmisistä
Kuullut kuinka kyrvät nousevat taivaalle iltaisin
Olen uittanut silmiäni rumuudessa tämän iltapäivän
Ja kun kaiken lasken yhteen toistan ikivanhan lauseen:
"Uskon rakkauteen"
Extaasiin
Sinne vie pieni polku halki villin sademetsän
Siellä sataa rakkautta joskus liikaakin
Extaasiin
Sinne vie lämmin iho vasten toista
Liikkumatta
Vuosisata vuosisadan jälkeen tietää sen
Extaasiin
Extaasiin
Extaasiin
Extaasiin
Extaasiin
Sinne vie pieni polku halki villin sademetsän
Siellä sataa rakkautta joskus liikaakin
Extaasiin
Sinne vie lämmin iho vasten toista
Liikkumatta
Vuosisata vuosisadan jälkeen tietää sen
Extaasiin
Extaasiin
Extaasiin
Extaasiin

a4

#141
^ En osaa tulkita biisin kantaa eläimiin sekaantumiseen mutta esikuvia harrastetoiminnalle löytyy kyllä lähempääkin ja ihan laillisesti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/elaimiin-sekaantuminen-on-kiellettya-suomessa-vain-jos-elain-karsii-tata-voi-olla-hankala-osoittaa-jos-sika-yhtyi-mieheen/6273220#gs.3hvnz9
Näyttää ajat muuttuneet tältäkin osalta, vanhan liiton puhteista nykyajan muotiin:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000431021.html



McDonalds!?



http://news.mit.edu/2018/humans-speak-through-cave-art-0221

ROOSTER

Muistaako joku, minä vuonna homo lakkasi olemasta haukkumasana ja muuttui vain kuvaamaan seksuaalista suuntautuneisuutta?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Sepe

Jossain se aina on haukkumasana.

Jaska

Latinan homo tarkoittaa ihmistä ja kreikkalaisperäisenä etuliitteenä samanlaista.

Seksuaali-identiteetistä alettiin puhumaan enemmälti 1960-luvulla lisäten homoksi haukkumistakin homoseksuaalisuutta tarkoittaen ja tautiluokituksesta homoseksuaalisuus poistettiin Suomessa 1981.

ROOSTER

Onko kalalla tunteet? Eli vi..ttaako kalaa ikinä.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

kertsi

Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Karikko

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - huhtikuu 03, 2019, 10:12:20
Onko kalalla tunteet? Eli vi..ttaako kalaa ikinä.

Tuskin, mutta sillä on usein nälkä ja se tunne on tarpeellinen, jotta viitsii syödä. Haukikaan tuskin jää sen kummemmin suremaan karannutta särkeä.

Seksikin tulee kalapoloisen mieleen, vaikka monilla lajeilla se johtaa kalaparan elämän viimeiseen kliimaksiin, eli ne joutavat pois luojan luomasta elinpaikastaan.
Mutta monilla lajeilla tuo lisääntymis-sessio tapahtuu vuosittain. Vaelluskaloilla kuten lohilla se on useimmiten kertalaaki, atlannin lohet ilmeisesti kuolevat kaikki, mutta nämä suomessakin lisääntyvät voivat joskus toipua toiseenkin kertaan lisääntymään.

Niin varmaan niiden tunnemaailma on jonkun verran yksinkertaisempi, kuin ihmiseläjän, mutta onhan sitä tunnemaailmaa ilmeisesti kaikella elollisella jossain määrin.

-:)lauri

Voiko olo olla kuin hodarilla, jota tarjoillaan ilman asianmukaisia mausteita? Jos ei voi olla, mistä tietää, millaisia olotiloja sitten voi olla?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Karikko - huhtikuu 03, 2019, 10:48:37
Niin varmaan niiden tunnemaailma on jonkun verran yksinkertaisempi, kuin ihmiseläjän, mutta onhan sitä tunnemaailmaa ilmeisesti kaikella elollisella jossain määrin.

Olen huomannut, että usean ihmisläjän tunne-elämä on sangen yksinkertaista ja puutteellista.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS