Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Mikkelin kittausta

Aloittaja Hayabusa, syyskuu 27, 2021, 12:20:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Melodious Oaf

Ymmärrän ehkä, mitä tarkoitat sillä, että genitaalit ovat rumia/outoja.

Osittain se on kuitenkin jotain mikä asuu tavassa katsoa niitä.

Joku voi sanoa että viski on pahaa, ja toinen voi kokea esimerkiksi skotlantilaisen hyvinkin savuisen tai pikisen viskin hennosti makeaksi ja raikkaaksi ja todella hyväksi. Tosi paljon on kiinni kontekstista ja mielikuvista ja siitä, miten sen itselleen kehystää -- mihin aspekteihin siinä kokemuksessa tarttuu ja mihin ne mielessään liittää.
    Eikä viskistä tykkääminenkään toisaalta tarkoita sitä, että sitä milloin tahansa olisi halukas helttaansa heittämään, jos joku kaivaa povarista pikkupullon ja maanittelee ottamaan.

Olen joskus miettinyt että on ehkä olemassa joku nirsouden taito tai kyky keskittyä siihen, mikä jossakin asiassa on rumaa, huonoa, ikävää ja niin pois päin. Monesti jos ei tykkää jostain, silloin on hyvin kehittynyt kyky tarkasti kokea ja erotella siitä se, mikä omassa mielessä siinä on vastenmielistä tai pahaa.
    Ja sitten taas tämmösillä kyvyillä voi olla elämässä monia hyödyllisiä käyttökohteita. Hygienian tai joidenkin muiden standardien ylläpitämisessä, yleensä siisteydessä ja sellaisessa että ikään kuin varjelee ja suojelee itseään vastenmielisiltä asioita helpommin, kun kokee ne selvästi ja vahvasti.

Moni varmaan sanoisi niinkin, että ihmiset näyttävät yleisesti ottaen vaatteet päällä paremmilta kuin alastomina. En osaa sanoa, allekirjoittaisinko sitä tällaisena hyvin yleisen tason väitteenä. Mulle on melko yleistä kokea aika vahvasti kauniiksi vartaloita alastomina. Tietysti se ehkä kohdistuu vain osaan väestöstä :D En silti ihan täysin ymmärrä sitä, kun joillakin tuntuu olevan todella kapeat käsitykset siitä, mikä on tai voi olla kaunista.

Mutta ehkä tällaista on toisaalta turha liikaa vatvoa.

Kai se riittää itse kullekin, että omassa elämässä on esteettisesti mukavia juttuja ja hommat toimii. Ja toisaalta jotenkin otaksun että tollasen "penikset on rumia/outoja"-lausuman taakse kätkeytyy aika paljon muutakin, mikä ehkä on sitten eri keskustelu, ja silloin asioita katsellaan vähän eri kontekstissa ja eri vinkkelistä.




Varsinaisesta aiheesta:

Dick pic -ilmiötä en osaa selittää. En ole siihen ainakaan siinä mielessä osallistunut, että olisin lähettänyt kosiskelumielessä kuvia genitaaleistani jollekin suht tuntemattomalle.

Mieleen tulee yksi tilanne, jossa tosi fiksut kaverit hirveässä tuubassa saivat kotibileissä idean että lähetetään vessasta kullinkuvia tyttöystäville. En usko että tää on se, mihin se ilmiö varsinaisesti perustuu kuitenkaan. Mutta jonkinlaista transgressiota tai rajojen rikkomistahan siinäkin oli havaittavissa :P En mä tiedä, testaataanko siinä edes mitään, kun on vakiintuneista kumppaneista kyse -- siis jotain toisen huumorintajua tai sensibiliteettiä, vai onko siinä kyse vaan jostain omasta rajojen rikkomisesta.
    Mutta onhan se tavallaan joku luottamuksen osoitus kun uskoo siihen, että toinen ei pistä heti isoa siireeniä päälle tai suhde lopu siihen paikkaan :)

Ja on mulla sellainenKIN käsitys, että vaikka näitä kuvia lähetellään sun muuta, niin aika monista sellaisistakin miehistä jotka tällaista saattais tehdä, se voi olla jollain tapaa pelottavaa, jos löytyy joku nainen, joka onkin tosi avoimesti ja laaja-alaisesti suuri kullifani ja todella todella arvostaa niitä :D
   Tarkoitan että se voi olla ei-toivottavaa tai vähän pelottavaa, jos toisen halu onkin jotenkin isompi tai laaja-alaisempi, ja se usein aiheuttaa sellaisen, että tällainen hyvin rehvakkaasti esiintyvä henkilö säikähtää ja haihtuu johonkin.

Ei tossaa koko asiassa edes välttämättä ole mitään vain yhtä selittävää tekijää.
  Jotenkin luulisin, että siinä jonkun osaston tavoite vois olla sellainen että toinen vähän hätkähtää tai ensimmäinen reaktio että että "hyyyi", mutta että tämä sitten hetken mietittyään tai viiveellä ehkä kuitenkin lämpenisi ajatukselle — tai että sillä rikotaan jo valmiiksi jotain rajoja — tai jotain.

Ehkä se sotkee ajattelua jos on itse hirveän kiihottunut ja kiimainen, ja siinä sitten putoaa pois jotakin empatiaa tai muuta harkintakykyä. Ja toisaalta ehkä siinä voi olla ripaus jotain samanlaista vain osittain seksuaalista flirttailukäytöstä kuin on siinä, jos mies kertoo jotain järkyttävää tai inhottavaa naista kiusoitellakseen.
  Sellainen taas liittyy ehkä enemmän ihmisten väliseen dynamiikkaan.

Mutta ei noista mikään mun mielestä oikeasti tunnu täysin tyydyttävältä selitykseltä ilmiölle koko laajuudessaan.

Norma Bates

Kiusoittelu on ilmiö jota itse ymmärrän vielä vähemmän kuin flirttailua. Vihaan verbaalista kiehnäämistä. Vittuilu voi tietysti olla kivaakin, mutta kiusoittelu... Inhoan sitä jo sananakin. Ja tekoina.

Normaalit ihmiset voivat minun puolestani kiusata toisensa vaikka hengiltä, samalla toistensa värkkejä tujottaen, minulle ei nappaa.

Jaa niin joo. Kun olen 12 v pyörinyt sivustolla jossa miesten ajatus paljaasta pinnasta on että isketään kamera kiinni seisokkiin, niin jonkinlaista kyllästymistä kai voinee tapahtua. Piruako sitten oleilen siellä? Kaiken muun, paitsi elinten ja eritteiden.

Hippi

Tuli mieleen, että ei kai se seisokin kuva voi olla lähettäjän mielestä imartelun huipentuma? "Katos, miten sinua haluan". Lähettäjä ikään kuin arvelee vastaanottajan olevan ihastuksissaan siitä, että on miehen mielestä niin kaunis ja haluttava.

Tosin aika monen vastaanottajan mielestä ei noin ole.

Erikseen on sitten ne ihan häirikkönä lähetetyt kuvat, joilla pikemminkin on halventava tarkoitus, ellei sitten sitä omituista huumoria.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

kertsi

Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Aave

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 26, 2022, 10:11:18
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 24, 2022, 09:09:53
Genitaalit ovat joko ruman, oudon, tai ruman ja oudon näköisiä. Joka iikalla.

Jos jotain jäi näkemättä.

Vittu ei haise hyvälle (ei välttämättä pahallekaan), eikä myöskään näytä hyvältä. Kaikki genitaalit ovat, jos ei nyt ehkä perseestä (anatomisesti mahdotonta), niin ei todellakaan visuaalisesti millään tapaa kiehtovia. Se on vain tämä nykyajan narsismi, että kaikki mitä ihminen saa itsestään esiin tongittua, kaikki se häntä itseään kiinnostaa.

Telkassa oli kerran mies joka oli tunkenut jotain fyllinkiä kiveksiinsä niin että niistä oli tullut jakkaran kokoiset. Tästä tämä (muistaakseni homo-) mies oli onnessaan kuin lottovoitosta. En ole vielä kuullut naisesta joka olisi pullavoittanut häppäreitään (ei kai siellä naisen haaroissa muuta voi muhkuroittaa), mutta kaippa senkin vielä kuulen (luen).
En jaa tätä katsomusta - mielestäni on kyllä esteettisesti miellyttäviä vaginoita ja kyllä pillu myös maistuu hyvälle - ja sen hajuun ja makuun voi vaikuttaa myös ruokavaliolla. Viime mainittu pätee myös spermaan.

Naiset keskimäärin eivät pidä kullien kuvista, mikä kyllä sopii minullekin mainiosti. Jokainen kullikuvia lähettävä kun tekee hyvää työtä sen eteen, että fiksummilla on parempi saanti. Vaan kun on kuitenkin niinkin, että joillekin naisille iso kyrpä on fetissi samalla tavalla, kuin jotkut miehet pitävät mahdollisimman suurista tisseistä. Kun nuorukaiset ovat huolissaan vehkeidensä koosta, niin minusta naisten on helppo ymmärtää se sitä kautta, että niinhän monet nuoret naisetkin ovat vastaavalla tavalla huolissaan rintojensa koosta. Ja oleellinen asiahan munansa koosta murehtivalla nuorella kukolla on se, että saako hän tuotettua sillä naiselle nautintoa vai ei - siinäkin siis kuitenkin ajatellaan naista, eikä se ole vain jotain narsismia.

Mutta olen yrittänyt samaistua kullikuvia deittisovelluksissa lähettäviin miehiin, ja yksi hilpeä oivaltamani motiivi on ehkä se, että sehän on tavallaan haulikkoammuntaa. 99% naisista ei pidä niistä lainkaan mutta riittää, että niitä viljellessä kohdalle osuukin se yksi, joka tosiaan pitää! Ei haulikolla ampuessakaan kaikkien haulien tarvitse osua kohteeseen, kun yksi tai kaksi osunutta haulia riittää. :)

Ehkä niin tekemisessä on kyse myös (Surkuhupaisesta) yrityksessä dominoida. Kullikuvien lähettelyhän on useimmille vastaanottajille todella luotaantyöntävää ja tungettelevaa, eikä siinä piitata vastaanottajan rajoista tai henkisistä suojauksista. Ovat varmaan tosi lutuisia seurustelukumppaneita, jos sellaisen matkaan joku sitten lähtee...

Vaan entäpä OnlyFans? Sen palvelun lanseeraamisen kanssa tapahtui samalla ehkä koko internetin historian nopein markkinasaturaatio, kun kaiken kokoiset, ikäiset ja näköiset naiset rynnivät verkkoalustalle jakamaan revittelykuviaan. Käy sääliksi niitä teinipoikia, jotka sinne liian varhain tiensä löytävät. Miksikö?

Koska sitä tallennetarjontaa olisi siellä niin loputtomiin niin en ihmettele, jos kypsymättömissä ja vielä suhteellisuudentajuttomissa nuoren klopin aivoissa tekeytyy sekin ajatus että niin, kaikki naisethan tosiaan ovatkin huoria. Näillä jakamisen riemuilla on tälläkin tavalla ikävät puolensa.

"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 26, 2022, 14:20:12
Kiusoittelu on ilmiö jota itse ymmärrän vielä vähemmän kuin flirttailua. Vihaan verbaalista kiehnäämistä. Vittuilu voi tietysti olla kivaakin, mutta kiusoittelu... Inhoan sitä jo sananakin. Ja tekoina.

Normaalit ihmiset voivat minun puolestani kiusata toisensa vaikka hengiltä, samalla toistensa värkkejä tujottaen, minulle ei nappaa.

Jaa niin joo. Kun olen 12 v pyörinyt sivustolla jossa miesten ajatus paljaasta pinnasta on että isketään kamera kiinni seisokkiin, niin jonkinlaista kyllästymistä kai voinee tapahtua. Piruako sitten oleilen siellä? Kaiken muun, paitsi elinten ja eritteiden.

Kaikki miehet haluavat esitellä vehkeitään, mutta vain rohkeimmat uskaltavat tehdä sen.

Ei se sen kummempaa ole kuin vaikka tissien esittely.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Aave

Naiset kyllä katsovat miesten etumuksia ja perseitä siinä, kuin miehet katsovat naisten rintoja ja perseitä. Mutta teette sen vain huomaamattomammin, vaivihkaa.

Eilen baarissa olisi oikeastaan voinut pykätä jonkin tissitelineen kaikille niille naisille, joilla oli kesän alun kunniaksi todella antavat kaula-aukot, ja tissit esittelyssä. Mutta tietysti naisethan pukeutuvat vain itseään varten. :)
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Hippi

^
Pakko tunnustaa, että olen tuohon etumuksen tuijotteluun sortunut itsekin, mutta en ihan omasta aloitteestani.

Tapahtui kauan sitten itse asiassa ensimmäisessä vakituisessa duunipaikassani koulun päättymisen jälkeen. Meitä oli kolme tapahtuma-aikaan vähän päälle parikymppistä likkaa samassa työhuoneessa. Kerran yksi tytöistä tuli jostain tapaamisesta huoneeseen hihitellen ja sanoi "Oletteko huomanneet NN:n housujen pullotuksen. Sillä on todella iso!". No, eipä oltu huomattu, sillä kyseinen NN oli meitä ainakin kymmenen vuotta vanhempi ja hiusraja paennut otsalta jo kauas ja oli muutenkin lyhyenläntä meidän silmissämme pappa.

Onneton sattuma oli, että pian tuon jälkeen jouduin tuolle NN:lle testaajaksi, vaikka hänen sovelluksensa ei minun tontilleni kuuluneetkaan. Jouduimme tekemään jonkin aikaa yhteistyötä lähes päivittäin ja pahus vieköön, kun oli vaikea olla tarkistamatta, näkyykö sitä vai ei. Todellakaan en päässyt asiasta selvyyteen, mutta eipä sen niin väliäkään. Mutta ilman sitä kämppäkaverin lausumaa tuskin olisin ikinä ainakaan tuon ihmisen etumukseen kiinnittänyt mitään huomiota.

Mutta onhan se nyt eri juttu katsella toisen olemusta vaatteet päällä kuin vallan paljaana.  ::)


ps. Ei mennyt pitkään, kun NN tarjosi koko porukalle pullakahvit kaksosten syntymän johdosta. Saimme aiheen hihitellä, että ainakin tehokas se oli ollut (vaikka tietty tiesimme, ettei koolla ole siinä merkitystä) :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Aave

^
Heh!

En ole vakuuttunut että varsinaisesti kaipaisitte seuraavanlaista knoppitietoa miesten anatomiasta, mutta kerronpa silti:

Mikäli miehellä on lepotilassa jo valmiiksi iso penis, niin se ei siitä tyypillisesti erektiossa paljoakaan kasva. Se pullottava etumus siis vastaa hyvin pitkälle sitä, mitä sitten olisi tiedossa tositoimissakin. Vaan toisaalta on sellaisia miehiä, joilla on lepotilassa varsin vaatimattoman ja vilpittömän oloinen pipetti, joka saattaakin kasvaa erektiossa melkoiseksi monsteriksi. Amerikanenglannissa tästä on leikkimielinen dikotomia shower/grover.

Tuli tuosta kirjoituksesta samalla mieleeni, kun vuosia sitten muuan naispuolinen kaverini opiskeli parhaillaan lääkäriksi, ja oli törmännyt tähän lääketieteellisestikin vahvistettuun tietoon jossain oppikirjassa. Meillä oli isommat bileet, ja hän oli niin kiinnostunut uudesta knoppitiedosta, että kyseli kännipäissään meiltä miehiltä vastauksia siihen, kumpaa lajia kukin edustaa. :)

Vanha vitsi:

Suomalaisen pikkukylän miehet saivat kännipäissään todella mainion idean - katsottiin porukan kesken, kenellä on kylän suurin. Seuraavana päivänä voittajan vaimo tuskitteli krapulaiselle uroolleen että nyt saa hävetä kylillä silmät päästään, kun ihmiset tästä typeryydestä puhuvat. Mies siihen:

"Älä sure, en mä kaikkea näyttäny"!
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Melodious Oaf

Jostakin anekdoottina olen kuullut, että miehet tsekkailis automaationa jonkun kohdatessaan sekä kasvoja että keskivartalon aluetta, lantiota, takapuolta ja genitaaleja käytännössä. Pätee myös eläimiin ja sekä naisiin että miehiin, eli vaikka koiran kohdatessaan miehen katse jossain vaiheessa skannaisi myös haaroväliä.

Anekdootin mukaan tätä oli tutkittu jollain katseen kohdistamista mittaavalla laitteistolla, jolloin oli havaittu jotain systemaattisia eroja miesten ja naisten välillä. Vissiin idea oli, että siitä ei välttämättä jää itselle mitään tietoista käsitystä että olis katsellut nimenomaan varustusta tai tätä osastoa, vaan että se tapahtuu aika nopeasti ja hyvin usein tiedostamatta.

Vaikka tollanen olis totta, eihän se tietysti tarkoita, etteikö naisetkin tarkastelis samoja asioita tai hyvinkin tarkkaan jopa arvioisi milloin mitäkin. Silloin saattais vaan olla, että se tapahtuu ehkä keskimäärin hieman eri tavalla tai ne prosessit on vaan erilaiset.

Melodious Oaf

^ Nopealla vilkaisulla aihepiiriä on tutkittu paljon. Otokset on monesti aika pieniä, enkä tiedä, onko ne nyt sinällään kauhean kiinnostavia edes käsitellä.

Ei äkkiseltään tullut vastaan juuri sitä tutkimusta, jota toi anekdootti koskee, vaan esimerkiksi sellaisia joissa oli saatu näyttöä että  kuukautiskierron vaihe vaikuttaisi naisten katseen kohdistamiseen, että normaalikierrolla olevat naiset poikkeavat systemaattisesti hormonaalista ehkäisyä käyttävistä jne. jne.

Women's interest in visual sexual stimuli varies with menstrual cycle phase at first exposure and predicts later interest

Norma Bates

Olisihan se mielenkiintoista tietää mitä kaikkea katsoo, mitä ei tiedä katsovansa. Hyvännäköistä miestä kyllä vaikka ahmisi silmillään.

Kasvot/pään alueen karvoitus/pään muoto, vartalon sopusuhtaisuus, käsivarsien jäntevyys, rintakehä, takapuoli. Miten käyttää kroppaansa.

Kerran bussipysäkillä melkein loksahti suu auki kun näin komean miehen polkupyörän selässä ilman paitaa. Vaikka minulla oli aurinkosilmälasit, vaikutin kai sikäli tuijottavaiselta että mies hymyili polkiessaan tyyliin "oon hyvännäköinen ja sen kyllä tiedän".

Socrates

Ei yllätä, että kikkelin rumuudesta pauhaavat ovat pääsääntöisesti vanhoja piikoja.

Tekisi mieli kysyä, onko mies, joka jankuttaa pilden muistuttavan likaviemäriä erityisen kiinnostava.
Älkää googletelko minua vaan googlettakaa perspano, niin löydätte jotain mikä kiinnostaa ja kiihottaa.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - toukokuu 27, 2022, 09:10:35
Ei yllätä, että kikkelin rumuudesta pauhaavat ovat pääsääntöisesti vanhoja piikoja.

Tekisi mieli kysyä, onko mies, joka jankuttaa pilden muistuttavan likaviemäriä erityisen kiinnostava.

Vanha piika on semmoinen joka ei ole koskaan harjoittanut seksiä miehen kanssa tai ollut missään suhteessa. Vaikka miten kauan olisi sinkkuna, niin ei se rööri kasva umpeen, eikä tehdyt asia muutu tekemättömiksi.

En nyt muista tässä ketjussa penistä vertailleeni mihinkään noin ällöttävään, mutta minua itseäni eli koko kroppaani on verrattu - tavallaan - venssanpönttöön. Nimittäin netissä missä esittelen muotojani (esim. bikinit yllä), muuan herra taannoin sanoi että kyllä tuohon tarpeensa tekisi.

Norma Bates

Vilkaisin taapäin. Jättitoukka kai olisi sieltä vastenmielisimmästä päästä käyttämäni sana. Mutta ei sekään mielestäni nyt ihan mihinkään semmoiseen vertaudu kuin viemäri jossa voi olla ihan mitä vaan. Toisaalta jotkut nimittelevät omaa kohdussa mollottavaa sikiötään toukaksi, mitä kyllä vähän ihmettelen.  ::)

Mutta enivei, ei se vulvakaan tosiaan minusta mikään erityisen viehkeä kokonaisuus ole esiteltäväksi. Kai näissä genitaalien tuijotteluasioissa tulee vähän mieleen, kun näköaisti on ihmisen prominoivin aisti, että vertautuu siihen että koirat haistelevat toistensa perseitä, kun koirille hajuaisti on tärkein. En vaan siis ylipäätään käsitä että minkä takia haarovälin kimpussa pitäisi olla mitenkään, paitsi silloin kun yhdytään. Ja siinä itselleni tuntoaisti on tärkein. Kyllähän se aktiviteetti helvetin hyvälle tuntuu, mutta jos mies alkaisi vaatimaan että tässä nyt tuijottelet vartin minun seisokkiani, niin hyvin helposti tekisi mieli sanoa että heippa ja hyvästi, höhlä.  ;D