Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Haloo...?

Aloittaja Brutto, tammikuu 02, 2019, 19:44:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 14 Vieraat katselee tätä aihetta.

Brutto

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Herra

#3
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 02, 2019, 20:17:40
Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - tammikuu 02, 2019, 19:46:42
Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - tammikuu 02, 2019, 19:46:20
Niinhän tuo tekee
ja lainauskin toimii  :)

Entä sisäkkäiset lainaukset?

Onnistuuko muilta avatarin lataus?

Niin onnistuuko? Veikkaan, että tässä on vielä tiedostojärjestelmän kanssa säätämistä. Raportoikaa ylläpidon vikalistaan kaikesta mahdollisesta.

Lisäys: kyllä se näyttää toimivan minulla.

Jaska

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 02, 2019, 20:17:40
Onnistuuko muilta avatarin lataus?
Omalta levyltä laitoin 80 x 80 pisteen jpg-tiedoston

MrKAT

Minulla näyttää olevan 100x102 avatar joka latautui ihan ok.
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - tammikuu 03, 2019, 01:07:37
Minulla näyttää olevan 100x102 avatar joka latautui ihan ok.

Mulla on isompi!  8) 140x140.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Jaska

Juu, olisi noita kokoja rajoittaa kohtuullisiksi, esim. 65 x 65 niin kuin kuuluu dokumentoidun. Turhia tehosteitakin voisi kaikin mokomin karsia.

Brutto

Foorumi on ollut pystyssä noin 42 tuntia ja viestelä on jo yli 330 kappaletta. Näyttää vahvasti siltä että se selviää synnytyksestä hengissä.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Brutto - tammikuu 04, 2019, 13:21:58
Foorumi on ollut pystyssä noin 42 tuntia ja viestelä on jo yli 330 kappaletta. Näyttää vahvasti siltä että se selviää synnytyksestä hengissä.

No nyt on aika paljon tullut noita toiveita ja toimintaan liittyviä kysymyksiä, mutta onhan tuossa rinnalla jo varsinaiset aiheetkin lähteneet käyntiin mukavasti.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

Hibsu on täällä, jess!  :)
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Lenny

Joo ja hibikselle vinkkinä että kun aloittelee puhtaalta pöydältä eikä provoile/provosoidu turhista niin hyvin menee.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

hibiscus

Lainaus käyttäjältä: Lenny - tammikuu 04, 2019, 19:09:15
Joo ja hibikselle vinkkinä että kun aloittelee puhtaalta pöydältä eikä provoile/provosoidu turhista niin hyvin menee.

Tarkoittaako tuo sitä, etten saisi vastata minulle esitettyihin infantiileihin solvauksiin ja valehteluihin, enkä oikaista niitä (valheita)?

Lenny

#13
Lainaus käyttäjältä: hibiscus - tammikuu 04, 2019, 19:13:36
Lainaus käyttäjältä: Lenny - tammikuu 04, 2019, 19:09:15
Joo ja hibikselle vinkkinä että kun aloittelee puhtaalta pöydältä eikä provoile/provosoidu turhista niin hyvin menee.

Tarkoittaako tuo sitä, etten saisi vastata minulle esitettyihin infantiileihin solvauksiin ja valehteluihin, enkä oikaista niitä (valheita)?

Ei vaan sitä, että yritetään lähteä puhtaalta pöydältä niin paljon kun se on mahdollista. Kuka ensin heittää kiven jne. on vielä tässä vaiheessa suhteellisen helppo ratkaista.

Väännetään vielä rautalangasta. Tällä foorumilla ei tulla näkemään huru/vuohi -episodin jatko-osia. Kuka hyvänsä ensimmäisenä sen paskan laukaisee, lähtee jäähylle.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Lenny - tammikuu 04, 2019, 19:17:24
Lainaus käyttäjältä: hibiscus - tammikuu 04, 2019, 19:13:36
Lainaus käyttäjältä: Lenny - tammikuu 04, 2019, 19:09:15
Joo ja hibikselle vinkkinä että kun aloittelee puhtaalta pöydältä eikä provoile/provosoidu turhista niin hyvin menee.

Tarkoittaako tuo sitä, etten saisi vastata minulle esitettyihin infantiileihin solvauksiin ja valehteluihin, enkä oikaista niitä (valheita)?

Ei vaan sitä, että yritetään lähteä puhtaalta pöydältä niin paljon kun se on mahdollista. Kuka ensin heittää kiven jne. on vielä tässä vaiheessa suhteellisen helppo ratkaista.

Väännetään vielä rautalangasta. Tällä foorumilla ei tulla näkemään huru/vuohi -episodin jatko-osia. Kuka hyvänsä ensimmäisenä sen paskan laukaisee, lähtee jäähylle.

No sitten tämä foorumi tulee todennäköisesti hiipumaan aika pian. Nytkin hiljeni totaalisesti, kun ei ole Toope huolehtimassa iltayöstä...
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.