Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Mikkelin kittausta

Aloittaja Hayabusa, syyskuu 27, 2021, 12:20:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hippi

^
Noinko on? Mistähän jutussa mainittu TV-ohjelmakin oli tehty?

https://www.is.fi/viihde/art-2000009364148.html
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 03, 2023, 22:52:40
Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 03, 2023, 21:07:33
Lainaus käyttäjältä: Kopek - helmikuu 02, 2023, 22:46:45
...Ei tarvinnut miettiä, monesko suhde ja
monesko exä ja monesko pano itse kullakin on menossa. Kun oli vain yksi vakaa suhde, lapsiakin tuli hankittua enemmän kuin nykyisessä parisuhdeviidakossa, jossa kumppanit vaihtuvat kuin käytetyt autot.

Tuollainen ajatus on tietysti hirveän konservatiivinen eikä kovin muodikas nykyaikana. Taitaa kuitenkin olla niin, että niissä maissa, joissa pysytään tiukemmin avioliitossa (muslimimaat, katoliset maat, fundamentalistikristilliset maat) syntyy enemmän lapsia kuin niissä maissa, joissa suhteet ja liitot ovat lyhyitä ja vaihtuvat usein.
Tuo on vähän sitä itteään. Liberalismi lyö itseään silmään halveksuessaan traditionaalista perhettä. Eihän se järin paha ole?

Luetteko tai silmäilettekö joskus iltapäivälehtien MeNaiset-tyylisiä artikkeleja? Ne ovat pääsääntöisesti sellaisia, joissa perinteinen parisuhde/avioliitto koetaan "viallisena". Pettämistä, masturbaatiota tai swingersuhteita tms. hehkutetaan. Miksi perinteinen parisuhde nähdään toimittajien silmissä jotenkin vanhentuneena? Mikä on tarve muuttaa hyvää mallia?

Tuo on sitä woke-tyylistä kulttuurin rappiota.

Miten minulle ei ole osunut akkainlehdistä tuommoiset silmään. En sitten vissiin lue niitä tarpeeksi usein. Minulle on jäänyt mielikuva että keski-ikäiset naiset juttelevat uusimmasta uusperheestään. (Polyt riekkuvat televisio-ohjelmissa.)

Mutta mikä vika onanoinnissa? Kai se on parempi että jokainen hoitelee itse itsensä, jos vaihtoehtona on että ollaan väkisin suhteessa pelkän seksin vuoksi, ja enimmän aikaa varsinaisia perkeleitä toisiaan kohtaan. Jos pelkkä parisuhteessa oleminen, ilman väliä kenen kanssa on, olisi kaikki kaikessa, kai minäkin olisin pariutunut jo ajat sitten.
En noin sanonut. Puhuin siitä, miten törkymedia ylikorostaa perhevaihtoehtoisia malleja. Et voi olla huomaamatta sitä, millaista roskaa IS/IL parisuhdepalstoillaan tyrkyttävät? Eivät ne ajatukset mitään perhettä tue, tukevat perversioita ja vaihtoehtoperheitä.


Hippi

^
Luulisi sinun miesoletettuna tuntevan jonkinlaista myötätuntoa ilman penistä syntynyttä miestä kohtaan. Tosin lehtijutun mukaan tällä on melkoinen seksielämä ollut siitäkin huolimatta, mikä kannustanee muitakin vastaavassa harvinaisessa tilassa syntyneitä. Voin kyllä kuvitella, että ns. tosimiehet saattavat olla jopa kateellisia Anderwin menestyksestä :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 06, 2023, 21:20:16
Lainaus käyttäjältä: Hippi - helmikuu 06, 2023, 21:19:24
^
Noinko on? Mistähän jutussa mainittu TV-ohjelmakin oli tehty?

https://www.is.fi/viihde/art-2000009364148.html
Törkyjournalismia!

Kaatanut??? Mitä vittua? Miksei voi sanoa että on harrastanut jotain seksiä? Juuri tuollaiset typerät termit tekevät tästä törkyä.

Mutta kai nyt mieheksi syntynyt on sinunkin mielestä ansainnut peniksen?

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 06, 2023, 21:19:29
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 03, 2023, 22:52:40
Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 03, 2023, 21:07:33
Lainaus käyttäjältä: Kopek - helmikuu 02, 2023, 22:46:45
...Ei tarvinnut miettiä, monesko suhde ja
monesko exä ja monesko pano itse kullakin on menossa. Kun oli vain yksi vakaa suhde, lapsiakin tuli hankittua enemmän kuin nykyisessä parisuhdeviidakossa, jossa kumppanit vaihtuvat kuin käytetyt autot.

Tuollainen ajatus on tietysti hirveän konservatiivinen eikä kovin muodikas nykyaikana. Taitaa kuitenkin olla niin, että niissä maissa, joissa pysytään tiukemmin avioliitossa (muslimimaat, katoliset maat, fundamentalistikristilliset maat) syntyy enemmän lapsia kuin niissä maissa, joissa suhteet ja liitot ovat lyhyitä ja vaihtuvat usein.
Tuo on vähän sitä itteään. Liberalismi lyö itseään silmään halveksuessaan traditionaalista perhettä. Eihän se järin paha ole?

Luetteko tai silmäilettekö joskus iltapäivälehtien MeNaiset-tyylisiä artikkeleja? Ne ovat pääsääntöisesti sellaisia, joissa perinteinen parisuhde/avioliitto koetaan "viallisena". Pettämistä, masturbaatiota tai swingersuhteita tms. hehkutetaan. Miksi perinteinen parisuhde nähdään toimittajien silmissä jotenkin vanhentuneena? Mikä on tarve muuttaa hyvää mallia?

Tuo on sitä woke-tyylistä kulttuurin rappiota.

Miten minulle ei ole osunut akkainlehdistä tuommoiset silmään. En sitten vissiin lue niitä tarpeeksi usein. Minulle on jäänyt mielikuva että keski-ikäiset naiset juttelevat uusimmasta uusperheestään. (Polyt riekkuvat televisio-ohjelmissa.)

Mutta mikä vika onanoinnissa? Kai se on parempi että jokainen hoitelee itse itsensä, jos vaihtoehtona on että ollaan väkisin suhteessa pelkän seksin vuoksi, ja enimmän aikaa varsinaisia perkeleitä toisiaan kohtaan. Jos pelkkä parisuhteessa oleminen, ilman väliä kenen kanssa on, olisi kaikki kaikessa, kai minäkin olisin pariutunut jo ajat sitten.
En noin sanonut. Puhuin siitä, miten törkymedia ylikorostaa perhevaihtoehtoisia malleja. Et voi olla huomaamatta sitä, millaista roskaa IS/IL parisuhdepalstoillaan tyrkyttävät? Eivät ne ajatukset mitään perhettä tue, tukevat perversioita ja vaihtoehtoperheitä.

Tarkemmin ajateltuna saattaa olla että minua ärsyttää kaikkien perheiden tuputtaminen. Ne naisen ympärille rakentuneet polytouhut ärsyttävät eniten, koska siinä korostuu kommuuni, ja inhoan kommuuneja. Periaatteessa minun pitäisi arvostaa niitä näin henkisenä ihmisenä, mutta en vaan pidä yhteisöasumisesta, enkä pirtsakoista muijista, jotka pitävät moisesta.

Sinkkujen kanssa somessa keskustellaan kuitenkin yhä eniten tavan parisuhteista. Niissä riittää ihan tarpeeksi pähkäiltävää.

Kopek

Pitäisikö ohjelmissa olla varoitus "ei sovi ihmisille, jotka voivat järkyttyä".

Ilta-Sanomat:

LAHTELAINEN nuorehko mies Markus järkyttyi torstaina iltapäivällä, kun kello oli noin 16.25.

– Olin juuri vaihtanut kanavaa ja ihmettelin, mitä sieltä oikein tulee... sieltä tuli se pätkä, ja otin vielä nauhalle, Markus kertoo.

Vilkaisin uteliaisuuttani Yle Areenasta kohdan, josta ilmeisesti on kyse.

Minua kiinnostaisi tietää, järkyttyikö uutisessa mainittu Markus oikeasti näkemästään - vai kenties jotakin aivan muuta. Ehkä hän päinvastoin innostui niin paljon, että otti yhteyden Ilta-Sanomien toimitukseen. Peitelläkseen todellista tunnettaan ja todellista motiiviaan hän käänsi sen järkytykseksi ja inhoksi. En väitä, että asia on näin, mutta tuntuu ihmeelliseltä, jos 26-vuotias mies järkyttyy jostakin tämän tyyppisestä.

Entäs ne lapset, jotka hän mainitsee. Järkyttyvätkö he? Luulisin, että ainakaan useimmat eivät järkyty, koska moni lapsi tuskin edes katsoo tuollaista "aikuisten" sarjaa. Ja koska kohtaus eli ollut ilmeisestikään seksuaalisessa mielessä tehty, niin mahtaako se ketään varsinaisesti järkyttää. Suomi on saunakulttuurin maa, joten eivätköhän useimmat lapsetkin ole nähneet jo kaikenlaista.

Miksi tuollainen kohtaus on pitänyt sarjaan panna, se on tietysti oma kysymyksensä, johon en ota kantaa, koska en kyseistä sarjaa enkä poliisisarjoja muutenkaan katso. Pikakelasin vain tuon yhden kohdan.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009383660.html

(kohta on juuri ennen lopputekstejä)

https://areena.yle.fi/1-4001561

Norma Bates

Minua järkyttää että joku vielä tänäpäivänäkin *nauhoittaa* ohjelmia.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 06, 2023, 22:28:20
Tarkemmin ajateltuna saattaa olla että minua ärsyttää kaikkien perheiden tuputtaminen. Ne naisen ympärille rakentuneet polytouhut ärsyttävät eniten, koska siinä korostuu kommuuni, ja inhoan kommuuneja. Periaatteessa minun pitäisi arvostaa niitä näin henkisenä ihmisenä, mutta en vaan pidä yhteisöasumisesta, enkä pirtsakoista muijista, jotka pitävät moisesta.

Sinkkujen kanssa somessa keskustellaan kuitenkin yhä eniten tavan parisuhteista. Niissä riittää ihan tarpeeksi pähkäiltävää.
Perhe ei rakennu naisen ympärille, isän ja äidin ympärille kyllä. Polyamorisuus tms. ovat tauteja, kuten saivarit.
Yhteisöasuminen voi toimia sinkkuihmisille ihan ok. Perheille ei toimi, koska perhe on erilainen yhteisö.

Hayabusa

Eräs Suomen tunnetuimmista miehestä mittaa ottavista miehistä on todennut, että Suomen ehkäpä kuuluisin kikkeli on aikamoinen "peto".  ;D
Antti Tuiskun yrityksen logo komeilee Remi Lindholmin kisa-asussa vasemman nivusen kohdalla
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Norma Bates

Muistin että näin tämmöisen kuvan Facebookissa jokin aika sitten, ja sehän löytyi nyt Googlen kuvahaulla:

https://www.facebook.com/metalinjection/photos/a.10151907718483896/10159564874308896/?type=3

Jotenkin koen kuvan ällöttäväksi, ja muutenkin olen tässä viimeaikoina pettynyt kyseiseen herraan. Näetsen jos tykkään jonkun miehen ulkonäöstä tai hänen älystään, olen aina pettynyt jos tyyppi tuo seksuaalisuuttaan karkeasti esille. En tiedä mikä olisi miehiä koskeva nimike joka vastaisi huora/madonna-kategorisointia, mutta jokin minussa haluaisi että miehet olisivat kilttejä pikku partiopoikia, eivätkä mitään kunnansonneja. Jakomeisseleitä?

Norma Bates

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009391707.html

En tiennytkään että Hesassa miehillä on tapana päivystää kadulla muniaan esitellen.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 11, 2023, 21:35:19
Perhe ei rakennu naisen ympärille, isän ja äidin ympärille kyllä. Polyamorisuus tms. ovat tauteja, kuten saivarit.
Yhteisöasuminen voi toimia sinkkuihmisille ihan ok. Perheille ei toimi, koska perhe on erilainen yhteisö.

Se, että miehellä voi olla monta vaimoa, mainitaan vallitsevaksi käytännöksi jo vanhassa testamentissa, joten mistään uudesta villityksestä ei ole kyse. Monen vaimon mies on voinut olla arvostettu yhteisönsä jäsen. Sen sijaan monen miehen nainen on ollut useimmiten halveksunnan ja pilkan kohde, vaikka tällaisiakin on aina ollut. Tunnetaan toisaalta myös arvostettuja ja korkeassa asemassa olleita naisia, joille on hyväksytty useampi kuin yksi miessuhde. Näitä oli Rooman valtakunnassa, ja myös Venäjän keisarinnan Katariina Suuren kerrotaan olleen tällainen.

Se, että miehellä on useita vaimoja ja naissuhteita, on ollut yleinen käytäntö Afrikassa. Nigerian pääväestöstä "Joruboista" kerrotaan seuraavaa:

The custom of 'one man, many wives' is both traditionally and contemporarily acceptable among the Yoruba people. The practice of polygamy allows men to marry more than one woman. However, men marry as many wives as their financial capacity can allow. Some marry two, three, six, eight or even more. It is a welcome development.

In certain places within the Yoruba society, the man's affluence, wealth and even popularity are measured based on the number of wives and children he has. The wives or orogun live harmoniously within the same compound. They behave as sisters.


http://africa.uga.edu/Yoruba/unit_03/cultureunit.html

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jorubat

Olisi mielenkiintoista tietää, mitkä ovat osapuolten näkemykset ja odotukset parisuhteelta, kun Suomeen muuttanut jorubamies ja suomalainen nainen perustavat perheen ja hankkivat yhteisiä lapsia.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 16, 2023, 00:21:19
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009391707.html

En tiennytkään että Hesassa miehillä on tapana päivystää kadulla muniaan esitellen.

Käsittääkseni tuo on ollut ihan ikiaikainen tapa, että ovat olleet saunan ulkopuolella vilvoittelemassa eikä se tähän asti ole ketään häirinnyt. Ohikulkijat ovat kääntäneet katseensa toisaalle, jos eivät ole halunneet nähdä.

Ongelma on, että kotiin täytyy kävellä ylämäkeen. Ja siellä istuvat vilvoittelijat.
– Alhaalta on suora näköyhteys näiden miesten pyyhkeiden alle. Sieltä näkee sitten niin kuin kaiken, asukas kertoo.


Vaikka en ole tuolla käynyt testaamassa, niin siltä väitän, että nähdäkseen "kaiken" on kyllä täytynyt tiukasti tapittaa äijien suuntaan ja vielä katseensa kohdistaa sinne pyyhkeen alle.

No, nyt on aita laitettu, mutta lauta-aidassa on vielä rakoja. Siihen kun tarkasti silmänsä sovittaa, niin varmasti voi näkyä vielä jotain, jota ei haluaisi nähdä.  :o ::)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 16, 2023, 00:21:19
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009391707.html

En tiennytkään että Hesassa miehillä on tapana päivystää kadulla muniaan esitellen.

Mielellään me stadilaiset muniamme esiteltäisiin, mutta saunomispaikassani on sekasauna, uimahousupakko ja tiukkis paikan omistaja. Ei parane esitellä tai tulee bannia.
Kävelevä kremppakertymä