Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Haloo...?

Aloittaja Brutto, tammikuu 02, 2019, 19:44:17

« edellinen - seuraava »

Xantippa ja 18 Vieraat katselee tätä aihetta.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Socrates - tammikuu 04, 2019, 22:28:36
Lainaus käyttäjältä: Lenny - tammikuu 04, 2019, 19:17:24
Lainaus käyttäjältä: hibiscus - tammikuu 04, 2019, 19:13:36
Lainaus käyttäjältä: Lenny - tammikuu 04, 2019, 19:09:15
Joo ja hibikselle vinkkinä että kun aloittelee puhtaalta pöydältä eikä provoile/provosoidu turhista niin hyvin menee.

Tarkoittaako tuo sitä, etten saisi vastata minulle esitettyihin infantiileihin solvauksiin ja valehteluihin, enkä oikaista niitä (valheita)?

Ei vaan sitä, että yritetään lähteä puhtaalta pöydältä niin paljon kun se on mahdollista. Kuka ensin heittää kiven jne. on vielä tässä vaiheessa suhteellisen helppo ratkaista.

Väännetään vielä rautalangasta. Tällä foorumilla ei tulla näkemään huru/vuohi -episodin jatko-osia. Kuka hyvänsä ensimmäisenä sen paskan laukaisee, lähtee jäähylle.

No sitten tämä foorumi tulee todennäköisesti hiipumaan aika pian. Nytkin hiljeni totaalisesti, kun ei ole Toope huolehtimassa iltayöstä...
Se ei välttämättä heikennä foorumin laatua lainkaan jos Toope ja Toopen kaikki viisi ajatusta sieltä puuttuisivat.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Jaska


Kaikille ihanteellisia keskustelufoorumeita ei ole.  Mielelläni näen tämän hieman ryhdikkäämmän foorumin.

-:)lauri

Socru, viritäs tuossa klo 22.55 YLE 2 kanava päälle niin pääset seuraamaan laatukiekkoa, kun USAn ja Venäjän nuorten maajoukkueet ottavat toisistaan mittaa jääkiekon U-20 MM kisoissa välieräottelussa. Sitten siitä alkaakin heti jo klo 03:00 Suomen ja Sveitsin välinen ottelu. Mitäs jos turistaisiin junnulätkästä?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Socrates

Perseily on foorumin elinehto. Perseilykielteisen foorumin käy kuten Outomaan ja Kapean Näkökulman.

Alkuinnostuksen jälkeen tämä hiljenee, ellei Herraa saada heivattua helvettiin täältä.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Socrates

Vinkki Lennylle: jaa 5 perseilykorttia vaikka hibsulle, mulle, parille hurulle ja varaa yksi sitä varten, jos Erkki saadaan tänne. Jos tuntuu epäoikeudenmukaiselta, niin arvo ne vaikka jäsenten kesken.

Ja tämä ei ole pilaa, vaan asiallinen ehdotus pitää foorumi elossa.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Socrates - tammikuu 04, 2019, 22:42:56
Perseily on foorumin elinehto. Perseilykielteisen foorumin käy kuten Outomaan ja Kapean Näkökulman.

Ei. Hölötyskielteisyys tappaa, ja perseily on hölötyksen sivutuote. Joten kyllä pientä määrää persilyä pitää sietää, mutta se ei ole itsetarkoitus.

Amore

Lainaus käyttäjältä: Hänen pyhyytensä - tammikuu 04, 2019, 22:37:44
Se ei välttämättä heikennä foorumin laatua lainkaan jos Toope ja Toopen kaikki viisi ajatusta sieltä puuttuisivat.

Viisi?! Herranen aika, en mä oikeesti Toopea tuntenutkaan! Pääsin laskuissani korkeintaan kahteen...
All you need is Love

Norma Bates

Tulee vähän inha lällätyksen maku kun ensin kollektiivisesti päätetään että joku jätetään joukosta pois ja sitten häntä ilkutaan.

Ennemmin ymmärtäisin ilkkumisen ihmisestä joka nokka pystyssä on käynyt sanomassa että enpä tule tänne. Mutta jos ei saa edes päättää...

Amore

Miten on päätetty jättää pois? Bänni ennen rekisteröitymistä? Whaaat???
All you need is Love

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 05, 2019, 00:08:40
Tulee vähän inha lällätyksen maku kun ensin kollektiivisesti päätetään että joku jätetään joukosta pois ja sitten häntä ilkutaan.

Ennemmin ymmärtäisin ilkkumisen ihmisestä joka nokka pystyssä on käynyt sanomassa että enpä tule tänne. Mutta jos ei saa edes päättää...

No oikeastaan Toopelle ei vain ole kerrottu tästä paikasta. Mutta eipä kerrottu minullekaan.

Amore

Kerrottu? Oikeinko kotiovelle pitää jakaa?
All you need is Love

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 05, 2019, 00:08:40
Tulee vähän inha lällätyksen maku kun ensin kollektiivisesti päätetään että joku jätetään joukosta pois ja sitten häntä ilkutaan.

Ennemmin ymmärtäisin ilkkumisen ihmisestä joka nokka pystyssä on käynyt sanomassa että enpä tule tänne. Mutta jos ei saa edes päättää...
Oletko joskus itse ollut tai huomannut Toopen olleen ilkkumatta mamuille jos mamut eivät ole itse olleet esim. jatkumolla puolustamassa itseään? Vai miksi nyt yht'äkkiä alat puolustamaan tahoa, joka ei ole palstalla itseään puolustamassa? Eikös tuo ole määritelmällisesti tekopyhää loukkaantua Toopen puolesta?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Jaska

#27
Lainaus käyttäjältä: Socrates - tammikuu 04, 2019, 22:42:56
Perseily on foorumin elinehto. Perseilykielteisen foorumin käy kuten Outomaan ja Kapean Näkökulman.

Alkuinnostuksen jälkeen tämä hiljenee, ellei Herraa saada heivattua helvettiin täältä.
Erona numero 1 Jatkumoon kannattaa kansan toiveita myötäillen pitää törky paljon vähäisempänä täällä. Lähtökohtaisesti nollissa.

Jos muut eivät törkypaikkaa tarjoa, niin kai sellaisen saa aikaan itse keppihevosfoorumityyliin. Tai suostuisikohan Taha Islam pitämään? Tämä on pitäjänsä itsenäinen foorumi, ei mikään Jatkumon jatko.

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: Lenny - tammikuu 04, 2019, 19:17:24
Väännetään vielä rautalangasta. Tällä foorumilla ei tulla näkemään huru/vuohi -episodin jatko-osia. Kuka hyvänsä ensimmäisenä sen paskan laukaisee, lähtee jäähylle.

YESS!!

Ja Socru repiköön itelleen sivuja Seiskoista ulukohuussissa jos tahtoo kuulla paskasta räpinää. ;D
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Amore

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - tammikuu 05, 2019, 00:48:29
Ja Socru repiköön itelleen sivuja Seiskoista ulukohuussissa jos tahtoo kuulla paskasta räpinää. ;D

Katti diggaa räppiä...Aina sitä oppii jotain uutta :o
All you need is Love